نقد و بررسی

اشتراک Spotify Duo چیست و چه فرقی با اشتراک فمیلی دارد؟

اسپاتیفای Dou چیست

شما که خواننده این مطلب هستید احتمالا اسپاتیفای را به خوبی می‌شناسید و یکی از مشتری‌های پروپاقرص آن هستید؛ اما آیا می‌دانید اشتراک اسپاتیفای Duo چیست و چه فرقی با اشتراک فمیلی دارد؟ اسپاتیفای پریمیوم دو نفره یا Duo پلن جدیدی از اسپاتیفای است که در اصل برای زوج‌ها طراحی شده، اما هر دو نفری که زیر یک سقف زندگی می‌کنند می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

اشتراک اسپاتیفای Duo

Spotify dou چیست

اسپاتیفای Duo چیست؟ 

هر دو نفر که عضو اسپاتیفای Duo یا اسپاتیفای دو نفره می‌شوند، حساب پریمیوم خود را دارند؛ بنابراین پسوردی رد و بدل نمی‌شود و حساب کاربری هر دو نفر کاملا شخصی و در اختیار خودشان است و البته می‌توانند پلی‌لیست‌ها را با هم به اشتراک بگذارند و آرشیو دو نفره خود را کامل کنند.

اگر از قبل اشتراک اسپاتیفای دارید، نیازی نیست اکانت جدیدی ایجاد کنید و می‌توانید با حفظ اکانت، آرشیو و پلی‌لیست‌ها، عضویت Spotify Duo را دریافت کنید. از دیگر ویژگی‌های اسپاتیفای Duo که یک اکانت پریمیوم است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حذف تبلیغات و وقفه‌ها
  • امکان گوش دادن به آهنگ‌ها به صورت نامحدود
  • دانلود آهنگ‌ها و گوش کردن به صورت آفلاین
  • پخش موسیقی با بیت‌ریت بالاتر
اسپاتیفای Duo چیست؟

اسپاتیفای Duo چیست؟

حالا می‌دانید Spotify Duo چیست و چه فرقی با اشتراک فمیلی دارد. اما بهتر است ویژگی‌های جزئی‌تر آن را هم بشناسید. اسپاتیفای Duo پلی‌لیست جدیدی به نام Duo Mix دارد که ترانه‌ها و آهنگ‌های مورد علاقه و مشترک دو نفر را در یک پلی‌لیست ترکیب و پخش می‌کند.

کسی که قرار است مدیریت خرید پلن و مدیریت تیم دو نفره را داشته باشد باید موارد زیر را مدیریت کند:

  • پرداخت‌ها
  • تنظیم آدرس محل زندگی
  • دعوت یا حذف اعضا
اسپاتیفای Duo چیست

اسپاتیفای پریمیوم Duo

اسپاتیفای چطور می فهمد دو نفر می‌توانند Duo دریافت کنند؟

حالا که می‌دانید اسپاتیفای Duo چیست شاید این سوال برایتان مطرح شود که اسپاتیفای از کجا می‌فهمد چه افرادی واجد شرایط این طرح هستند. این گزینه در ایران مطرح نیست، ولی برای واجد شرایط بودن پلن Duo، دو نفر باید در یک آدرس زندگی کنند. هنگام ثبت نام در پلن Duo باید آدرس خود را وارد کنید و این دو آدرس باید یکی باشد.

وقتی نفر دوم (با استفاده از لینکی که با او به اشتراک گذاشته می‌شود) ثبت نام می‌کند، باید همان آدرس را وارد کند. ممکن است فکر کنید دو نفری که از هم فاصله دارند هم می‌توانند آدرس یکسان وارد کنند، اما اینکه اسپاتیفای چگونه تأیید می‌کند افراد واقعا در آن آدرس زندگی می‌کنند یا نه، کمی مبهم و نامشخص است. در گذشته، اسپاتیفای از اطلاعات GPS استفاده می‌کرد، اما بعدها این ایده به دلیل نگرانی کاربران درباره حریم خصوصی رد شد و در حال حاضر دقیقا مشخص نیست فرآیند تأیید یا رد آدرس‌ها چیست؛ پس بهتر است صادق باشید.

اشتراک اسپاتیفای دوئو برای زوج ها

اسپاتیفای دو نفره چیست؟

طبق چیزی که در وبسایت رسمی اسپاتیفای دیده می‌شود، ابتدا از شما می‌خواهد آدرس یکسان وارد کنید و بعد از آن فرآیندی برای تأیید آدرس دارد و هر چند وقت یک‌بار فرآیند تأیید را تکرار می‌کند.

جمع بندی؛ اسپاتیفای Duo، یک دو نفره به‌صرفه

در این مقاله به توضیح Spotify Duo چیست پرداختیم و گفتیم که آن، یک اسپاتیفای دو نفره یا یک پلن مقرون‌به‌صرفه است که برای زوج‌ها یا هر دو نفری که با هم زندگی می‌کنند طراحی شده است که شما فقط هزینه یک اشتراک را پرداخت می‌کنید. برای ثبت نام در این طرح باید آدرس یکسان وارد کنید و گهگاه این آدرس را تایید کنید. شایعاتی وجود دارد که ممکن است از آی پی و مک آدرس شبکه WiFi بررسی کند دو نفر واقعا با هم زندگی می‌کنند یا نه.

تهیه این اشتراک در ایران غیرممکن است؛ با این حال شما و همسر یا دوستتان می‌توانید با خرید اشتراک اسپاتیفای از موسیقی با کیفیت بالا لذت ببرید.

در پایان شما می‌توانید براس کسب اطلاعات بیشتر درباره اسپاتیفای، مقاله اشتراک اسپاتیفای چیست را مطالعه بفرمایید.

سوالات پرتکرار درباره اشتراک اسپاتیفای Duo

۱. در اسپاتیفای Duo هر کس اکانت خودش را دارد یا اشتراکی است؟

هر کس اکانت پریمیوم خودش را دارد و نیازی به اشتراک‌گذاری اکانت‌ها و جزئیات حساب مثل پسورد نیست. حساب‌های کاربری جداست و هر کس می‌تواند با سلیقه خودش موسیقی گوش کند.

۲. من اکانت پریمیوم دارم؛ آهنگ‌های ذخیره شده و پلی‌لیستم حذف می‌شود؟

خیر. می‌توانید تمام اطلاعات حساب کاربری خود را داشته باشید و اکانت فعلی را به پلن Duo آپگرید کنید.

۳. آیا فقط در خانه و با یک سیستم می‌شود از این پلن استفاده کرد؟

شما می‌توانید همه جا از اسپاتیفای خود استفاده کنید. وقتی آدرس را اضافه و تأیید کنید، می‌توانید همه‌جا و روی هر دستگاهی از اکانت خود استفاده کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.