اخبار اپل

اپل سال آینده از مک بوک ایر ۱۵ اینچی جدید رونمایی می‌کند که به این نام نخواهد بود!

اپل سال آینده از مک بوک ایر ۱۵ اینچی جدید رونمایی می‌کند که مک بوک ایر نام نخواهد داشت!

احتمالا مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل سال آینده با نامی دیگر رونمایی خواهد شد. در این مطلب از فراسیب قصد داریم با این دستگاه آشنا شویم.

بر اساس گزارش جدیدی که از سوی زنجیره تأمین کنندگان نمایشگرهای کمپانی اپل منتشر شده و به نقل از وب سایت iMore، ظاهرا کوپرتینویی‌ها قصد دارند تا مکبوک ایر ۱۵ اینچی و نسخه جدیدی از آیپد ۱۰ اینچی را سال آینده معرفی کنند. پیش بینی انجام چنین کاری از صحبت‌های آقای راس یانگ، مدیر عامل شرکت Advanced IT Display استخراج شده است.

مک بوک ایر

مک بوک ایر

مک بوک بعدی احتمالا با نام جدید

سال گذشته منبع خبری بلومبرگ گزارش داد که اپل مدل جدید مک بوک ایر ۱۵ اینچی را به مرحله طراحی و تولید رسانده است، اما تصمیم گرفته تا آن را در سال ۲۰۲۱ به دنیای تکنولوژی معرفی نکند. زنجیره تأمین کنندگان قطعات که بالاتر به نام آن اشاره کردیم، همچنین پیش بینی کرده است که مک بوک ایر ۱۳ اینچی کمی نسبت به قبل بزرگ‌تر خواهد شد، اما احتمالا زبان طراحی آن با گذشته تفاوتی نخواهد داشت.

آقای مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل هم در اظهارات جدید خود به این موضوع اشاره کرده است که مک بوک ایر ۱۵ اینچی که در سال ۲۰۲۳ شاهد رونمایی از آن خواهیم بود، با نامی دیگر معرفی می‌شود که دیگر نباید انتظار نام MacBook Air را برای این دستگاه داشته باشیم.

مکبوک ایر ۱۵ اینچی

مکبوک ایر ۱۵ اینچی

وی در توییت جدیدی، اطلاعات این محصول را به صورت زیر اعلام کرده است:

  • بر اساس برنامه ریزی‌ها تولید انبوه آن از سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.
  • با وجود این که نمایشگر بزرگ‌تر باعث مصرف انرژی بیشتری خواهد شد، اما کوپرتینویی‌ها قصد دارند از همان شارژر ۳۰ واتی برای این محصول استفاده کنند.
  • دستگاه یاد شده با نام مکبوک ایر به دنیای تکنولوژی معرفی نخواهد شد.

در نهایت، به نسخه جدید آیپد ۱۰ اینچی می‌رسیم که کوپرتینویی‌ها قصد دارند بالاخره دکمه دایره‌ای شکل هوم (Home) را از آن حذف کرده و چیزی شبیه به آیپد ایر ۱۰.۹ اینچی را باید از محصول نهایی انتظار داشته باشیم.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یک =