آموزش و ترفند تکنولوژی

آموزش حذف تبلیغات یوتیوب با اشتراک پریمیوم

آموزش حذف تبلیغات یوتیوب با اشتراک پریمیوم

یوتیوب یکی از سرویس‌های پرطرفداری است که در چند سال اخیر کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر بخواهید از یوتیوب رایگان استفاده کنید، محدودیت‌هایی مانند نمایش تبلیغات وسط ویدیوها خواهید داشت؛ اما با خرید اشتراک YouTube Premium، می‌توانید از خدمات این سرویس با نهایت کیفیت استفاده کنید. در ادامه، آموزش حذف تبلیغات یوتیوب با اشتراک پریمیوم را توضیح خواهیم داد. با فراسیب همراه ما باشید.

همانطور که می‌دانید بیشتر از سه سال است که YouTube Premium راه اندازی و عرضه شده است. این سرویس در ابتدای راه با نام YouTube Red شناخته می‌شد، اما اکنون با YouTube Music Premium همراه است و برای این که کاربران بتوانند به بهترین شکل ممکن به موسیقی‌ها گوش دهند و ویدیوها را تماشا کنند، امتیازات زیادی را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هنوز از این سرویس استفاده نکرده‌اید، ما در ادامه تمامی نکات و ویژگی‌های خوب و بد آن را برای شما بازگو می‌کنیم.

سرویس یوتیوب پریمیوم چیست؟

یوتیوب یکی از بزرگترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدیو در وب است که ویدیوهای رایگان فراوانی را برای تماشا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حال با دانستن این نکته، این سوال پیش می‌آید که چرا برای این سرویس یک نسخه پریمیوم تعریف شده است و این نسخه پریمیوم چه امکانات خاصی را در اختیار کاربران می‌گذارد؟

سرویس یوتیوب پریمیوم چیست؟

سرویس یوتیوب پریمیوم چیست؟

در واقع می‌توان گفت که اشتراک یوتیوب پریمیوم یک سرویس پولی مختص به این پلتفرم است که برای استفاده از آن باید هزینه حق اشتراک را پرداخت کرد. این نسخه جایگزین YouTube Red شد و مزیت‌های بیشتری نیز به همراه دارد؛ یکی از مزیت‌های نسخه پریمیوم، حذف تبلیغات یوتیوب است که در نسخه رایگان مشاهده می‌کردیم.

امکانات YouTube Premium

در ادامه برخی از امکاناتی که در یوتیوب پریمیوم از آن بهره مند می‌شوید را آورده‌ایم:

  1. حذف تبلیغات یوتیوب به طور کامل: می‌توان هر محتوایی را در هر دستگاهی که به حساب Premium شما وارد شده باشد، بدون ویدیوهای تبلیغاتی مشاهده کرد.
  2. پخش در پس‌ زمینه: با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید با یک دستگاهی که در حالت قفل است، به ویدیوها، پادکست‌ها و موسیقی‌های طولانی گوش دهید.
  3. پخش در حالت آفلاین: با این سرویس شما می‌توانید ویدیوها را دانلود کنید تا در زمانی دیگر که آنلاین نیستید، آن‌ها را ببینید.
  4. داشتن YouTube Music Premium: می‌توانید بدون این که هیچ گونه آگهی تبلیغاتی مزاحمتان شود، به music app و همچنین فهرست میلیونی آن دسترسی داشته باشید.
  5. گزینه YouTube Originals: می‌توانید نسخه‌های اصلی را بدون مزاحمت‌های تبلیغاتی ببینید و به محتوای پریمیوم انحصاری دسترسی داشته باشید.
اپلیکیشن یوتیوب

اپلیکیشن یوتیوب

نکته مهمی که باید بدانید این است که با وجود این که YouTube Originals قبلاً تنها در اختیار مشترکین Premium قرار داشت، اما در حال حاضر در دسترس همه افراد قرار گرفته است؛ مسلماً تنها راهی که می‌توان بدون تبلیغات به تماشای آن‌ها پرداخت، استفاده از نسخه یوتیوب پریمیوم است.

هزینه YouTube Premium چقدر است؟

مطمئنا شما نیز تا کنون پاپ آپ‌های مربوط به نسخه‌ی آزمایشی و رایگان YouTube Premium را دیده‌اید، اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که بعد از این که دوره یک ماهه و رایگان آن تمام شد، برای خرید آن و حذف تبلیغات یوتیوب چقدر باید هزینه کرد؟
لازم است بدانید که سه طرح مختلف برای این اشتراک وجود دارد:

  • طرح استاندارد: 11.99 دلار در ماه
  • طرح خانوادگی (family): 17.99 دلار
  • طرح ویژه دانشجویی: 6.99 دلار
هزینه YouTube Premium

هزینه YouTube Premium

مطمئنا برای این که بتوانید از طرح ارزان‌تر استفاده کنید، باید یک تاییدیه‌ تحصیلی که نشان دهد شما دانشجو هستید ارائه کنید که با این کار شما می‌توانید علاوه بر نرخی که تخفیف خورده است، از یک دوره دو ماهه آزمایشی رایگان نیز برخوردار شوید. طرح خانوادگی یا همان family، نهایتا پنج عضو از یک خانواده را ساپورت می‌کند؛ در حقیقت این پلن برای کسانی که فرزند و یا خانواده‌های بزرگتری دارند بهترین گزینه است.

اما شما می‌توانید بجای هزینه دلاری برای این سرویس نسبتا گران، به سادگی و با اطمینان از فراسیب، اشتراک YouTube را تهیه کنید.

آیا اشتراک یوتیوب پریمیوم برای ما کاربردی خواهد بود؟

اگر از یوتیوب استفاده زیادی دارید، بیشتر امکانات مربوط به نسخه پریمیوم یوتیوب برایتان کاربردی است. تا زمانی که از این نسخه استفاده نکنید، هرگز نمی‌توانید درک کنید که دیدن ویدیو بدون تبلیغات چقدر لذت بخش است.

بسیاری از کاربران در کامپیوترهای خود از ad blockers یا همان مسدود کننده‌های تبلیغات استفاده می‌کنند تا تبلیغات موجود برای آن‌ها مزاحمتی ایجاد نکند، اما در تلفن‌های همراه نمی‌توان از این تبلیغات آزاردهنده فرار کرد. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، سازندگان این تبلیغات، هزینه ویدیویی که شما مشاهده می‌کنید را می‌پردازند؛ بنابراین باید بتوانیم بدون این که به آن‌ها ضربه‌ای بزنیم از خدماتشان استفاده کنیم.

استفاده از نسخه پریمیوم اجازه می‌دهد بصورت قانونی از حذف تبلیغات یوتیوب لذت ببریم.

حذف تبلیغات یوتیوب

حذف تبلیغات یوتیوب

این که بخواهید کارگردانان و سازندگان محبوبتان را بر روی صفحه تلویزیون هوشمندتان، آن هم بدون وجود هرگونه تبلیغاتی مشاهده کنید، واقعا لذت بخش است. حال که صحبت از کارگردانان یا سازندگان شد بد نیست بدانید که نسخه پریمیوم مزیت دیگری نیز دارد که از آن صحبت نکردیم و آن تقسیم درآمد (revenue sharing) است. اشتراک یوتیوب پریمیوم از یوتیوبرهای مورد علاقه‌تان حمایت می‌کند، چون مشترکین این سرویس هر بار که در یوتیوب ویدیویی مشاهده می‌کنند، یوتیوب بخشی از درآمدش را تقسیم می‌کند.

با همه این تفاسیر، می‌توان گفت که ویژگی‌های خوب این سرویس تنها این موارد نیست و بسیار بیشتر از این‌هاست؛ بعبارتی می‌توان گفت که هنوز از YouTube Music Premium که در اشتراک شما قرار داده شده است، سخنی به میان نیامده است.

این سرویس لیستی بلند از آهنگ‌های مختلف را در خود جای داده است، به طوری که می‌توان هر آهنگی را در میان آن‌ها پیدا کرد. گاهی حتی برخی از آن‌ها به عنوان فایل آهنگ (song files) دیده نمی‌شود، اما همچنان می‌توان در صفحه قفل به موزیک ویدیوها گوش سپرد.

خرید اشتراک YouTube Premium

خرید اشتراک YouTube Premium

آیا سرویس یوتیوب پریمیوم ارزش هزینه کردن را دارد؟

اگر می‌خواهید که یک تجربه بهتر از گوش دادن به موسیقی داشته باشید و یا این که از یک سرویس پخش استریمینگ موسیقی بهتر برخوردار باشید، می‌توان به جرات گفت که سرویس یوتیوب پریمیوم بهترین انتخاب است. این سرویس هم تماشای ویدیوها را برای شما لذت بخش‌تر می‌کند و هم از سازندگان مورد علاقه‌ی شما حمایت می‌کند.

تهیه اشتراک یوتیوب پریمیوم از فروشگاه فراسیب

برای خرید یوتیوب پریمیوم و کنار زدن تمام محدودیت‌های نسخه رایگان این سرویس و حذف تبلیغات یوتیوب، می‌توانید به راحتی از فروشگاه فراسیب اقدام کرده و خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید. به دلیل اینکه محدودیت‌هایی برای ما در ایران وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از خرید، توضیحات مربوط به محصول را بصورت کامل مطالعه کنید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم مطلب معرفی بهترین سرویس های استریم موسیقی که برای شما تهیه کردیم را مطالعه کنید تا تصمیم گیری بهتری برای انتخاب سرویس استریم خود داشته باشید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهسا نمیرانیان

از صفر شروع کردم و تو هر زمینه‌ای یه سرکی کشیدم؛ تولید محتوا (متنی، گرافیکی و ویدیویی)، سئو، دیجیتال مارکتینگ، وردپرس و طراحی سایت و کارای مرتبط تو این زمینه‌ها؛ شروع کارم از 6 سال پیش و با دنیای اپل و محصولاتش بود و هنوزم طرفدار پروپاقرصشم:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =