آموزش و ترفند iOS, آموزش و ترفند iPadOS

معرفی بازی Break Liner برای آیفون و آیپد

معرفی بازی Break Liner برای آیفون و آیپد

Break Liner نام بازی هیجانی دیگری از استدیو بازی سازی معروف Ketchapp یا به فارسی «خط شکن» هست که در سبک آرکید ساخته شده و به قدری گیم پلی این بازی مانند گیم پلی سایر بازی های Ketchapp ساده هست که نهایتا با دو بار بازی کردن متوجه آن میشوید. در این بازی وظیفه کنترل موشکی را دارید که فقط باید از خطوط زرد آنرا حرکت دهید. در ادامه با فراسیب همراه باشید تا بیشتر به این بازی بپردازیم…

بازی Break Liner برای آیفون و آیپد

بازی Break Liner برای آیفون و آیپد

 

این موضوع که بسیاری از افراد بازی های پر زرق و برق و دارای گرافیک بالا را ترجیح میدهند بدون شک وجود دارد اما عده ای هم بعلت نداشتن فضای کافی روی دستگاهشان سعی در نصب بازی های ساده و در عین حال سرگرم کننده دارند. یه جور هایی این سبک بازی ها «بازی های مترویی» نامیده میشن که خیلی نیاز به تمرکز حواس، اینترنت و شرایط خاصی ندارند.

معرفی و بررسی بازی Break Liner برای آیفون و آیپد

در این بازی یا خط کشن همانطور که بالاتر اشاره کردیم شما وظیفه کنترل یک موشک را دارید و وظیفه دارید با لمس صفحه نمایش آنرا از خطوط زرد رنگ عبور دهید. حال خطوط موجود در این بازی در سه رنگ دیگر مشکی، قرمز و زرد پر رنگ وجود دارد. هنگام برخورد موشک با خط مشکی خطری برای شما ندارد و تنها خط به رنگ قرمز تغییر رنگ میدهد، حال اگر به خطوط قرمز برخورد کنید کاملا شانس خودتون رو از دست میدید و باید باخت رو قبول کنید!

اما با هر بار عبور از خط زرد پر رنگ نیز به شما ۱ امتیاز تعلق میگیرد که با مجموع امتیاز هایتان میتوانید اقدام به خرید موشک های جدید کنید. موشک هایی که بجز ظاهر آنها، عملکردشان با هم تفاوت چندانی ندارد.

لوگوی بازی Break Liner

لوگوی بازی Break Liner

 

ویژگی های بازی Break Liner برای آیفون و آیپد

  • امکان دسترسی به موشک هایی با ظاهر متفاوت
  • گرافیک نه چندان سنگین و قابل قبول
  • سرگرم کننده و مهیج (و البته کمی اعتیاد آور)
  • استفاده از افکت های صوتی جالب

دانلود بازی Break Liner از اپ استور

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید