دسته‌بندی نشده

عینک هوشمند اپل ویژن پرو از ۲ فوریه عرضه می شود!

عینک هوشمند اپل ویژن پرو از ۲ فوریه عرضه می شود!

اپل ویژن پرو از امروز به طور رسمی برای پیش سفارش عرضه شد. از ۲ فوریه در ساعت ۸ صبح به وقت کالیفرنیا، فروشگاه‌های اپل دمو هایی از Vision Pro را به مشتریان ارائه می‌کنند.

نمایشی از هدست های اپل ویژن پرو

اپل این خبر را در ایمیلی که برای مشتریان به منظور تبلیغات ارسال می کند، اعلام کرد:

یکی از اولین کسانی باشید که نسخه ی نمایشی Apple Vision Pro را دریافت می کند. فقط در فروشگاه اپل.

از ساعت 8:00 صبح روز جمعه، 2 فوریه، از شما دعوت می کنیم تا برای یک نسخه نمایشی از Apple Vision Pro در اپل استور محلی خود ثبت نام کنید. زمان‌های نمایشی از جمعه تا آخر هفته بر اساس اولویت اول در دسترس خواهد بود. ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا شما را آنجا ببینیم.

هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده Apple Vision Pro معرفی شد!

هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده Apple Vision Pro

در حالی که به نظر می‌رسد اپل انتظار هجوم مشتریان را دارد که Vision Pro را در افتتاحیه آخر هفته آینده امتحان کنند، این دموها پس از آرام شدن عرضه اولیه در امریکا باید معمولی‌تر شود.

در انتها

به نظر نمی‌رسد هیچ سیستم زمان‌بندی‌ای برای دموهای Vision Pro وجود داشته باشد. همچنین دقیقا مشخص نیست که نسخه نمایشی Apple Vision Pro چطور پیش خواهد رفت، اما با نزدیک شدن به عرضه عمومی اطلاعات بیشتری خواهیم داشت. در انتها می‌توانید در مطلب اپل ویژن پرو معرفی شد، اطلاعات بیشتری از این هدست جدید کسب کنید.

منبع محتوا: 9to5mac.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهار =