آموزش و ترفند

گیفت کارت Netflix چیست و چگونه گیفت کد نتفلیکس را ردیم یا ثبت کنیم؟

گیفت کارت نتفلیکس چیست و چگونه کد Gift Card آنرا ردیم کنیم؟

گیفت کارت نتفلیکس یکی از راه‌های تهیه اشتراک قانونی این سرویس استریم ویدیو است. نتفلیکس بزرگترین و مشهورترین شرکت استریم فیلم و سریال است که در سال‌های اخیر با شهرت بی‌سابقه‌ای مواجه شده است. جالب است که بدانید Netflix در سال ۱۹۹۷ پایه گذاری شده و تا چند سال اخیر آنچنان معروف نبود. اما هم‌اکنون شرکتی بزرگ با تولیدات اختصاصی پرفروش است. مثل سریال Money Heist و Squid Game که از پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس هم هستند.

شما با تهیه اشتراک نتفلیکس به میلیون‌ها فیلم و سریال و انیمیشن دسترسی داشته و می‌توانید با زیرنویس فارسی (در نسخه دسکتاپ) از تماشای فیلم‌های مورد علاقتان لذت ببرید. تهیه اشتراک و ثبت کردن آن بسیار راحت است. اگر با گیفت کارت آشنایی دارید اما نمی‌دانید چطور می‌توانید گیفت کد نتفلیکس را ثبت یا ردیم کنید، با ما همراه باشید.

سریال Squid Game در نتفلیکس

سریال Squid Game در نتفلیکس

چگونه گیفت کد نتفلیکس را ردیم کنیم

در این مطلب، ردیم یا Redeem کردن به معنی ثبت کردن کد گیفت کارت به منظور استفاده از آن است. با ردیم کردن کد گیفت کارت نتفلیکس، می‌توانید اشتراک Netflix خود را تمدید کرده یا اشتراک جدید تهیه کنید.

۱. اگر حساب کاربری نتفلیکس ندارید، لینک Netflix.com/redeem را در مرورگر باز کنید.

۲. اگر حساب نتفلیکس دارید، بر روی پروفایل خود در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. سپس بر روی Account بزنید. در این صفحه بر روی Redeem gift card or promo code را انتخاب کنید.

"ردیم

۳. گیفت کد نتفلیکس که فراسیب برای شما ارسال کرده را در این بخش وارد نمایید.

وارد کردن گیفت کارت Netflix

وارد کردن گیفت کارت Netflix

۴. بر روی دکمه Redeem کلیک کنید. حال میزان اعتبار گیفت کارت به حساب شما اضافه شد.

در انتها

نتفلیکس بزرگ‌ترین مرجع استریم فیلم و سریال در سراسر جهان است. محبوبیت زیاد این شرکت و بستن قراردادهای کلان با شرکت‌های سازنده تلویزیون، باعث اضافه شدن دکمه مخصوص Netflix بر روی کنترل‌های تلویزیون شده است. شما برای تهیه اشتراک نتفلیکس از دو طریق می‌توانید عمل کنید.

  1. از طریق خرید اشتراک نتفلیکس و فعال شدن حساب کاربریتان
  2. از طریق تهیه گیفت کارت نتفلیکس و ثبت آن و تهیه اشتراک از داخل برنامه

در صورت انتخاب راه اول، ما تمام کارهای مربوط به فعال شدن حسابتان را انجام می‌دهیم. اما در حالت دوم شما، شخصاً اقدام به فعالسازی اشتراک می‌کنید. 

 

برای آشنایی بیشتر با ترفندهای نتفلیکس و  استفاده از ویژگی‌های مخفی نتفلیکس می توانید وارد سایت های لینک شده شوید و این دو مقاله را نیز مطالعه نمایید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =