آموزش و ترفند

ویزا کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

ویزا کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا تابحال این سوال برای شما پیش آمده که چگونه می‌توان بدون وجود هیچ مشکلی، از سایت‌های مختلف خریدهای بین‌المللی داشت؟ ما در این مطلب از فراسیب قصد داریم ویزا کارت مجازی را به شما معرفی کنیم تا با تهیه آن بتوانید به راحتی خریدهای مجازی خود را انجام دهید.

همان‌طور که می‌دانیم چند سالی است که کشور ما ایران، تحت تحریم‌های جهانی قرار دارد و به خاطر همین موضوع، نمی‌توانیم به آسانی دیگر کشورها خریدهای بین المللی خود را انجام دهیم؛ این مسأله ما را بر آن داشت که در این مطلب به معرفی یکی از راه‌های رفع این مشکل بپردازیم…

روش های پرداختی مانند (paypalمستر کارت، ویزا کارت مجازی و فیزیکی، امریکن اکسپرس و … هستند که ما به کمک آن‌ها می‌توانیم به راحتی دیگران خرید کنیم. اما در ایران به دلیل وجود تحریم‌ها نمی‌توان در برخی از آن‌ها حساب افتتاح کرد. به همین سبب به معرفی ویزا کارت مجازی می‌پردازیم، چرا با استفاده از Visa Card مجازی می‌توانید بدون دغدغه مبادلات مالی جهانی خود را انجام دهید.

ویزا کارت مجازی چیست؟

ویزا کارت مجازی چیست؟

ویزا کارت مجازی دقیقا چیست؟

شرکت Visa یکی از شرکت‌های بزرگ آمریکایی است که چند ملیتی می‌باشد و از تراکنش‌های الکترونیکی در جهان پشتیبانی می‌کند. این شرکت برای ساده‌تر کردن خرید و فروش‌های جهانی، Visa Card را در دو نوع فیزیکی و مجازی صادر کرد و اکنون به کمک این ویزا کارت‌ها می‌توان با خیالی آسوده در سطح جهانی و در هر نقطه‌ای از این کره خاکی، خرید خود را انجام داد.

به خوبی می‌دانیم که Visa Card فیزیکی با کاربردی همانند کارت‌های بانکی ایران عرضه می‌شود و از جنس پلاستیک فشرده است و بر روی آن شماره کارت و تاریخ انقضا و… درج شده است. با استفاده از Visa Card فیزیکی می‌توان از دستگاه‌های ATM پول دریافت کرد و…. اما ویزا کارت مجازی همان‌طور که از نامش پیداست، هیچ ماهیت فیزیکی ندارد و تنها با کدهای مربوط به خود اعتبار می‌یابد.

بطور کلی توسط ویزا کارت مجازی می‌توانید خریدهای زیر را انجام دهید:

  • خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی
  • ثبت‌نام در دانشگاه‌های خارج، آزمون‌های آیلتس و تافل و…
  • اگر از سرویس‌های مجازی استریمینگ استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق ویزا کارت مجازی هزینه آن را بپردازید.
  • خرید اپلیکیشن‌های اندروید و آی او اس و همچنین خریدهای درون برنامه‌ای آن‌ها
  • خریدهای جهانی مانند خرید بازی‌های آنلاین، لایسنس نرم افزاری، هاست، سرور مجازی و…
  • و…
پرداخت با ویزا کارت

پرداخت با ویزا کارت

ویژگی‌های Visa Card مجازی

  • ویزا کارت مجازی به دلیل ماهیت خود، بسیار سریع در دسترس قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توان از آن در خریدهای آنلاین استفاده کرد. (اطلاعاتی که به ایمیل دارنده کارت ارسال می‌شود عبارتند از شماره کارت ۱۶ رقمی، تاریخ انقضا و CVV به همراه آدرس Free Tax ثبت شده)
  • این ویزا کارت‌ها از امنیت بالای جهانی برخوردارند و با خیالی آسوده می‌توانید از آن‌ها در خریدهای جهانی استفاده کنید. (امنیت پرداخت شما توسط شرکت صادر کننده این درگاه یعنی شرکت Visa تامین می‌شود)
  • ویزا کارت‌های مجازی از White-label استفاده می‌کنند تا بتوانند اطلاعات تبلیغاتی مربوط به هر شرکتی را به درستی نشان دهند.
  • ویزا کارت‌های مجازی را می‌توان بر اساس اطلاعات خود شخصی‌سازی کرد. (اما در واقع باید بدانیم که این اطلاعات برای اکثر سرویس‌ها اهمیتی ندارد)
  • در این کارت‌های مجازی، هیچ محدودیتی در برداشت از یک کارت در مدت ۲۴ ساعت تعریف نشده است و به هر میزانی که می‌خواهید می‌توانید با استفاده از ویزا کارت مجازی خود خرید کنید.
  • دارنده کارت نمی‌تواند موجودی کارت خود را مستقیماً چک کند و یا این‌که مبلغی به کارت واریز نماید.
  • به تاریخ انقضای کارت توجه نمایید، این کارت‌ها بعد از آن دیگر قابل استفاده نیستند؛ کارت ها معمولا بین ۱ تا ۶ ماه تاریخ انقضا دارند.
پرداخت بین المللی با Visa Card مجازی

پرداخت بین المللی با Visa Card مجازی

نکات مهم درباره ویزا کارت های مجازی

  • ویزا کارت‌ها با توجه به واحد پول خود، مختص به مناطق مختلف هستند. به طور مثال ویزا کارت اروپا با واحد پول یورو، ویزا کارت آمریکا با واحد پول دلار و… در بازار وجود دارند. باید به یاد داشته با‌شید که نمی‌توان از ویزا کارت اروپا برای خریدهایی که نیاز به واحد پولی دلار دارند استفاده کرد و بلعکس. بنابراین در انتخاب و تهیه ویزا کارت مجازی خود دقت کافی داشته باشید.
  • ویزا کارت‌های مجازی در مبالغ و اعتبارهای متفاوت به فروش می‌رسند، بنابراین ابتدا از میزان مبلغ مورد نیاز خود مطمئن شوید و سپس با افزودن مبلغی بابت مالیات، اعتبار نهایی مورد نیاز کارت خود را محاسبه کنید. زمانی که از میزان اعتبار مورد نیاز کارت خود مطمئن شدید، در خرید Visa Card خود دقت لازم را به خرج دهید زیرا مبلغ موجود بر روی کارت‌ها قابل تبدیل نیستند و فقط به میزان اعتبار یک کارت می‌توانید خرید خود را انجام دهید.
  • پس از خرید ویزا کارت مجازی،حفاظت و نگهداری از اطلاعات مربوطه به عهده شخص خریدار است و امنیت تراکنش‌ها و مدیریت حساب کارت بر عهده خود شخص می‌باشد.
  • افراد در ایران به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند مستقیما از این Visa Card استفاده کنند و به همین دلیل در زمان استفاده از آن، باید IP کشوری غیر از ایران را وارد کنند. علاوه بر این باید دقت کنند که در تمامی خریدهای بعدی که با استفاده از همان ویزا کارت مجازی انجام می‌دهند، باید از IP همان کشور استفاده کنند تا مشکلی برای Visa Card آن‌ها ایجاد نشود و یا آن را مسدود نکنند.

اکنون که با Visa Card مجازی آشنا شدید، اگر قصد خرید آنرا دارید می‌توانید جهت خرید ویزا کارت مجازی آمریکا اقدام کنید و توضیحات کامل‌تر را در صفحه محصول مطالعه کنید.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 16 =