آموزش و ترفند iOS

آموزش حذف کش واتس اپ در iOS

آموزش حذف کش واتس اپ در iOS

پیامرسان واتس اپ با همه ضعف هایی که نسب به تلگرام داره یکی دو سالی هست محبوبت خودش رو داخل ایران به شدت افزایش داده. اما ممکن است بعلت محدودیت ظرفیت دستگاه و اشغال شدن حافظه بخواهید داده ها یا کش پیامرسان واتس اپ را حذف کنید. روش ساده ای که وجود داره حذف تصاویر، ویدیو ها و… بطور دستی از چت هاست. اما از طریق روش زیر میتوانید این کار را بسیار سریعتر و دقیقتر انجام دهید، با فراسیب همراه باشید…

آموزش حذف کش واتس اپ در آیفون

۱. پیامرسان واتس اپ را باز کنید و به تب آخر یعنی Settings بروید و به بخش Data and Storage Usage بروید.

آموزش حذف کش واتس اپ در آیفون ۱

آموزش حذف کش واتس اپ در آیفون ۱

 

۲. از پایین صفحه وارد بخش Storage Usage شوید.

آموزش حذف کش واتس اپ در آیفون ۲

آموزش حذف کش واتس اپ در آیفون ۲

 

۳. از لیست مخاطبین و گروه های نمایش داده شده، گروه یا مخاطبی که بیشترین میزان داده در جلوی آن یادداشت شده را انتخاب کنید.

البته این مورد به دلخواه هست اما صرفا برای افزایش بیشتر حجم دستگاه پیشنهاد میشه مواردی که حجم بیشتری اشغال شدند رو انتخاب کنید.

آموزش حذف کش واتس اپ در آیفون ۳

آموزش حذف کش واتس اپ در آیفون ۳

 

۴. اطلاعاتی از مخاطب یا گروه به شما نمایش داده میشود که شامل تعداد و حجم اشغالی تصاویر، گیف ها، فیلم ها، پیام های صوتی و… هست. در انتهای صفحه گزینه Manage را انتخاب کنید.

آموزش حذف کش واتس اپ در آیفون ۴

آموزش حذف کش واتس اپ در آیفون ۴

 

۵. لیست اطلاعات قابل انتخاب و حذف کردن خواهد بود. مواردی که میخواهید از صفحه چت با مخاطب یا گروه حذف شود را انتخاب کنید و در انتهای صفحه گزینه Clear را بزنید. در آخر نیاز هست این عملیات را مجدد تایید کنید.

آموزش حذف کش واتس اپ در آیفون ۵

آموزش حذف کش واتس اپ در آیفون ۵

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

2 دیدگاه در “آموزش حذف کش واتس اپ در iOS

  1. مریم گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    ممنون از انتشار این مطلب، سوالی که دارم این هست آیا امکان حذف کردن Cash واتس اپ به شیوه ای که این اطلاعات به کل پاک بشه وجود داره؟
    سوالم رو واضح تر می پرسم: در تلگرام می تونیم Cash برنامه رو بدون حذف اون اطلاعات از روی Cloud، خالی کنیم. ولی در روش ذکر شده در بالا، تمامی اطلاعاتی که از Cash برنامه واتس اپ حذف بشن، برای همیشه پاک می شن و دیگه دسترسی به اونها وجود نخواهد داشت.
    با توجه به بالا بودن این Cash در واتس اپ (10 گیگ) و عدم امکان بکاپ گیری از ان، آیا روش دیگری برای حذف کش و پاک نشدن اطلاعات در واتس اپ وجود داره؟

    1. سلام و عرض ادب
      خیر این امکان در واتس اپ وجود نداره متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 7 =