اپلیکیشن ها

چرا نتفلیکس بالا نمیاد و به خوبی روی آیفون و آیپد کار نمیکند؟ راهکار اینجاست!

اپلیکیشن نتفلیکس به خوبی روی آیفون و آیپد کار نمیکند؟ راهکار اینجاست!

آیا تابحال در اجرای نتفلیکس بر روی دستگاه خود با مشکل روبرو شده‌اید که ندانید چرا نتفلیکس بالا نمیاد؟ ما در این مطلب از فراسیب به ارائه 10 مورد از راه حل‌های رفع مشکلات اجرای نتفلیکس پرداخته‌ایم تا بتوانید به راحتی علت باز نشدن نتفلیکس را برطرف کنید. در ادامه این مطلب با فراسیب با ما همراه باشید…

روش‌های حل مشکل اجرای Netflix

دلایل مختلفی در جواب این سوال که چرا نتفلیکس بالا نمیاد یا علت باز نشدن نتفلیکس چیست؟ وجود دارد. این برنامه نیز مانند اپلیکیشن‌های دیگر ممکن است به خاطر عدم ارتباط درست با سرور یا خطا در خواندن فایل‌های نصب شده، به درستی بالا نیاید. در این بخش به ۱۰ راه حل مختلف برای رفع مشکل اجرا نشدن Netflix می‌پردازیم. همچنین اگر از این سرویس اطلاعات کافی ندارید یا می‌خواهید آگاهی خود را بیشتر کنید؛ به مطلب نتفلیکس چیست مراجعه کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم نسبت به خرید اکانت نتفلیکس برای استفاده از همه قابلیت‌های آن اقدام فرمایید.

لوگوی نتفلیکس

لوگوی نتفلیکس

1. بررسی اتصال دستگاه به اینترنت

برای این که اتصال اینترنت دستگاه خود را بررسی کنید در ابتدا یک مرورگر مانند Safari را اجرا کنید، سپس به جستجو در صفحات مختلف وب بپردازید. اگر سرعت لود شدن و بارگذاری صفحات خوب است، مشکل از اتصال اینترنت شما نیست و برای رفع مشکل باید به سراغ راه‌های دیگر بروید. دقت کنید که برای اجرا کردن Netflix به برنامه‌های تغییر دهنده IP بسیار خاص و معتبر نیاز دارید.

2. بررسی وضعیت سرور های نتفلیکس

در این وضعیت به Is Netflix Down مراجعه کنید تا متوجه شوید که آیا مشکل از خود نتفلیکس و اتصالات آن می‌باشد یا خیر! اگر مشکل از آن‌ها باشد باید تا رفع ایراد منتظر بمانید اما در غیر این صورت به بررسی راه‌های دیگر بپردازید.

3. Force Close کردن یا بستن اجباری برنامه Netflix

  • در آیفون با قابلیت فیس آیدی (Face ID): انگشت خود را از پایین صفحه به سمت بالا بکشید و کمی آن را نگه دارید تا نتفلیکس بسته شود.
  • در آیفون با دکمه Home: بر روی دکمه هوم سریعا دابل کلیک کنید. اکنون برنامه نتفلیکس را به سمت بالا بکشید و آن را رد کنید.

بعد از این که برنامه نتفلیکس را بستید، به مدت ۱۵ ثانیه صبر کنید و سپس مجدداً آن را اجرا کنید.

رفع مشکلات اجرای نتفلیکس

رفع مشکلات اجرای نتفلیکس

4. آپدیت کردن مداوم اپلیکیشن Netflix

بر روی آیکون App Store دست خود را نگه دارید، سپس Updates را انتخاب کنید. در آخرین قدم، در صورتی که برای اپلیکیشن نت فلیکس آپدیتی منتشر شده بر روی دکمه Update کلیک کنید.

آپدیت کردن نتفلیکس

آپدیت کردن نتفلیکس

5. آپدیت تاریخ و زمان آیفون!

برای این که همیشه از تاریخ و زمان آی‌دیوایس خود مطمئن باشید، باید در تنظیمات دستگاه خود ویژگی Set Automatically را فعال کنید. برای این منظور به مسیر زیر بروید:

Settings > General > Date & Time > Set Automatically

تنظیم ساعت و تاریخ آی‌دیوایس

تنظیم ساعت و تاریخ آی‌دیوایس

6. ریستارت کردن آی‌دیوایس

برای ریستارت کردن آیفون خود می‌توانید از روش معمولی استفاده کنید و یا حتی به Settings دستگاه بروید و بعد از این که گزینه General را انتخاب کردید، در قسمت پایین صفحه بر روی Shut Down ضربه بزنید.

بعد از ۲ الی ۳ دقیقه مجدد دستگاه خود را روشن کنید.

مشکلات اجرای نتفلیکس

مشکلات اجرای نتفلیکس

7. اطمینان از عدم وجود محدودیت برای اپلیکیشن Netflix

در این‌جا برای رفع مشکلات اجرای اپلیکیشن Netflix، باید تنظیمات دیوایس خود را باز کنید. سپس بر روی Screen Time کلیک کنید.

محدودیت‌های اجرای برنامه در آیفون

محدودیت‌های اجرای برنامه در آیفون

بر روی Content & Privacy Restrictions ضربه بزنید. در مرحله بعدی،‌ دکمه مربوط به Content & Privacy Restrictions را در حالت خاموش قرار دهید. در نهایت برنامه نتفلیکس را به سرعت ببندید و مجدداً آن را اجرا کنید.

رفع مشکل اجرای Netflix

رفع مشکل اجرای Netflix

8. نصب مجدد برنامه نت فلیکس روی آیفون و آیپد

توجه داشته باشید با انجام این کار تمامی ویدئوها و نمایش‌هایی را که در حالت آفلاین ذخیره کرده بودید را از دست می‌دهید!

در هوم اسکرین دستگاه خود، بر روی آیکون Netflix دست خود را نگه دارید. سپس Delete App را انتخاب کنید و با زدن Delete، عمل خود را تایید کنید. در قدم بعد، دستگاه خود را ریستارت کنید و App Store را باز کنید و به جستجو و نصب مجدد اپلیکیشن نتفلیکس بپردازید.

حذف برنامه نتفلیکس

حذف برنامه نتفلیکس

مطمئناً با انجام یکی از روش‌های بالا، مشکلات اجرای Netflix در آی‌دیوایس شما حل خواهد شد. همچنین برای آشنایی بیشتر با این سرویس می‌توانید مطلب بررسی کامل سرویس نتفلیکس را مطالعه کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =