نقد و بررسی

تفاوت دقیق ریجن‌های اسپاتیفای

تفاوت ریجن‌های اسپاتیفای

اگر به دنیای موسیقی علاقمند باشید، مطمئنا با سرویس Spotify آشنا هستید؛ که در غیراینصورت می‌توانید مطلب اسپاتیفای چیست را مطالعه کنید. در این مطلب از فراسیب قصد داریم به تفاوت ریجن‌های اسپاتیفای با یکدیگر اشاره کنیم؛ در ادامه مطلب با ما همراه باشید…

ریجن در اسپاتیفای چقدر اهمیت دارد؟

کاربرانی که از سرویس Spotify برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند، ممکن است روی ریجن اکانت خود حساس باشند. ریجن در واقع کشوری است که در مشخصات اکانت خود آن را انتخاب می‌کنید. بد نیست بدانید در حالت کلی این گزینه روی اشتراک پریمیوم اسپاتیفای تأثیر زیادی ندارد و صرفا واحد پولی اکانت شما برای انجام پرداخت‌ها از این طریق تعیین خواهد شد.

به عنوان مثال اگر ریجن اکانت شما روی ترکیه تنظیم شده باشد، واحد پولی لیر بوده و اگر آمریکا را انتخاب کنید، واحد پولی به دلار آمریکا تغییر پیدا خواهد کرد.

نمایی از بخش Podcasts در وب سایت اسپاتیفای

نمایی از بخش Podcasts در وب سایت اسپاتیفای

همچنین برخی افراد بر این باور هستند که ریجن‌های Spotify باید با ریجن وی.پی.انی که از آن استفاده می‌کنید یکسان باشد که این موضوع یک اشتباه رایج میان کاربران به حساب می‌آید؛ اما چنین بحثی اصلا وجود نداشته و شما می‌توانید اکانت اسپاتیفای خود را به عنوان مثال روی کشور فرانسه قرار داده و از آی.پی کشور کانادا وارد این نرم‌افزار شده و از خدمات آن استفاده کنید. به این ترتیب هیچ مشکلی برای اکانت‌تان پیش نخواهد آمد.

ریجن های اسپاتیفای

ریجن های اسپاتیفای

آرشیو اسپاتیفای در ریجن‌های مختلف

اغلب موزیک‌های ارائه شده توسط هنرمندان مختلف روی تمامی ریجن‌ها در دسترس بوده و به این ترتیب همانطور که اشاره شد، تفاوتی وجود نخواهد داشت. اما این موضوع را به عنوان یک نکته مهم در ذهن داشته باشید که تفاوت میان ریجن‌ها، بیشتر در پادکست‌ها مشخص می‌شود.

به این ترتیب اگر ریجن کشور ترکیه را انتخاب کرده باشید، تنها پادکست‌های ارائه شده در این کشور برای شما نمایش داده خواهد شد و نمی‌توانید از پادکست‌های کشورهای دیگر استفاده کنید و در صورت نیاز به این کار، باید ریجن اکانت Spotify خود را به کشور مدنظر تغییر دهید تا بتوانید از پادکست‌های آن کشور استفاده کنید.

در صورت تمایل، می‌توانید اشتراک پریمیوم Spotify را با بهترین قیمت از فراسیب تهیه کرده و بهترین پشتیبانی را در اختیار داشته باشید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)