اخبار اپل

سرویس آیکلود پلاس رونمایی شد؛ همه چیز درباره iCloud Plus

سرویس آیکلود پلاس رونمایی شد؛ همه چیز درباره iCloud Plus

سرویس آیکلود پلاس راه اندازی شد. iCloud Plus همان امکانات نسخه معمولی به علاوه سه ویژگی جدید Private Relay ،Hide My Email و HomeKit Secure Video نامحدود را ارائه می‌کند.

اپل در طول اجرای نطق اصلی کنفرانس WWDC، از سرویس جدید آیکلود پلاس خود رونمایی کرد که امکانات جدیدی را به همراه حافظه ابری iCloud در دسترس کاربران قرار می‌دهد. iCloud Plus سه ویژگی جدید را ارائه می‌دهد، در حالی که اپل قیمت سرویس آیکلود را افزایش نداده است.

سرویس جدید آیکلود پلاس

سرویس آیکلود پلاس

سرویس آیکلود پلاس

قابلیت Private Relay در آیکلود پلاس

Private Relay، برجسته‌ترین ویژگی جدید سرویس iCloud Plus است. از طریق این قابلیت، تمام ترافیک‌های جاری از طرف دیوایس شما رمزگذاری شده و از طریق دو راه جداگانه بازفرستاده می‌شود. هیچکس، حتی خود اپل هم به اطلاعات شما دسترسی نخواهد داشت. این قابلیت مثل یک VPN عمل می‌کند.

قابلیت Hide My Email در آیکلود پلاس

Hide My Email در آیکلود قابلیت جدید دیگری است که در اپلیکیشن Mail، مرورگر Safari و دیگر سرویس‌های اپل قرار گرفته و به شما اجازه می‌دهد ایمیل‌های تصادفی و منحصر به فردی را از طریق اکانت اصلی ایمیل خود ارسال کنید. این یعنی، شما می‌توانید آدرس ایمیل‌تان را برای حفظ هرچه بیشتر حریم خصوصی خود از سرویس‌ها پنهان کنید.

معرفی سرویس آیکلود پلاس

معرفی سرویس آیکلود پلاس

قابلیت HomeKit Secure Video در آیکلود پلاس

سرویس iCloud Plus همچنین شامل دوربین‌های بدون محدودیت HomeKit Secure Video نیز می‌شود. در حال حاضر کاربران آیکلود معمولی به استفاده از 5 دوربین در هر اکانت محدود می‌شوند که این محدودیت در سرویس پلاس آیکلود برداشته می‌شود.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =