آموزش و ترفند iOS

نحوه نصب رایگان اپلیکیشن های اسنپ و تپسی روی آیفون

نحوه نصب رایگان اپلیکیشن اسنپ و تپسی

پشتیبانی فراسیب هیچ‌گونه پاسخگویی درباره این محتوا نخواهد داشت!

اپلیکیشن اسنپ و تپسی از جمله اپلیکیشن هایی است که معمولا همه افراد تمایل به استفاده از آن دارند و برای جابجایی میان مکان‌های مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنند. در این مطلب از فراسیب قصد داریم مراحل نصب رایگان این دو اپلیکیشن روی آيفون را با هم مرور کنیم؛ در ادامه با ما همراه باشید…

اگر به چندین سال قبل برگردیم، به خاطر می‌آوریم که مکان‌هایی با عنوان آژانس در سطح شهر وجود داشتند که وظیفه جابجایی مسافران میان بخش‌های مختلف شهر را بر عهده داشتند. البته شرط استفاده از آن‌ها، تماس با آژانس و درخواست ماشین بود که برخی مواقع به دلیل شلوغی زیاد، آن‌ها قادر به سرویس‌دهی نبودند و مسافران از ساعت‌ها پیش مجبور بودند تا زمان مد نظر خود را رزرو کنند.

رفته رفته با افزایش جمعیت و زیادتر شدن نیاز افراد به جابجایی، این موضوع به مرور بغرنج‌تر شد و به همین دلیل سرویس‌هایی مانند Snapp و Tap30 به وجود آمده و کار خود را آغاز کردند. در ابتدای فعالیت، آن‌ها از اپلیکیشن‌های اختصاصی برخوردار بودند و کاربران آیفون می‌توانستند از آن‌ها برای رفع نیازهای خود استفاده کنند.

اما با تغییر سیاست‌های اپل، اپلیکیشن اسنپ و تپسی از اپ استور حذف شد و افرادی که به تازگی به جمع کاربران آی او اس می‌پیوستند، چاره‌ای نداشتند. همین موضوع باعث شد تا نسخه وب این دو اپلیکیشن توسط توسعه دهندگان طراحی و در دسترس کاربران قرار گیرد. در ادامه مراحل آسان و رایگان نصب اپلیکیشن تپسی و اسنپ روی آيفون را با هم مرور خواهیم کرد.

مراحل نصب رایگان وب اپلیکیشن اسنپ روی آیفون

  • ابتدا وارد وبسایت اسنپ شوید.
  • صفحه را کمی به سمت پایین هدایت کنید. حالا می‌توانید به صورت مستقیم روی دکمه ورود به وب اپلیکیشن اسنپ ضربه زده یا دکمه دانلود اپلیکیشن اسنپ را زده و از لیست باز شده، گزینه وب اپلیکیشن اسنپ را انتخاب کنید.
صفحه اصلی اسنپ روی آيفون

صفحه اصلی اسنپ روی آيفون

  • همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، مراحل اضافه کردن آیکون اپلیکیشن اسنپ به صفحه هوم در این اسپلش اسکرین به شما آموزش داده است.
مراحل اضافه کردن اسنپ به صفحه هوم

مراحل اضافه کردن اسنپ به صفحه هوم

  • با ضربه زدن روی گزینه متوجه شدم از این صفحه عبور می‌کنیم.
  • حالا پیش از آن که شماره موبایل خود را وارد کنیم، مراحل گفته شده در تصویر قبل را با هم طی خواهیم کرد.
  • روی آیکون Share از پایین صفحه ضربه می‌زنیم.
  • منوی باز شده را کمی به سمت پایین هدایت کرده و گزینه Add to Home Screen را انتخاب می‌کنیم.
  • در نهایت کافی است روی Add ضربه بزنیم یا در صورت نیاز نام انتخاب شده به صورت پیش فرض را تغییر داده و سپس Add را انتخاب کنیم.
مراحل نصب اپلیکیشن اسنپ روی آیفون

مراحل نصب اپلیکیشن اسنپ روی آیفون

به همین سادگی می‌بینید که اپلیکیشن Snapp روی آیفون شما نصب شده است. حالا می‌توانید وارد آن شده و با وارد کردن شماره موبایل خود، از خدمات آن استفاده کنید.

آموزش نصب رایگان وب اپلیکیشن تپسی روی آيفون

  • ابتدا وارد وبسایت تپسی شوید.
  • حالا کافی است روی دکمه وب اپلیکیشن مسافران ضربه بزنید.
ورود به سایت تپ سی و آغاز به نصب

ورود به سایت تپ سی و آغاز به نصب

  • همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، مانند اسنپ یک اسپلش اسکرین روی صفحه ظاهر شده و مراحل اضافه کردن آيکون تپسی به صفحه هوم را به شما آموزش می‌دهد.
  • روی دکمه متوجه شدم ضربه بزنید.
  • حالا پیش از وارد کردن شماره موبایل، مراحل گفته شده را با هم طی خواهیم کرد.
  • روی آیکون Share از پایین صفحه ضربه بزنید.
  • صفحه را به بالا هدایت کرده و روی گزینه Add to Home Screen ضربه بزنید.
  • حالا کافی است تا گزینه Add را انتخاب کرده یا در صورت نیاز نام پیش فرض این آیکون را تغییر داده و در نهایت Add را انتخاب کنید.
مراحل نصب اپلیکیشن تپ سی روی آیفون

مراحل نصب اپلیکیشن تپ سی روی آیفون

همانطور که مشاهده کردید، به همین سادگی اپلیکیشن تپسی روی آیفون شما نصب شده و با ضربه روی آیکون TAPSI و وارد کردن شماره موبایل‌تان می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

پشتیبانی فراسیب هیچ‌گونه پاسخگویی درباره این محتوا نخواهد داشت!

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 3 =