اخبار سایت

۱ سالگیت مبارک فراسیب!

۱ سالگیت مبارک فراسیب!

تاریخچه فراسیب

امروز جمعه بیستم تیر ماه ۹۹ فراسیب یک سالی میشه که همراه شما دوستان هست. پیش از این همانطور که احتمالا در جریانید و در صفحه درباره ما سایت بهش اشاره کردیم نام قبلی فراسیب «آی نکست اپل» بود که اسم سخت و نامناسبی بود :)) ما با این اسم از سال ۹۴ و اوایلی که امکان ساخت کانال به تلگرام اضافه شد شروع به فعالیت کردیم اما موردی که میتونه تاریخ شروع آی نکست اپل رو نشون بده اولین پیام کانال تلگرامه که مربوط به ۲۷ تیر ۹۵ هست.

آمار هایی از فراسیب

در یکسال گذشته با چالش های مختلف و جالبی روبرو شدیم، بیش از ۱۶۰ محتوا تولید کردیم که از ارزش بالایی برخوردارند، بیش از ۵۰ محصول مجازی، گیفت کارت و اکانت پریمیوم ارائه کردیم که از لحاظ قیمت و کیفیت با سایر رقیب ها متفاوت باشن، خدماتی (هر چند محدود) ارائه دادیم اما در همه اونها تعهد کامل داشتیم. در سالی که گذشت از نسخه ۲ فراسیب و لوگوی جدید در ۱۶ دی ماه رونمایی کردیم و فعالیتمون رو در اینستاگرام شروع کردیم، تیم پشتیبانی پاسخگوی بیش از ۱۰۰۰ کاربر عزیز بود، بیش از ۳ کمپین تخفیف برگذار شد و میزبان بیش از ۶۰ هزار کاربر بودیم.

اهداف آینده فراسیب

حال در یک سال آینده قصد داریم به بزرگترین و قدرتمندترین رسانه تخصصی و فروشگاه لوازم جانبی اپل تبدیل شویم و برای این موضوع یاری و حمایت تک تک شما عزیزان را نیاز داریم. بیشتر هم دیگه توضیح نمیدیم تا هم رقیب ها از برنامه های بعدی مطلع نشوند و هم همراهان فراسیب به مرور با قابلیت ها، موارد و بخش های جدید آشنا شوند :))

سخن پایانی

از تمامی شما عزیزان که در حال مطالعه این مطلب هستید تقاضا داریم نظرات، انتقادات و پشنهادات خودتون رو در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید، ما نیز در تلاشیم در روز های سختی که به واسطه ویروس کرونا داریم پشت سر میگذاریم و بیشتر شدن مشکلات اقتصادی بتوانیم با ارائه بهترین خدمات رضایت شما رو جلب کنیم.

در آخر باید از همه دوستانی که از ابتدای فراسیب هرچند مدت زمان کوتاهی همراه ما بودند و حتی کمک های فکری بهمون دادن تشکر کنم، از تیم فعلی فراسیب یعنی علیرضا زواره، رضا گودرزی، ماهان فروتن، رضا آقامحمدی و مسعود رحیمی هم قدردانی میکنم.

تولدت مبارک فراسیب 🙂

با احترام – امیررضا شایسته فر، بنیانگذار فراسیب

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 2 =