نقد و بررسی

نحوه استفاده از گرامرلی رایگان!

نحوه استفاده از اشتراک گرامرلی به صورت رایگان!

Grammarly نام وب سایت و سیستمی است که باعث می‌شود نوشتار شما در زبان انگلیسی تقویت پیدا کند. اکانت رایگان گرامرلی می‌تواند غلط‌های املایی، گرامر نادرست یا ایرادات هنگام جایگذاری علامت‌ها در نوشتن مطالب را به آسانی پیدا کرده و آن‌ها را تصحیح کند. ما در مقاله ای دیگر به معرفی کامل گرامرلی و کاربردهایش پرداخته ایم.

اما با خرید اکانت پرمیوم گرامرلی تمامی این امکانات به همراه قابلیت‌های بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گذاشت که در ادامه این مطلب از فراسیب، با نحوه استفاده از گرامرلی رایگان آشنا خواهیم شد؛ با ما همراه باشید…

اکانت گرامرلی روی چه دستگاه هایی قابل استفاده است؟

لوگوی Grammarly

لوگوی Grammarly

در ادامه مقاله نحوه استفاده از گرامرلی باید گفت سیستم Grammarly به گونه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا در هیچ قسمتی، غلط املایی یا مشکلات نگارشی از لحاظ گرامری نداشته باشید. این ابزار کاربردی در حالت‌های زیر در اختیار شما خواهد بود:

  • نسخه دسکتاپ برای ویندوز و مک که در اپلیکیشن‌های مختلف مانند کلاینت‌های ایمیل، مرورگرها یا نرم افزارهای محتوا محور کاربرد خواهد داشت.
  • اکستنشن برای مرورگرهای گوگل کروم، فایرفاکس، سافاری و Edge (و در Google Docs به کمک اکستنشن مرورگر)
  • در برنامه های آفیس و خصوصا مایکروسافت Word
  • کیبورد گرامرلی برای آی او اس و اندروید

*برای اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه استفاده از گرامرلی در آیفون  می توانید وارد صفحه لینک شده شوید.

این موضوع را در ذهن داشته باشید که اکانت رایگان گرامرلی، امکانات یاد شده را در حالت مبتدی در اختیار شما قرار خواهد داد و برای دسترسی به امکانات پیشرفته و بهترین حالت، پیشنهاد میشود اکانت پریمیوم Grammarly را خریداری کنید.

استفاده از گرامرلی برای نوشتن متون انگلیسی

استفاده از گرامرلی برای نوشتن متون انگلیسی

امکانات نسخه رایگان گرامرلی

فارغ از هر متنی که مشغول به تایپ آن هستید، مطمئنا دوست ندارید که نتیجه نهایی با غلط‌های املایی یا ایرادات نگارشی که سبب خجالت شما می‌شود، همراه باشد. خوشبختانه برای رهایی از این مشکل شما می‌توانید روی پلن رایگان این سیستم حساب باز کنید. این موضوع می‌تواند در زمان شما صرفه جویی کرده و از سوی دیگر، خیال شما را بابت عدم وجود ایراد در متن نهایی را راحت کند.

اما امکانات اکانت رایگان گرمرلی به همین جا ختم نمی‌شود. قابلیت Tone Detector می‌تواند حالت نوشتاری شما را درک کرده و اگر قصد دارید تا یک متن با حالت عصبانیت را بنویسید، به شما کمک کند تا ساختار چنین حالتی را به متن نهایی القاء کنید. این سیستم قادر است تا با آنالیز کلمات، سبک نوشتار و جایگاه علائم قرار گرفته در نوشته، در این خصوص به شما کمک کند.

پیشنهاد اضافه کردن علائم در گرامرلی

پیشنهاد اضافه کردن علائم در گرامرلی

به عنوان مورد آخر، باید به قابلیت پیشنهادات مختصر برای استحکام بخشیدن به نوع جملات اشاره کنیم.

قابلیت‌های اشتراک پریمیوم گرامرلی

اما با اکانت گرامرلی، شما می‌توانید ساختار بهتری را به جمله بندی‌های خود اضافه کنید که به خواننده برای درک بهتر مفهوم جملات کمک شایان توجهی می‌کند. همچنین در این نسخه پیشنهادات مبنی بر لحن مد نظر برای جملات را در قالب کلماتی با خطوط بنفش رنگ دریافت خواهید کرد که باعث می‌شود تا متن مودبانه‌تری را نوشته و برای فرد مقابل ارسال کنید.

پیشنهاد تغییر لحن در متن در Grammarly

پیشنهاد تغییر لحن در متن در Grammarly

همچنین ممکن است هنگام نوشتن متن، در صورتی که صمیمیت زیادی با مخاطب خود داشته باشید، از عباراتی مانند thank u استفاده کنید. در نسخه پریمیوم گرامرلی به شما پیشنهاد می‌شود که این کلمات را با عبارت thank you جایگزین کنید تا متن مرتب تری را در اختیار داشته باشید. در کنار این ویژگی، اشتراک یا اکانت پریمیوم گرامرلی باعث می‌شود تا با استفاده از عباراتی مانند I think اعتماد به نفس شما بالاتر رفته یا حداقل این موضوع را از طریق متن به فرد مخاطب القاء کنید.

در کنار خطوط بنفش رنگ در زیر کلمات، مشترکین پلن پریمیوم Grammarly با خطوط سبز رنگی روبرو خواهند شد که به آن‌ها کمک می‌کند تا از به کار بردن عبارات تکراری اجتناب کرده و جمله‌‌های جایگزین را از طریق این قابلیت دریافت کرده و در متن خود قرار دهند. به این ترتیب توجه فرد مخاطب هنگام خواندن مطلب بیشتر جلب خواهد شد. این ویژگی باعث می‌شود تا برخی کلمات مانند very smart با عباراتی مانند brilliant جایگزین شده تا متن جذاب‌تری را در نهایت شاهد باشید.

پیشنهاد جایگزین کردن کلمات در اشتراک گرامرلی

پیشنهاد جایگزین کردن کلمات در اشتراک گرامرلی

به عنوان قابلیت دیگر، باید به پیشنهادات روانی اشاره کنیم. تصور کنید فردی از کشور فرانسه قصد نوشتن متنی به زبان انگلیسی داشته باشد. در گویش فرانسوی واژه Chance به معنای Luck یا خوشبختی است، اما این موضوع در زبان انگلیسی با عنوان شانس شناخته می‌شود. پیشنهادات روانی باعث می‌شود تا چنین اشتباهاتی در متن شما ایجاد نشود.

پیشنهادات ساختاری، ویژگی دیگری از نسخه پریمیوم Grammarly به حساب می‌آید؛ این قابلیت زمانی که یک متن بلند را نوشته‌اید که مخاطب هنگام خواندن آن سردرگم می‌شود، کمک می‌کند تا ساختار آن را به حالت bullet point تغییر دهید.

در نهایت برای اجتناب از این که شخصی تصور کند شما متن نوشته شده را از جایی کپی کرده‌اید، در نسخه پریمیوم این سیستم کلیه مطالب با پایگاه‌های داده و سایت‌های اینترنتی چک شده و به شما این اطمینان را می‌دهد که در هیچ سایتی، مطلبی مانند شما وجود نخواهد داشت.

با خرید اکانت پریمیوم گرامرلی بدون پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از ابزار بررسی سرقت ادبی گرامرلی هم استفاده کنید.

بدیهست موارد نام برده شده بالا در اکانت رایگان گرامرلی وجود ندارد و برای بهره بردن از امکانات فوق العاده ذکر شده، میبایست نسخه پریمیوم گرامرلی را خریداری کنید.

پیشنهاد حذف کلمات اضافه

پیشنهاد حذف کلمات اضافه

با وجود امکانات و قابلیت‌های نسخه پریمیوم، اگر قصد خرید این گزینه را دارید، می‌توانید با اطمینان خاطر به وب سایت فراسیب اعتماد کرده و از فروشگاه فراسیب اقدام به خرید اکانت گرامرلی نمایید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)