آموزش و ترفند iOS

چگونه هنگام خرید آیفون از نو بودن آن مطمئن شویم؟

چگونه هنگام خرید آیفون از نو بودن آن مطمئن شویم؟

خرید آیفون جدید با اطمینان از آکبند بودن آن، برای افرادی که میخواهند به تازگی وارد دنیای اپل شوند و یا اپلی هایی که میخواهند گوشی آیفون جدید خریداری کنند بسیار مهم است. از این رو تصمیم گرفتیم تا سه قدم مهم برای تشخیص آکبند بودن آیفون را به شما دوستان یادآوری کنیم! با فراسیب همراه باشید…

قدم اول: خرید آیفون از فروشگاه های معتبر

مراجعه به فروشگاه های فیزیکی معتبر در سطح شهر و یا وبسایت های اینترنتی معتبر (مثل فروشگاه فراسیب که چند روز دیگه آغاز بکار میکنه?) بسیار میتواند در آکبند بودن گوشی آیفون به شما تصمین بدهد. چرا که همه روزه از این فروشگاه ها خرید های بسیاری صورت میگیرد و یکی از عواملی که مشتریان این فروشگاه ها را بیشتر میکند، ضمانت اصل بودن و آکبند بودن کالا هست. از طرفی دیگر اگر مشکلی برای حتی یک محصول پیش بیاید پاسخگو هستند و از این جهت هم خیالتان راحت میشود.

قدم دوم: مراجعه به وبسایت اپل

  • پس از تصمیم گیری برای خرید آیفون از یک فروشگاه و خرید آیفون، وقت آن رسیده که به وبسایت اپل بروید. البته قبلش هم این موضوع رو بگم که حتما به جعبه آیفون و سلفون پیچیده شده دور آن دقت کنید! و بعدش به وبسایت اپل مراجعه کنید. [رفتن به سایت اپل] سپس کد سریال نامبر درج شده پشت جعبه آیفون را در وبسایت وارید کنید. (قسمتی که نوشته Enter your serial number) پایینترش هم کد کپچا رو وارد کنید و دکمه Continue را بزنید.

  • حال باید با پیغام Please validate your product’s purchase date یا Please Activate Your iPhone مواجه شوید که به معنای این است: “لطفا آیفون خود را فعال کنید.” اگر با پیغام دیگری در وبسایت Apple Care Coverage مواجه شدید از فروشنده آیفون دیگری درخواست کنید. چرا که حتما آن گوشی آیفون قبلا اکتیو شده!

  • در مرحله آخر هم سریال نامبر درج شده در پشت جعبه آیفون را با سریال نامبر موجود در تنظیمات گوشی در مسیر Settings > General > About مطابقت دهید تا مطمئن شوید آیفون در جعبه دیگری نباشد. (ممکن است آیفون در جعبه دیگری به شما فروخته شود!)

قدم سوم: چک فنی گوشی

اما آخرین اقدامی که باید انجام دهید، چک کردن آیفون از جهات مختلف هست. سیمکارت خود را درون آن قرار دهید، تماس بگیرید، دوربینش را تست کنید، تاچ آیدی آنرا امتحان کنید و… در آخر هم اقلام موجود در جعبه آیفون را چک کنید. هدفون، شارژر، کابل تبدیل درگاه لایتنینگ به هدفون (فقط برای آیفون های 7 و 7 پلاس) و دفترچه های راهنما از جمله اقلام موجود در جعبه آیفون هستند.

آیا این آموزش برای شما مفید واقع شد؟

اگر این مطلب برای شما مفید بوده و یا نظری دارید، ما آماده شنیدن آن هستیم. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

1 دیدگاه در “چگونه هنگام خرید آیفون از نو بودن آن مطمئن شویم؟

  1. Jafari گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =