آموزش و ترفند

گیفت کارت نینتندو سوییچ چیست و چگونه کد Gift Card آن را ردیم کنیم؟

نحوه استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ

اگر قصد دارید حساب خود را به اکانت پرمیوم نینتندو سوییچ تبدیل کنید، با وجود مشکلاتی که در ایران وجود دارد، خرید گیفت کارت Nintendo Switch یکی از راحت‌ترین راه‌ها به شمار می‌رود. در ادامه‌ی این مطلب از فراسیب، قصد داریم نحوه استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ را شرح دهیم.

نینتندو سوییچ یکی از رقیبان سرسخت کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس به شمار می‌رود که طرفداران مختص به خود را نیز دارد؛ تفاوت این کنسول با کنسول‌های قید شده، این است که نینتندو سوییچ حمل و نقل راحت‌تری دارد و در هر مکانی می‌توان از آن استفاده کرد!

شما برای اینکه بتوانید از خدمات پریمیوم نینتندو سوییچ مثل خرید بازی‌های پولی استفاده کنید، نیاز دارید تا اکانت خود را شارژ کنید که با توجه به محدودیت‌هایی که در ایران داریم، بهترین راه برای انجام این کار، استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ می‌باشد.

تصویری از دستگاه Nintendo Switch

تصویری از دستگاه Nintendo Switch

ردیم کردن گیفت کارت نینتندو سوییچ از وبسایت

برای ردیم کردن گیفت کارت نینتندو سوییچ از طریق وب سایت نینتندو، چندین راه وجود دارد. اگر می‌خواهید برای این کار از تلفن یا کامپیوتر خود استفاده کنید، در ادامه آن را توضیح خواهیم داد…

در زمان خرید یک بازی با استفاده از کامپیوتر و یا تلفن همراه، گیفت کارت نینتندو خود را از طریق زیر ردیم (ثبت) کنید:

نکته: برای ردیم کردن گیفت کارت های نینتندو سوییچ در وب سایت نینتندو، باید حتما نسخه‌ی دیجیتالی بازی را خریداری کنید؛ اگر نسخه فیزیکی یک بازی را انتخاب کنید، به آمازون، Best Buy یا خرده‌فروش دیگری منتقل خواهید شد که آن‌ها گیفت کارت نینتندو را نمی‌پذیرند!

ردیم کردن گیفت کارت نینتندو

ردیم کردن گیفت کارت نینتندو

  • بر روی گزینه Buy Digital کلیک کنید.
  • از شما خواسته می‌شود که به حساب کاربری خود متصل شوید. یوزر نیم و پسورد اکانتی را وارد کنید که می‌خواهید بازی را به آن بیفزایید.
نحوه خرید بازی از Nintendo Switch

نحوه خرید بازی از Nintendo Switch

  • در این قسمت بر روی گزینه‌ی OK کلیک کنید.
  • صفحه پرداخت برای شما باز می‌شود. در اینجا باید گزینه Nintendo eShop Card را انتخاب کرده تا بتوانید از کارتی که دریافت کرده‌اید استفاده کنید.
آموزش استفاده از گیفت کارت Nintendo Switch

آموزش استفاده از گیفت کارت Nintendo Switch

  • بر روی Please enter your code کلیک کرده و کد گیفت کارت را در این قسمت وارد کنید.
  • قسمت Add funds و در ادامه Purchase را انتخاب کنید.

و کار تمام است؛ دفعه‌ی بعد که صفحه را باز می‌کنید، بازی مورد نظرتان در صفحه‌ی اصلی Switch می‌باشد. اگر گیفت کارتتان برای انجام کل خریدتان کافی نبود، باید مابقی مبلغ مانده را از یک روش دیگر مثل Visa Card پرداخت کنید که برای خرید ویزا کارت مجازی دلاری آمریکا نیز می‌توانید به فروشگاه فراسیب سر بزنید.

ثبت گیفت کارت Nintendo بدون خرید بازی

سوالی که ممکن است در اینجا پیش آید این است که اگر شما فعلا نخواهید خریدی را انجام دهید به چه صورت می‌توانید از گیفت کارت نینتندو خود استفاده کنید که ما در ادامه نحوه فعالسازی گیفت کارت نینتندو با استفاده از خود کنسول نینتندو را شرح داده‌ایم…

  • از منوی اصلی Nintendo eShop را انتخاب کنید.
  • صفحه را به پایین بکشید تا به قسمت Enter Code برسید.
وارد کردن کد گیفت کارت نینتندو

وارد کردن کد گیفت کارت نینتندو

  • کد 16 رقمی را در قسمت مورد نظر وارد کنید.
  • بر روی OK کلیک کنید.

از این پس، حساب شما به همان میزان قید شده بر روی گیفت کارت شارژ دارد و هر زمان که نیاز به خرید بازی داشتید، می‌توانید از شارژ حساب خود استفاده کنید.

لطفا قبل از اقدام به خرید گیفت کارت نینتندو ، حتما توضیحات مربوط به محصول را مطالعه کنید تا بعد از خرید به مشکلی برنخورید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهسا نمیرانیان

از صفر شروع کردم و تو هر زمینه‌ای یه سرکی کشیدم؛ تولید محتوا (متنی، گرافیکی و ویدیویی)، سئو، دیجیتال مارکتینگ، وردپرس و طراحی سایت و کارای مرتبط تو این زمینه‌ها؛ شروع کارم از 6 سال پیش و با دنیای اپل و محصولاتش بود و هنوزم طرفدار پروپاقرصشم:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 6 =