ریپورتاژ

دومین دوره رویداد رفرش (Refresh) در باغ بهشت برگزار می‌شود

دومین دوره رویداد رفرش (Refresh) در باغ بهشت برگزار می‌شود

دومین رویداد رفرش با موضوع مدیریت محصول، طراحی و فرانت‌اند در ۳۱ شهریور ماه در سالن ۱۰۰ استارتاپ مجموعه سلام در باغ بهشت برگزار می‌شود. این رویداد بر صحبت و تبادل نظر درباره موضوعات روز و مسائل حوزه طراحی و مدیریت محصول متمرکز است. هدف نهایی رویداد رفرش این است که با الهام‌بخشی به افراد حوزه محصول و ایجاد بستری برای تبادل و به‌روزرسانی اطلاعات، به تولید محصولات کارآمدتر کمک کند و مزیت رقابتی آن‌ها را افزایش دهد.

رویداد رفرش مناسب چه کسانی است؟

این رویداد فرصت مناسبی برای دانشجویان، مدیران و طراحان محصول، علاقه‌مندان به این حوزه و همچنین افرادی است که به دنبال به‌کارگیری متخصصین حوزه محصول هستند. رفرش بستر ایجاد ارتباط میان این افراد و همچنین صحبت درباره دغدغه‌های حوزه محصول را فراهم می‌کند.

کنفرانس رفرش

کنفرانس رفرش

مهران عباسی برگزار کننده رویداد گفت:

این رویداد شامل چندين سخنرانی توسط افراد متخصص و با تجربه‌ و کارگاهی در زمینه فرانت‌اند برای انتقال و اشتراک موضوعاتی از اين دست خواهد بود. همچنین رفرش با در نظر گرفتن چند پنل تخصصی در زمینه مسائل مرتبط با طراحی محصول، سعی به چالش کشیدن این مسائل خواهد داشت.

این رویداد هدفش این است که با صحبت درباره موضوعاتی که دغدغه امروز حوزه طراحی و مدیریت محصول هستند، الهام‌بخش آن‌ها باشد. رفرش قصد دارد با فراهم کردن بستری برای تبادل اطلاعات و به‌روزرسانی دانش در حوزه محصول، این امکان رو برای طراحان و مدیران محصول ایجاد کند. این افزایش دانش و آگاهی باعث می‌شود افرادی که در این حوزه کار می‌کنند، محصولات کارآمدتری تولید کنند و مزیت رقابتی داشته باشند.

رویداد رفرش شامل چند سخنرانی توسط افراد متخصص حوزه مدیریت محصول می‌شود که چند سال تجربه کار حرفه‌ای در این زمینه را دارند. سخنران‌ها در این پنل‌ها درباره مسائل مربوط به طراحی محصول صحبت می‌کنند و این مسائل رو به چالش می‌کشند.

دومین رویداد Refresh

دومین رویداد Refresh

در کنار سخنرانی‌ها، دو ورکشاپ هم در زمینه فرانت‌اند (Front-End) برگزار می‌شود که شرکت‌کننده‌ها می‌توانند در ورکشاپ‌ها در این زمینه اطلاعاتی را دریافت کنند و اطلاعاتی رو هم که دارند به اشتراک بگذارند.

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بخش‌های این رویداد مثل هر رویداد دیگری آشنا شدن با آدم‌های جدید و خفن و باتجربه‌ای است که سال‌ها در این حوزه کار کردند. این آشنایی‌ها و شبکه‌سازی‌ها در کنار اینکه تجربه فوق‌العاده‌ای است، می‌تواند تأثیر زیادی در آینده شغلی افراد داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت به سایت Refreshconf.ir مراجعه نمایید.

#Refreshir

Twitter: https://twitter.com/Refresh_conf

Instagram: https://instagram.com/refreshconf

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =