اخبار, اخبار اپل

بلومبرگ: تاریخ عرضه آیفون ۱۲ اپل به تاخیر افتاده است

بلومبرگ: تاریخ عرضه آیفون ۱۲ اپل به تاخیر افتاده است

 به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا بسیاری از رویدادهای دنیای دیجیتال لغو شده و رونمایی از برخی محصولات جدید کمپانی‌های سازنده‌ی گجت های هوشمند حتی تا چندین ماه به تاخیر افتاده است. حالا به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه آیفون ۱۲ اپل – Apple iPhone 12 نیز به همین دلیل به تاخیر افتاده و قرار است با تاخیری چند هفته‌ای، احتمالا در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ شاهد حضور پرچمداران جدید اپل در بازار باشیم.

در حال حاضر هنوز هیچ‌گونه صحبت رسمی از سوی مقامات اپل در رابطه با هرگونه تغییر در برنامه زمانی سالانه آنها برای معرفی و عرضه گوشی های سری آیفون ۱۲ به میان نیامده، اما در گزارشی که اخیرا توسط خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده است آنها اظهار نظر Hock Tan، مدیر Broadcom، بر روی گزارش اقتصادی سه ماهه‌ی این کمپانی را مورد بررسی قرار دادند که گویا شایعات پیشین مبنی بر تاخیر چند هفته‌ای در عرضه آیفون های جدید اپل را تایید می‌کند.

کرونا تاریخ عرضه آیفون ۱۲ اپل را چند هفته عقب انداخته است

برنامه سالانه اپل در چند نسل گذشته آیفون به این صورت بوده است که آنها در اواسط سپتامبر (اواخر شهریور) از آیفون ‌های جدید خود رونمایی می‌کنند تا در فصل پاییز و درست قبل از رسیدن به تعطیلات سال نو میلادی، پرچمداران جدید این برند آمریکایی وارد بازار شوند و فروش خوبی را تجربه کنند. بنابراین به تاخیر انداختن ورود آیفون ۱۲ به بازار می‌تواند لطمات اقتصادی جبران‌ناپذیری به اپل و شرکای تجاری اهالی کوپرتینو وارد کند و نهایت تلاش آنها برای این خواهد بود که این تاخیر به حداقل برسد.

تاریخ عرضه آیفون ۱۲ اپل - Apple iPhone 12

تاریخ عرضه آیفون ۱۲ اپل – Apple iPhone 12

هاک تن در تماس تلفنی مربوط به جلسه‌ی گزارش اقتصادی این کمپانی اعلام کرده است که «یک مشتری بزرگ آنها در زمینه‌ی تلفن های همراه هوشمند در آمریکای شمالی (که در واقع اشاره به اپل دارد) معمولا یک جهش دو رقمی در درآمد را نصیب آنها می‌کند، اما امسال آنها نباید انتظار این افزایش را تا قبل از رسیدن به سه ماهه چهارم سال اقتصادی‌شان داشته باشند». در پاسخ به یک پرسش در زمینه‌ی زمان عملی شدن این موضوع، او اعلام کرده است که آنها منتظر روشن شدن زمان ‌عرضه‌ی دیوایس جدید هستند.

در پایان این گزارش بلومبرگ به این موضوع اشاره کرده است که پاندمی جهانی ویروس کرونا باعث ایجاد تاخیر در برنامه‌ی رونمایی و عرضه بسیاری از محصولات دنیای تکنولوژی شده است و به دلیل قرنطینه و قوانین منع آمد و شد و سفر بین شهرهای مختلف، بسیاری از کارمندان شرکت‌های بزرگ مجبور هستند که از خانه کارهای خود را دنبال کنند.

به همین دلیل وضعیت بسیاری از رویدادها نظیر مراسم معرفی آیفون های جدید اپل که همه ساله به طور مرتب در زمان خاصی برگزار می‌شدند، حالا به هم ریخته و مشخص نیست که تا زمان رسیدن به ماه سپتامبر و برگزاری کنفرانس سالانه‌ی اپل، تصمیم تیم کوک و دیگر مدیران این کمپانی برای عرضه آیفون ۱۲ در بازارهای جهانی چگونه خواهد بود.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 9 =