آموزش و ترفند

آموزش فعالسازی تیک آبی تلگرام توسط اشتراک تلگرام پریمیوم

آموزش فعالسازی تیک آبی تلگرام توسط اشتراک تلگرام پریمیوم

تلگرام به تازگی سرویس پریمیوم خود را راه‌اندازی کرد. از جمله قابلیت‌های آن، می‌توان به امکان اضافه کردن تیک آبی Telegram در کنار نام خود اشاره کرد. اما نحوه انجام این کار چگونه است؟

برای خرید اکانت تلگرام پرمیوم از فروشگاه فراسیب، می‌توانید روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

تلگرام پریمیوم

تلگرام یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌ها در دنیا به حساب می‌آید که طرفداران و مخاطبان خاص خود را دارد. در کشور عزیزمان نیز چنین موضوعی حکم فرما است و توسعه دهندگان این نرم‌افزار فوق‌العاده با علم به این موضوع، در تلاش هستند تا همواره بهترین و جذاب‌ترین قابلیت‌ها را به آن اضافه کنند.

در همین راستا اخیرا شاهد ارائه سرویس Telegram Premium در این اپلیکیشن بودیم که امکانات زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد و افراد علاقمند می‌توانند با پرداخت هزینه در نظر گرفته شده، از آن‌ها بهره‌مند شوند و از سوی دیگر، از تلگرام به صورت داوطلبانه حمایت کنند. برای آشنایی بیشتر و در صورت تمایل، می‌توانید مطلب معرفی امکانات تلگرام پریمیوم را مطالعه کنید.

تیک آبی Telegram

تیک آبی Telegram

به عنوان یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌ها در سرویس پریمیوم، می‌توان به فعالسازی تیک آبی تلگرام اشاره کرد که آیکون مربوط به آن در صفحه اصلی، قسمت هدر چت‌ها و لیست اعضای گروه قابل نمایش بوده و بدان معناست که شما از این ویژگی استفاده می‌کنید. 

امروزه ممکن است در فضای تلگرام، در کنار نام کاربران ایموجی‌هایی را مشاهده کنید که به صورت متحرک بوده و جذابیت خاصی به پروفایل آن‌ها بخشیده است. چنین قابلیتی از طریق خرید اشتراک پریمیوم تلگرام برای شما در دسترس قرار خواهد گرفت. مراحل وریفای کردن پروفایل تلگرام را با هم در ادامه مرور خواهیم کرد.

تأیید هویت و دریافت تیک آبی تلگرام

برای وریفای شدن اکانت و اضافه شدن تیک آبی، باید اشتراک پریمیوم تلگرام را خریداری کنید. در صورتی که هنوز موفق به تهیه این اشتراک نشده‌اید، می‌توانید با خیال راحت و اطمینان کامل به صفحه خرید تلگرام پرمیوم در وب سایت فراسیب وارد شده و این کار را به آسانی انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام به خرید، حتما نکات و قوانین مهم پیش از خرید که در پایان همین صفحه قید شده را مطالعه نمایید تا با اطلاعات کامل و اطمینان خاطر، بتوانید خرید خود را انجام دهید.

اضافه شدن تیک آبی تلگرام کنار نام کاربری

اضافه شدن تیک آبی تلگرام کنار نام کاربری

پس از خرید اشتراک پریمیوم تلگرام، مانند تصویر بالا یک تیک آبی رنگ در کنار نام کاربری شما قرار خواهد گرفت که البته در صورت عدم تمایل، می‌توانید روی آن ضربه زده و گزینه‌های دیگری که به نمایش در می‌آید را با آن جایگزین کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهار =