اخبار

تحریم اپلیکیشن TikTok برای ایرانیان برداشته شد!

تحریم اپلیکیشن Tik Tok برای ایرانیان برداشته شد!

اگر شما از علاقمندان اپلیکیشن محبوب تیک تاک هستید و مشکل استفاده از این اپ را داشتید، دیگر نگران نباشید؛ به تازگی متوجه شدیم که تیک تاک از تحریم ایران صرف نظر و دسترسی به تیک تاک در ایران را آزاد کرده است.

دسترسی به تیک تاک در ایران

استفاده از تیک تاک در ایران با مشکلات زیادی مواجه بود که ما نیز در مطلب نحوه استفاده از تیک تاک در ایران به این موضوع پرداخته بودیم. اما با تمام آن اوصاف باز هم ممکن بود نتوانید به خوبی از این اپلیکیشن محبوب جهانی استفاده کنید. سابقاً بهترین روش دسترسی به TikTok خارج کردن سیم کارت و باز کردن اپ تیک تاک بود. اما دیگر نیازی به این کار نیست!

برنامه تیک تاک در ایران

برنامه تیک تاک در ایران

در حال حاضر و با حذف تحریم تیک تاک در ایران، می‌توانید با روشن کردن سرویس تغییر دهنده IP خود، به راحتی به این برنامه دسترسی داشته باشید و دیگر نیازی به نصب برنامه‌های کرک شده از طریق اپ استورهای متفرقه وجود ندارد.

برای اینکار ابتدا TikTok را از اپ استور نصب کرده و سپس از روشن بودن ابزار تغییر دهنده آی‌پی مطمئن شوید (پیشنهاد می‌کنیم در اولین ورود از لوکیشن آمریکا استفاده نمایید). سپس اپ تیک تاک را باز کرده و اقدام به باز کردن حساب کاربری جدید یا ورود به حساب قبلی نمایید.

در آخر

در نظر داشته باشید که هنوز هم پیش‌شماره ایران در لیست شماره تلفن‌های مجاز TikTok نیست اما می‌توانید از طریق شماره مجازی گوگل ویس یا آدرس ایمیل معتبر خود، حساب کاربری بسازید. درصورتی که از این اپ استفاده کردید می‌توانید تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =