اخبار اپل

فهرست آیپد هایی که iPadOS 18 را دریافت خواهند کرد

آیپد هایی که iPadOS 18 را دریافت خواهند کرد و روی آنها قابل نصب خواهد بود

آخرین بروزرسانی مطلب در 23 خرداد 1403 توسط امیرحسین جبلی انجام شده است.

اپل امروز در جریان کنفرانس WWDC خود به‌صورت رسمی از آیپد او اس ۱۸ پرده‌برداری کرد. سیستم عاملی که با انبوهی از امکانات جدید و جذاب، تجربه متفاوت استفاده از دستگاه را به‌ارمغان خواهد آورد. این به‌روزرسانی، هجدهمین نسخه از سیستم عامل آیپد، شامل ویژگی‌های چشمگیری مانند هوش مصنوعی شخصی‌سازی شده، ابزارهای مولد تصاویر و امکان استفاده جادویی از قلم اپل در برنامه‌ها و صفحه نمایش است.

اما سوالی که ذهن بسیاری از کاربران را درگیر کرده این است که کدام مدل‌های آیپد می‌توانند از این به‌روزرسانی جذاب بهره‌مند شوند؟ خوشبختانه، اپل اعلام کرده که تمام مدل‌هایی که با iPadOS 17 سازگار هستند، می‌توانند iPadOS 18 را نیز دریافت و نصب کنند. این شامل تمام مدل‌های iPad Air، iPad Pro، iPad Mini و iPad می‌شود.

آیپد هایی که به آیپد او اس ۱۸ آپدیت میشوند

آیپد هایی که به آیپد او اس ۱۸ آپدیت میشوند

بنابراین، طیف وسیعی از کاربران آیپد، از دارندگان مدل‌های جدید گرفته تا کاربرانی که چند سال پیش دستگاه خود را خریداری کرده‌اند، می‌توانند به این نسخه جدید به‌روزرسانی کرده و از مزایای و قابلیت‌های کاربردی آن لذت ببرند.

لیست آیپد هایی که به iPadOS 18 آپدیت خواهند شد

در ادامه نام دقیق این مدل‌ها را ببینید:

  • آیپد مینی ۶
  • آیپد مینی ۵
  • آیپد ایر ۳ به بعد
  • آیپد نسل ۷ به بعد
  • آیپد پرو نسل ۳ / مجهز به A12X Bionic به بعد

البته نکته بسیار مهمی در اینجا وجود دارد و آن، دسترسی محدود کاربران به هوش مصنوعی اپل است. در واقع فقط دستگاه‌هایی که از چیپست M1 به بعد استفاده می‌کنند، می‌توانند از تمام امکانات Apple Intelligence بهره‌مند شوند!

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

منبع محتوا: cultofmac.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + سیزده =