اپلیکیشن های iOS

با اپلیکیشن sworkit سلامتی را به خود هدیه بده!

با اپلیکیشن sworkit سلامتی را به خود هدیه بده!

سلامتی، موضوعی که اکثر شرکت ها و برنامه نویسان حوزه موبایل، با فراگیر شدن دستگاه های هوشمند مدتی است که به آن میپردازند. Sworkit ، یکی از برنامه های پیشتاز در این زمینه است که دارای رابط کاربری بسیار راحت است و شما میتوانید به آسانی با این اپ کار کنید! در ادامه با نقد و بررسی این برنامه با ما همراه باشید…

اپلیکیشن sworkit بطور کلی دارای ۴ بخش ورزشی مختلف است:

  1. قدرت
  2. یوگا
  3. حرکات کششی
  4. ورزش قلبی

شما میتوانید در هر بخش برای شروع ورزش خود زمانی تایین کنید که این زمان از ۵ دقیقه تا ۶۰ دقیقه افزایش پیدا میکند و حال سوال اینجاست که چطور این برنامه از این ۴ بخش به ما کمک میکند؟!

اگر شما بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید این اپ به شما گیف هایی را ارائه میدهد که در این گیف ها حرکات مختلف ورزشی انجام میگیرد تا شما به تصویر نگاه کرده و حرکات را به ترتیب انجام دهید.

یکی از ویژگی های جالب این اپ این است که شما میتوانید به ورزش خود Pause دهید و بعد دوباره Play کنید تا به کار خود ادامه دهید.

در بخش قدرت و حرکات کششی به شما ۴ بخش دیگر ارائه میدهد که هر کدام برای اندام های مختلف بدن هستند و در بخش یوگا و قلبی به شما ۲ بخش ارائه میدهد که برای دسترسی بیشتر به بخش های اضافه باید ماهانه ۴.۹۹ دلار و یا اشتراک ۱ ساله به قیمت ۳۹.۹۹ دلار بپردازید.

با لمس گزینه More workouts میتوانید ۳ بخش اصلی دیگر نیز اضافه کنید که باید مبالغ بالا را بپردازید. حتی میتوانید هنگام ورزش موزیک های مخصوص آن ورزش را گوش دهید و ورزش کنید که این کار با سیستم های استریم Apple Music و Spotify انجام میشود.

هنگام ورزش به شما ۱۰ ثانیه حرکت را نشان میدهد و ۳۰ ثانیه فرصت دارید تا حرکت را انجام دهید. در انتهای هر ورزشی که انجام میدهید به شما میزان کالری از دست رفته را نشان میدهد!

امیدواریم این برنامه برای شما مفید واقع شده باشد.

مشاهده در اپ استور

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفده =