آموزش و ترفند

نحوه لینک کردن اکانت Prime Gaming به Twitch

نحوه لینک کردن اکانت Prime Gaming به Twitch

اهالی دنیای گیم مطمئنا با سرویس آمازون پرایم گیمینگ آشنا هستند. در این مطلب از فراسیب قصد داریم نحوه اتصال آمازون پرایم گیمینگ به توییچ را مرور کنیم؛ در ادامه مطلب با ما همراه باشید…

اکانت آمازون پرایم گیمینگ به شما کمک می‌کند تا با تهیه اشتراک آن، از ده‌ها عناوین بازی بصورت رایگان استفاده کنید. اما خیلی از کاربران نمی‌دانند که با خرید این اشتراک، به سرویس توییچ پرایم نیز دسترسی پیدا خواهند کرد و امکان انجام بازی‌های رایگان یا دانلود محتوا را برای شما فعال خواهد کرد. برای دسترسی به توییچ پرایم، باید اکانت توییچ خود را به سرویس آمازون پرایم گیمینگ متصل کنید.

لوگوی آمازون پرایم گیمینگ

لوگوی آمازون پرایم گیمینگ

مراحل آموزش اتصال آمازون پرایم گیمینگ به توییچ

برای اتصال آمازون پرایم گیمینگ به توییچ باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • وارد وب سایت Twitch شده و به وسیله اکانت خود لاگین کنید.
  • در تب دیگری، وارد وب سایت Amazon Prime Gaming شوید و لاگین کنید.
  • حالا مانند تصویر زیر گوشه سمت راست روی نام اکانت خود کلیک کرده و از منوی باز شده گزینه Manage Twitch Accounts را انتخاب کنید.
نمایی از منوی توییچ

نمایی از منوی توییچ

  • با انجام این کار، صفحه‌ای مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که عبارت Connect a Twitch account در آن به وضوح مشخص است. روی آن کلیک کنید.
نمایی از صفحه اتصال اکانت توییچ

نمایی از صفحه اتصال اکانت توییچ

  • حالا به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که مانند تصویر زیر، نام اکانت توییچ خود را در آن مشاهده خواهید کرد. برای تأیید این موضوع، باید روی دکمه بنفش رنگ Confirm کلیک کنید.
اتصال آمازون پرایم گیمینگ به توییچ

نمایی از صفحه تأیید اکانت توییچ

  • اگر مراحل را به درستی انجام داده باشید،‌ به صفحه ابتدایی بازگشته و این بار، نام اکانت توییچ خود را در این صفحه مشاهده خواهید کرد.

اگر مایل به حذف اکانت توییچ خود هستید، کافی است در صفحه بالا روی دکمه بنفش رنگ Unlink Account کلیک کنید. این بود نحوه اتصال آمازون پرایم گیمینگ به توییچ که در چند قدم ساده قابل انجام است.

شما به عنوان یکی از اهالی دنیای بازی و یکی از گیمرهای فعال در این حوزه، آیا تا به حال از اشتراک پریمیوم Amazon Prime Gaming یا توییچ استفاده کرده‌اید؟ آیا پیش از این اکانت توییچ خود را از این طریق به آمازون پرایم گیمینگ اضافه کرده بودید؟ نظرات خود را با ما و دیگران خوانندگان این مطلب در میان بگذارید.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 8 =