اپلیکیشن های iOS

با Pacemaker یک ریمیکس عالی خلق کنید!

با Pacemaker یک ریمیکس عالی خلق کنید!

مدتیست که اپلیکیشن های «خوب» و در عین حال «رایگان» در زمینه ساخت موزیک را کمتر مشاهده میشود. اما ناراحت نباشید! در این مطلب به برسی یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت موزیک میپردازیم. با فراسیب همراه باشید.

امروز مفتخریم یکی از بهترین برنامه های مخصوص آهنگ سازان را به شما معرفی کنیم. اگر فکر میکنید این برنامه Garage Band هست، سخت دراشتباهید!! اپلیکیشن مد نظر ما اپلیکیشنی است که جزو «بهترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۵» شناخته شده است و توانسته جایزه مراسم Apple Design Award 2015 را کسب کند.

Pacemaker، خالق ریمیکس های موبایلی!

در این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود آهنگ های موردنظرتان را با هم میکس کنید (Mix)، ضبط کنید و به اشتراک بگذارید. ظاهر این اپلیکیشن همانند دستگاه های DJ هست، اگرچه نمیتوان در صفحه آیفون یا آیپد تنظیمات پیشرفته ی دستگاه های اصلی را قرار داد اما سعی شده بهترین افکتها و بهترین گزینه ها جهت عملکرد شما در آن گنجانده شود. لازم به ذکر است این اپلیکیشن رایگان بوده و هیچ محدودیتی برای اعمال و استفاده از امکانات «پیشفرض» خود ندارد. اما اگر بخواهید پا را کمی فراتر بگذارید باید نسبتا جیب خودتون رو بتکانید! چرا که برای استفاده از افکتهای جدید باید هزینه ای را بپردازید.

آهنگهای دانلود شده از Apple Music ، Spotify و همچنین آهنگهای سینک شده از آیتیونز، به کمک آهنگ های پیشفرض این اپلیکیشن می آیند و دست شما در میکس آهنگ کاملا باز است.

این برنامه که در سه نسخه آیفون و آیپد و اپل واچ عرضه شده است را میتوانید از لینک زیر دریافت کنید:

مشاهده در اپ استور

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید