اخبار اپل

فایل های CAD درز کرده از آیفون ۱۶ پرو خبر از دکمه Capture می‌دهد!

فایل های CAD درز کرده از آیفون ۱۶ پرو خبر از دکمه Capture می‌دهد!

هنوز فرصت زیادی تا رونمایی از گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ باقی‌مانده، اما از همین حالا ایده‌هایی نسبت به آنچه قرار است در آینده روی گوشی‌های اپل ببینیم، وجود دارد. سایت 91mobiles معمولا طرح‌های اولیه گوشی‌ها و محصولات دیجیتالی را پیش از عرضه آن‌ها منتشر می‌کند که اغلب هم درست از آب درمی‌آیند. حالا نوبت به فایل‌های مربوط به طرح اولیه CAD آیفون ۱۶ پرو رسیده که اطلاعات جدیدی را از پرچمدار آتی اپل به‌نمایش می‌گذارد و از اضافه شدن دکمه Capture برای ثبت سریع عکس با گوشی خبر می‌دهد.

دکمه Capture، سورپرایز جدید اپل در آیفون ۱۶

فایل های درز کرده از آیفون ۱۶ پرو با گزارش‌هایی که در مورد سخت افزار و طراحی این محصول شنیده بودیم، مطابقت دارند. اپل پاییز گذشته از یک دکمه جدیدی به‌نام Action Button روی سری جدید آیفون رونمایی کرد که ما در مقاله‌ای به‌طور مفصل به نحوه استفاده از دکمه اکشن آیفون ۱۵ پرو پرداختیم. حال به‌نظر می‌رسد که با توجه به استقبال خوب کاربران، دکمه جدید دیگری را به آیفون اضافه خواهد کرد.

دکمه Capture در آیفون ۱۶ پرو

دکمه Capture در آیفون ۱۶ پرو

این دومین دکمه جدیدی است که اپل طی سالیان اخیر به آیفون اضافه می‌کند. آنطور که شایعات می‌گویند، دکمه جدیدی به‌نام “Capture” به فریم سمت راست گوشی اضافه خواهد شد. انتظار می‌رود دکمه Capture آیفون، دسترسی آسان‌تر به دوربین را فراهم کند و به دکمه اکشن اجازه دهد برای کارهای دیگری به‌جز دوربین، مورد استفاده قرار بگیرد. اگرچه انتظار داریم این دکمه فراتر از یک دکمه شاتر ساده عمل کند.

دکمه Capture در آیفون ۱۶ پرو

دکمه Capture در آیفون ۱۶ پرو

در همین رابطه، قابلیت ضبط ویدیوی فضایی 4K نیز ارتقاء خوبی نسبت به محدودیت رزولوشن 1080p فعلی در آیفون ۱۵ پرو به شمار می‌رود که می‌تواند لذت تماشای ویدیو با هدست اپل ویژن پرو را دو چندان کند.

ابعاد و سایر تغییرات فاش شده از آیفون ۱۶

منبعی که این تصاویر و اطلاعات را فاش کرده، همچنین مدعی شده که ابعاد گوشی آیفون ۱۶ پرو را هم به‌دست آورده است. آنطور که این سایت می‌گوید، آیفون ۱۶ پرو دارای ابعاد ۱۴۹.۶ در ۷۱.۴ در ۸.۴ میلی‌متر خواهد بود که خبر از بزرگ‌تر شدن گوشی نسبت به مدل آیفون ۱۵ پرو می‌دهد. علت اصلی این ابعاد بزرگ‌تر، افزایش فضای قابل استفاده نمایشگر از ۶.۱ اینچ به ۶.۳ اینچ است.

بعید است تغییرات چشمگیری در طراحی آیفون جدید رخ دهد و از نظر ظاهری خیلی متفاوت از نسل فعلی باشد. با این حال، هنوز زمان زیادی تا معرفی سری iPhone 16 باقیمانده و تا آن زمان ممکن است با سورپرایزهای بیشتری مواجه شویم.

فایل‌های CAD آیفون ۱۶ پرو

فایل‌های CAD آیفون ۱۶ پرو

سایر تغییراتی که برای سخت افزار آیفون جدید انتظار می‌رود هم شامل اتصال سریع‌تر Wi-Fi، نسخه ارتقاء‌یافته مودم 5G و افزایش سرعت مستمر در عملکرد تراشه اپل خواهد بود. و از آنجا که اپل برای عقب نماندن از رقبا تمرکز ویژه‌ای روی توسعه هوش مصنوعی داشته و مدیرعامل آن مدعی شده که اپل مشغول صرف زمان و تلاش زیادی در حوزه هوش مصنوعی است، انتظار می‌رود موتور عصبی بهبودیافته، یکی از ویژگی‌های برجسته پردازنده بعدی اپل باشد.

منبع محتوا: 9to5mac.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =