اخبار اپل

جزئیات کنفرانس 12 سپتامبر اپل

جزئیات کنفرانس 12 سپتامبر اپل

آنچه درباره کنفرانس 12 سپتامبر اپل باید بدانید

اپل در 9 شهریور (31 آگست) یعنی دقیقا 12 روز قبل از روز کنفرانس خود، برای توسعه دهندگان خود دعوتنامه مراسم بعدی خود را ارسال و در وبسایت خود نیز صفحه کنفرانس جدید را ایجاد کرد. به رسم همیشه اپل، هیچ سرنخی درباره مواردی که قرار است در این رویداد از آنها سخن گفته شود نداده است.
اما خب مشخص است که اپل در کنفرانس های ماه شهریور خود از آیفون های جدید و نسل جدید اپل واچ خود رونمایی میکند. همچنین احتمال میرود از نسخه جدید سایر محصولات خود پرده بردارد که این کار از اپل بعید نیست!

روز کنفرانس همانطور که اشاره شد سه شنبه 21 شهریور هست. ساعت برگذاری 21:30 به وقت تهران و مکان برگذاری در مقر اصلی اپل (Apple Park) شهر کوپرتینو و در سالن Steve Jobs Theater میباشد. شعار اصلی این کنفرانس Let’s Meet at our place هست که به معنای «بیایید در محل ما ملاقات کنیم» هست. زمان فروش رسمی محصولاتی که در این مراسم معرفی میشوند هم 10 روز بعد یعنی 22 سپتامبر مصادف با 31 شهریور احتمال داده شده است.

چگونه این کنفرانس را تماشا کنیم؟

موضوعی که بسیاری از دوستان سوال میپرسند این است که چطور این استریم را بطور زنده مشاهده کنیم… برای تماشای آنلاین کنفرانس باید حداقل iOS 7 بروی آی دیوایس خود داشته باشید و یا اگر میخواهید این کنفرانس را در مکینتاش تماشا کنید، باید حداقل سافاری نسخه 6.0.5 روی OS X ورژن 10.8.5 نصب داشته باشید.

چندی پیش اپل قابلیت تماشای مراسم هایش را روی ویندوز امکان پذیر کرد و لازمه ی تماشای استریم روی ویندوز، مرورگر Microsoft Edge روی Windows 10 هست. و برای تماشا در اپل تی وی (Apple TV) نسل ۲ و ۳ باید TVOS نسخه 6.2 آنرا داشته باشید و برای اپل تی وی نسل ۴ هیچ محدودیتی برای مشاهده کنفرانس وجود ندارد.
با داشتن این حداقل هایی که بالاتر به آن اشاره شد، تنها کافیست سه شنبه شب به وبسایت اپل مراجعه کنید و به صفحه پخش کنفرانس بروید تا آنرا بصورت زنده مشاهده کنید.

در فراسیب بخوانید  مهر تایید اپل بر استفاده از پورت تایپ C در آیفون های جدید

اما اگر حجم مصرفی اینترنت برایتان مهم است و یا به دلایلی نمیخواهید کنفرانس دو ساعته ی اپل را بطور زنده تماشا کنید، میتوانید در کانال پوشش مراسم اپل عضو شوید و 21 شهریور راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران، کنفرانس را پیگیری فرمایید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *