اخبار اپل

اپل در حال کار بر روی iPad Pro با نمایشگر ۱۶ اینچی است!

اپل در حال کار بر روی iPad Pro با نمایشگر ۱۶ اینچی است!

به نظر می‌رسد که اپل همچنان پروژه آیپد پرو ۱۶ اینچی را به سمت جلو پیش می‌برد و در این مطلب از فراسیب، قصد داریم کمی بیشتر به شایعات پیرامون این محصول بپردازیم؛ در ادامه با ما همراه باشید…

آیپد در اندازه و ابعاد مک بوک!

وبسایت The Information در آخرین گزارش خود اعلام کرده است که کوپرتینویی‌ها سودای عرضه آیپد پرو ۱۶ اینچی را در سر می‌پرورانند. این گزارش که به نقل از یکی از افراد نزدیک به کمپانی اپل ارائه شده، حاکی از آن است که محصول جدید این شرکت آمریکایی در سال آینده رونمایی و روانه بازار خواهد شد.

متن این گزارش به شرح زیر است:

دیوایس جدید قصد دارد تا فاصله ایجاد شده میان آیپد و مک بوک را از بین ببرد و به این ترتیب تبلتی با ابعاد نمایشگر یک لپتاپ را شاهد خواهیم بود. به این ترتیب بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین آیپد تولید شده از سوی اپل تولید و عرضه خواهد شد.

iPad Pro شانزده اینچی برای افرادی که در حوزه گرافیک یا ادیت فیلم فعالیت می‌کنند، یک محصول فوق العاده به حساب خواهد آمد.

تصویری از آیپد پرو

تصویری از آیپد پرو

مشخصات و تاریخ عرضه آیپد پرو ۱۶ اینچی

در حال حاضر به نظر می‌رسد که سه ماهه چهارم سال آینده ( ۲۰۲۳) برای عرضه این محصول هدف‌گزاری شده است. مانند همیشه، در این گزارش آمده است که احتمال تغییر سیاست‌ها و رونمایی زودتر از موعد این محصول نیز وجود دارد. اگر قصد خرید آیپد در سال ۲۰۲۲ را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب کدام آیپد را در سال ۲۰۲۲ بخریم را مطالعه کنید.

هنوز مشخص نیست که با ورود این محصول به دنیای واقعی، خط تولید آیپد ها چگونه خواهد شد و آیا این دیوایس جدید لقب آیپد پرو را به خود اختصاص خواهد داد، یا با نام آیپد از آن یاد می‌شود. در حال حاضر، در خط تولید تبلت‌های اپل، از آیپد مینی با نمایشگر ۸.۳ اینچی تا آیپد پرو با نمایشگر ۱۲.۹ اینچی دیده می‌شود.

تصویری از یک شخص در حال کار با آیپد پرو

تصویری از یک شخص در حال کار با آیپد پرو

آقای مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ هم چندی پیش مدعی شد که اپل در حال توسعه یک آیپد با نمایشگر بزرگ‌تر است. آقای راس یانگ، یکی از فعالان حوزه صفحه نمایش هم از سوی دیگر اعلام کرد که کوپرتینویی‌ها مشغول توسعه نسخه ۱۴.۱ اینچی آیپد هستند. این دستگاه به گفته وی به پنل مینی ال ای دی مجهز بوده و به این ترتیب، پیشرفته‌ترین تبلتی خواهد بود که از سوی کوپرتینویی‌ها طراحی و تولید شده است. در شرایط فعلی، تنها نسخه ۱۲.۹ اینچی iPad Pro به این پنل مجهز است.

جمع بندی

خط تولید آیپد در حال حاضر برای خریداران کمی گیج کننده است و این موضوع با وارد شدن آیپد پرو ۱۶ اینچی اوضاع وخیم‌تری پیدا خواهد کرد؛ در این خصوص می‌توانید مطلب تفاوت های آیپد، آیپد ایر و آیپد پرو را مطالعه کنید تا بهتر با تبلت‌های اپل آشنا شوید.

به نظر شما آیا اپل با عرضه چنین محصولی، می‌تواند موفقیت بیش از پیش تبلت خود را رقم بزند؟ یا کاربران با این محصول ارتباط برقرار نکرده و ترجیح می‌دهند تا به جای خرید این دستگاه، به سراغ لپتاپ بروند؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 7 =