اخبار اپل

همه چیز در مورد درگاه اس دی کارت مک‌بوک پرو 2021 اپل

اطلاعاتی در مورد درگاه اس دی کارت مک‌بوک پرو 2021 منتشر شد

مکبوک پرو 2021 دستگاهی است که به تازگی از سوی اپل معرفی شده و به مرور، ویژگی‌ها و امکانات مختلف آن پدیدار خواهد شد.

به گزارش وب سایت The Verge و با تأیید مسئولان اپل، درگاه اس دی کارت مکبوک پرو 2021 که شامل دو نسخه 14 و 16 اینچی می‌شود و به تازگی نیز شاهد معرفی آن در مراسم Unleashed بودیم، از UHS-II و سرعت 312 مگابیت بر ثانیه‌ای پشتیبانی خواهد کرد.

شرح کامل این ویژگی به نقل از وب سایت The Verge به شرح زیر خواهد بود:

اپل به تازگی تأیید کرده است که درگاه اس دی کارت مکبوک پرو 2021 در هر دو نسخه 14 و 16 اینچی از تکنولوژی UHS-II با سرعت 312 مگابیت بر ثانیه‌ای پشتیبانی می‌کند. البته متأسفانه اپل از تکنولوژی UHS-III با سرعت 600 مگابیت بر ثانیه‌ای استفاده نکرده است، اما جای شکرش باقی است آن‌ها فناوری UHS-I با سرعت 100 مگابیتی را برای این محصول انتخاب نکرده‌اند.

درگاه SD کارت مک‌بوک پرو جدید اپل

درگاه SD کارت مک‌بوک پرو جدید اپل

اپل در این دو محصول از تکنولوژی UHS-II استفاده کرده است، زیرا فناوری UHS-III هنوز به صورت رسمی ارائه نشده است. همچنین درگاه اس دی کارت UHS-III برای خرید در دسترس نیست، اما احتمالا در آینده نزدیک شاهد مجهز شدن لپتاپ‌های آینده به تکنولوژی UHS-III خواهیم بود.

در حال حاضر نسخه 14 اینچی مکبوک پرو 2021 با تاریخ تحویل 3 تا 4 هفته‌ای همراه خواهد بود و در مقابل، در صورت خرید مدل 16 اینچی باید بین 4 تا 5 هفته برای تحویل آن منتظر بمانید. هم اینک وب سایت آمازون 26 اکتبر مصادف با چهارم آبان ماه را برای تحویل دستگاه به مشتریان اعلام کرده است. اما مشخص نیست چه تعداد از این دو محصول در انبار آن‌ها موجود خواهد بود.

با تمام این تفاسیر و با توجه به تغییر اندک در زبان طراحی، بازگشت پورت‌هایی مانند اس دی کارت، HDMI و درگاه مگ سیف و از همه مهم‌تر، مجهز شدن نسخه‌های 14 و 16 اینچی به نمایشگر مینی ال ای دی، آیا برنامه‌ای برای خرید هر یک از دستگاه‌های یاد شده در نظر دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =