سایر مطالب

وبسایت و اشتراک مسترکلاس چیست؟

مسترکلاس چیست؟

آخرین بروزرسانی مطلب در 2 آبان 1403 توسط امیررضا شایسته فر انجام شده است.

مستر کلاس چیست؟

 مسترکلاس نام یک پلتفرم آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید در کلاس‌هایی که توسط افراد متخصص در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود شرکت کنید. اما خرید اشتراک مسترکلاس چه مزیت‌هایی دارد؟

MasterClass یک پلتفرم آموزشی است که افراد متخصص در آن، شیفته آموزش به شما هستند. افراد از جمله گوردون رمزی، ساموئل جکسون، جودی بلوم و ناتالی پورتمن در این پلتفرم حضور دارند و لیست این اسامی نیز رفته رفته بزرگ‌تر می‌شود. هر دوره از کلاس‌های آموزشی ویدئویی تشکیل شده است که روند تهیه و تولید آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است.

البته برخی افراد مشغول به تدریس در این سیستم آموزشی از سایرین یک سر و گردن بالاتر بوده و در این موضوع جای هیچ شکی نیست. در حالی که هزینه تولید هر یک دوره‌ها زیاد و سرسام‌آور است، اما متأسفانه تمامی آن‌ها به یک میزان اطلاعات خوب در اختیار شما نمی‌گذارند. باید بدانید که MasterClass صرفا یک پلتفرم آموزشی نبوده و آموزش و سرگرمی به صورت مخلوط (Edutainment) در آن قرار گرفته است.

لوگوی مسترکلاس

لوگوی مسترکلاس

آیا مسترکلاس برای من ساخته شده است؟

به عنوان یک پاسخ کوتاه باید بگوییم بله! اشتراک مستر کلاس ارزش هزینه کردن را برای افراد خاصی دارد. افرادی که از خلاقیت مناسبی برخوردار بوده و قصد دارند این موارد را در راه درست به کار گیرند، باید به سراغ این پلتفرم بروند.

در زمان شروع به کار، بسیاری از دوره‌ها روی بالا بردن توانایی‌ها و خلاقیت‌های افراد مختلف در حوزه‌هایی مانند عکاسی، نویسندگی یا ساخت فیلم متمرکز بود. 

در سال 2022 البته تغییراتی در مورد این پلتفرم رخ داد. در حالی که که تمامی دوره‌ها از خلاقیتی مثال‌زدنی برخوردار بودند، اما حالا دامنه اطلاعات موجود در آن‌ها وسیع‌تر شده بود. موضوعات جدید و بیشتری تحت پوشش قرار گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به دانش و تکنولوژی، کسب و کار، سلامت و خانه و سبک زندگی اشاره کرد.

لذا دوره‌های تدارک دیده شده در اشتراک مستر کلاس برای افرادی که به دنبال بالا بردن خلاقیت و یادگیری مهارت‌های جدید هستند، گزینه خوبی به حساب می‌آید.

اساتید حاضر در MasterClass

MasterClass چیست

آیا به حوزه تدریس علاقمند هستید؟

بسیاری از کلاس‌ها، برای آموزش افراد مختلف و آماده کردن آن‌ها برای فعالیت در حوزه تدریس مناسب است. به عنوان مثال اگر به تدریس در حوزه آشپزی یا نویسندگی علاقمند هستید، ‌مطمئنا از دوره‌‌های موجود در مسترکلاس نهایت استفاده را خواهید برد.

چه کسانی از مسترکلاس استقبال نخواهند کرد؟

ما به تمامی افراد توصیه نمی‌کنیم که از MasterClass استفاده کند. تمامی دوره‌ها از پیش ضبط شده‌اند و فرصتی برای پرسش و پاسخ و تدریس خصوصی در دسترس نیست و همچنین نمی‌توانید با معلم خود در تعامل باشید.

همچنین افرادی که نیاز به یادگیری مهارت‌های حرفه‌ای دارند، از این دوره‌ها چیزی عایدشان نخواهد شد. شما نمی‌توانید از این طریق به یادگیری نرم‌افزار اکسل بپردازید و اگر بخواهید رزومه خود را پربارتر کنید، احتمالا با تهیه اشتراک مسترکلاس ناامید خواهید شد.

لوگوی MasterClass

اشتراک مستر کلاس چیست

MasterClass چگونه کار می‌کند؟

شرکت در دوره‌ها فوق‌العاده آسان است. به محض لاگین کردن به اکانت خود، می‌توانید وارد تب Discover شده تا با دوره‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شود، آشنا شوید. همچنین می‌توانید به بخش کتابخانه (Library) بروید تا دوره‌ها بر حسب دسته‌های مختلف را مشاهده کنید.

حالا به راحتی روی دوره مورد نظر کلیک کنید. به همین راحتی کار با MasterClass آغاز می‌شود!

ویدئوهای آموزشی بر حسب نیاز و مدت زمانی که در اختیار دارید، قابل مشاهده است. معمولا مدت زمان آن‌ها کوتاه است و آنچنان تایم خاصی را از شما نمی‌گیرد. لذا بر خلاف سایر پلتفرم‌ها، شما متعهد نیستید که چندین ساعت به صورت مداوم زمان برای تماشای این ویدئوها بگذارید. شما می‌توانید هر زمان که اراده کردید، به تماشای این دوره‌های ویدئویی بنشینید.

تمامی کلاس‌ها توسط سازندگان فیلم و متخصصان این حوزه طراحی و تولید شده است و از این نظر، می‌توان آن را چیزی شبیه به نتفلیکس دانست.

در این مقاله به بررسی اشتراک MasterClass پرداختیم و دانستید که مستر کلاس چیست و استفاده از آن چه مزیت‌هایی دارد. برای مشاهده و خرید دیگر اکانت‌های آموزشی در فراسیب می‌توانید اقدام فرمایید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =