نقد و بررسی

هرآنچه باید درباره سرویس آمازون پرایم ویدیو بدانید

هرآنچه باید درباره سرویس آمازون پرایم ویدیو بدانید

آمازون پرایم، یکی از معدود خدمات اشتراکی است که تقریباً هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند، اما یکی از بهترین ویژگی‌های آن اغلب در میان رقبا گم می‌شود. سرویس فیلم و تلویزیون آمازون پرایم ویدیو دارای یک مجموعه عظیم محتوا، از جمله سریال‌ها و فیلم‌های اورجینال است که با محبوب‌ترین سرویس‌ها مانند دیزنی پلاس، نت‌فلیکس و هولو رقابت می‌کند.

در واقع، این سرویس به حدی رشد کرده است که در چندین بازار، اشتراک مستقل سرویس آمازون پرایم ویدیو وجود دارد که ارزان‌تر از اشتراک کامل آمازون پرایم است.

آیا قصد تهیه یک اشتراک جدید آمازون پرایم را دارید یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره امکانات اشتراک فعلی خود بدانید؟ ما یک راهنمای جامع را تدوین کرده‌ایم که همه چیز را در مورد آمازون پرایم ویدیو پوشش می‌دهد، از قیمت‌ها ویژگی‌ها تا بهترین فیلم‌ها و موارد دیگر. اگر به دنبال جزئیات بیشتر در مورد آمازون پرایم ویدیو، خارج از جریان پخش فیلم، هستید، راهنمای ما را تا انتها بخوانید.

آمازون پرایم ویدیو چیست؟

آمازون پرایم ویدیو

آمازون پرایم ویدیو

سرویس آمازون پرایم ویدیو یا به اختصار پرایم، یک سرویس پخش رسانه‌ای آنلاین است که به طور معمول همراه با سرویس پرایم محبوب شرکت آمازون ارائه می‌شود. این سرویس، شامل یک فهرست گسترده از فیلم‌ها و سریال‌هاست که در دسترس قرار دارند و برای برخی از آن‌ها، تجربه کیفیت کامل 4K را ارائه می‌دهد. علاوه بر محتوای موجود اشتراکی، این پلتفرم امکان دسترسی به بسیاری از عناوین دیجیتال دیگر را برای خرید یا اجاره نیز فراهم می‌کند.

اشتراک آمازون پرایم ویدیو، بیش از یک دهه پیش با عرضه در ایالات متحده آمریکا آغاز شد و به تدریج در تقریباً هر نقطه جهان توسعه یافت. آمازون از آن زمان به عنوان یک پلتفرم گسترده‌ای برای پخش برنامه‌ها و فیلم‌های اصلی، تحت مالکیت خود (آمازون استودیوز) و استودیوهای شخص ثالث، شناخته شده است. 

نحوه عملکرد آمازون پرایم چگونه است؟

همانند سایر خدمات سرویس پخش آنلاین، پرایم ویدیو از سرورهای راه دور برای نمایش‌ها و فیلم‌ها استفاده می‌کند. شما می‌توانید از طریق کامپیوتر، تلفن همراه، تلویزیون هوشمند یا دستگاه دیگری به این سرورها متصل شوید. تا زمانی که اتصال اینترنت ثابت داشته باشید، محتوای شما باید آماده‌سازی شود تا تجربه تماشای بدون وقفه و روان را فراهم کند. همچنین، اگر تمایل دارید، می‌توانید رسانه‌ها را روی دستگاه خود دانلود کنید و آن‌ها را در حالت آفلاین تماشا کنید.

آمازون پرایم ویدیو

آمازون پرایم ویدیو

اگر اشتراک آمازون پرایم را دارید، برای بهره‌مندی از این سرویس، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. دانلود برنامه:
    برنامه را از فروشگاه Google Play یا Apple App Store دانلود و نصب کنید.
  2. ثبت نام و ورود:
    وارد برنامه شده و با استفاده از اطلاعات حساب Amazon Prime خود وارد شوید.
  3. مشاهده از روی کامپیوتر:
    اگر تمایل به مشاهده از روی کامپیوتر دارید، به وب‌سایت Prime Video بروید و با اطلاعات حساب خود وارد شوید.

حالا شما می‌توانید از محتواهای گسترده و متنوعی که سرویس آمازون پرایم ارائه می‌دهد استفاده کنید. این راه‌های آسان به شما این امکان را می‌دهند تا هر زمان و هرجا که باشید، به بهترین و جذاب‌ترین محتواها دسترسی داشته باشید.

پس از انتخاب یک برنامه یا فیلم برای تماشا در آمازون پرایم ویدیو، پخش آنلاین فوراً آغاز می‌شود. هرچه بیشتر از محتوای پلتفرم استفاده کنید، الگوریتم پیشنهادی پلتفرم، فیلم‌ها و سریال‌ها را با توجه به سلیقه شما بهینه می‌کند. به علاوه، محتوای جدید به طور مرتب به پلتفرم اضافه می‌شود، بنابراین شما همیشه چیزهای جدید برای تماشا و کاوش خواهید داشت.

میزان مصرف اینترنت آمازون پرایم ویدیو

سرویس آمازون پرایم ویدئو

سرویس آمازون پرایم ویدئو

این موارد، مانند نیاز‌مندی‌های دیگر رقبا همچون نتفلیکس هستند. در این میان، آمازون نیز میانگین مصرف داده را مستقیماً در رابط کاربری اصلی فهرست کرده است. شما حتی می‌توانید بین کیفیت‌های مختلف به سرعت جابه‌جا شوید. در زیر، تخمین مصرف داده آمازون آورده شده است:

  • کیفیت خوب: ۰.۳۸ گیگابایت در هر ساعت
  • کیفیت بهتر: ۱.۴ گیگابایت در هر ساعت
  • کیفیت عالی: ۶.۸۴ گیگابایت در هر ساعت

آیا Amazon Prime Video ارزش خرید دارد؟

ضمن اهمیت کیفیت پخش و تنوع محتوا، آمازون پرایم ویدیو به دلیل اتصال فراوان با خدمات آمازون پرایم، برتری چشمگیری نسبت به رقبا دارد. این سرویس تنها یکی از جنبه‌هایی است که در حق اشتراک آن جای گرفته است. در واقع، این حتی دلیل اصلی انتخاب اکثر افراد برای عضویت نیست. علاوه بر پرایم ویدیو، این عضویت حاوی خدمات ارسال رایگان دو روزه یا حتی کمتر، دسترسی به Prime Music، Twitch Prime، کتاب‌های رایگان کیندل (Kindle) و خدمات دیگر است که متاسفانه در ایران کارایی ندارد.

اشتراک مستقل آمازون پرایم ویدیو (بدون سایر مزایا) با قیمت ۸.۹۹ دلار در ماه ارائه می‌شود، اما با وجود افزایش اخیر قیمت‌ها، توصیه برای انتخاب این اشتراک نسبت به اشتراک کامل آمازون پرایم به‌دلیل اختلاف قیمت چندان درست به نظر نمی‌آید. هرچند کتابخانه آمازون پرایم ویدیو، کم نیست. اما نسبت به رقبایی چون اشتراک هولو یا Netflix، تنوع و تعداد فیلم‌های پرفروش و مجموعه‌های تلویزیونی آن به مراتب کم‌تر است.

اشتراک آمازون پرایم

اشتراک Amazon Prime Video

اگر تنها قصد دارید برای یک یا دو ماه از اشتراک بهره‌مند شوید و حساب کاربری خود را شارژ کنید، اشتراک آمازون پرایم ویدیو ارزش بیشتری نسبت به هزینه شما دارد. 

چگونه می‌توان پرایم ویدیو دریافت کرد؟

اگر از پیش حساب کاربری آمازون داشته باشید، استفاده از خدمات پخش آنلاین آمازون پرایم ویدیو بسیار سریع و ساده است. به عبارت دیگر، شما می‌توانید یک اشتراک آمازون پرایم ویدیو جدید را خریداری کنید یا با استفاده از اشتراک فعلی خود به طور مستقیم به آمازون پرایم ویدیو متصل شوید. این کار تنها چند لحظه طول می‌کشد و گزینه‌های اشتراک متنوعی را برای شما فراهم می‌کند.

آمازون پرایم ویدیو از چه دستگاه هایی پشتیبانی می کند؟

اگرچه قبلاً این امکان وجود نداشت، اما امروزه می‌توانید خدمات آمازون پرایم ویدیو را در مجموعه‌ای گسترده از دستگاه‌ها پخش کنید. هرچند که تمام ویژگی‌ها بر روی همه دستگاه‌ها قابل دسترس نیستند (مثلاً زیرنویس‌های آمازون پرایم یا پخش زنده)، اما بهترین تجربه اغلب روی یکی از دستگاه‌های خود آمازون حاصل می‌شود. 

آمازون پرایم ویدیو روی موبایل

آمازون پرایم ویدیو روی موبایل

استفاده از کامپیوتر شخصی یا مک برای پخش آنلاین ممکن است به نظر ساده‌ترین گزینه باشد، اما محدودیت‌هایی مانند کیفیت تصویری HD دارد. حتی اگر از برنامه اختصاصی کامپیوتر استفاده کنید، قابلیت پخش در کیفیت UHD وجود ندارد. با این حال، برخی از دستگاه‌های اندروید این امکان را دارند. برای بهترین تجربه، توصیه می‌شود از دستگاه‌های تلویزیون هوشمند یا ابزارهای پخش مانند آمازون Fire TV استفاده کنید. در ادامه، لیست کامل دستگاه‌هایی که این خدمات را پشتیبانی می‌کنند را مشاهده می‌کنید.

دستگاه های سازگار
  1. دستگاه‌های آمازون Fire TV و تلویزیون‌های با سیستم عامل هوشمند Fire TV OS
  2. دستگاه‌های Roku و تلویزیون‌های با سیستم عامل هوشمند Roku OS
  3. گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید
  4. دستگاه‌های اندروید/Google TV و تلویزیون‌های هوشمند
  5. پخش‌کننده‌های Blu-ray از شرکت‌های LG، Panasonic، Samsung و Sony
  6. دستگاه‌های iOS شامل iPhone، iPad و iPod Touch
  7. کنسول‌های بازی پلی‌استیشن 3، 4 و 5
  8. کنسول‌های بازی Xbox One و One X
  9. تلویزیون‌های هوشمند از شرکت‌های Samsung، LG و Vizio

چه فیلم ها و سریال هایی در آمازون پرایم ویدیو وجود دارد؟

آمازون پرایم ویدیو اغلب توسط نتفلیکس و سایر سرویس‌های پخش ویدیو نادیده گرفته می‌شود. اما در واقع، این سرویس دارای یک لیست فوق‌العاده از برنامه‌ها و فیلم‌های برتر است، از جمله برخی از آثار بی‌نظیر از سریال‌ها و فیلم‌های محصول آمازون که در هیچ جای دیگری در دسترس نیستند.

حتی با توجه به خرید حق امتیازهای بزرگ مانند ارباب حلقه‌ها توسط استودیوهای آمازون، منتظر نمایش‌ها و فیلم‌های پرطرفدار دیگری باشید. این سرویس با داشتن یک تنوع چشمگیر از فیلم‌های کلاسیک و سریال‌های جدید، یک پیشنهاد جذاب برای تمام افراد به حساب می‌آید. محتوای دقیق پلتفرم، بستگی به موقعیت جغرافیایی شما دارد. اما برای درک بهتر از اینکه چه محتوایی در دسترس است، لطفاً ادامه مطلب را بخوانید.

بهترین سریال های آمازون پرایم ویدیو
سریال The Boys اختصاصی آمازون

سریال The Boys اختصاصی آمازون

سریال‌های اصلی در آمازون پرایم ویدیو، جزو محصولات برجسته این سرویس به شمار می‌روند. این سریال‌ها، شامل سریال‌های محبوب مانند پسران (The Boys)، مردی در رأس قلعه (The Man in the High Castle) و خانم میزل شگفت انگیز (The Marvelous Mrs. Maisel) هستند که به صورت انحصاری در این پلتفرم قابل دسترسی هستند. اگر هنوز از کیفیت سرویس مطمئن نیستید، در ادامه یک فهرست کوتاه از برنامه‌های تلویزیونی برجسته را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • سریال پسران (The Boys)، یک سریال درام ابرقهرمانی است که بر اساس کتاب کمیکی با همین نام ساخته شده است. داستان این سریال، در جهانی جریان دارد که افراد دارای قدرت‌های فوق‌العاده همواره به عنوان قهرمانان رفتار نمی‌کنند، و گروه «پسران» متعهد به آموزش درس‌هایی فراموش‌نشدنی به آن‌ها است.
  • سریال ریچر (Reacher)، اقتباسی از رمان‌های محبوب جک ریچر لی چایلد است. این مجموعه دنباله‌دار، داستان ریچر را دنبال می‌کند؛ او یک افسر پلیس نظامی بازنشسته است که در حین سفرهای خود در آمریکا، با ماجراهایی غیرمنتظره روبرو می‌شود، او در تلاش برای حل مشکلات و دردسرهایی که پیش آمده‌اند، به چالش کشیده می‌شود.
  • سریال پهنه (The Expanse)، یک درام علمی-تخیلی که پس از لغو توسط شبکه Syfy و پس از سه فصل، توسط آمازون خریداری گردید. این سریال، در یک آینده‌ای جریان می‌افتد که جنگی سرد بین نیروهای زمین و مریخ رخ داده که به تهدیدی برای تبدیل شدن به یک جنگ تمام عیار و خطرناک در سراسر منظومه منجر می‌شود.
  • سریال نشانه‌های خوب (Good Omens)، یک مجموعه کمدی که بر اساس کتابی از تری پراچت و نیل گیمن ساخته شده است. این داستان در مورد یک فرشته و یک شیطان است که با همکاری برای جلوگیری از آخرالزمان، تصمیم گرفته‌اند تا زندگی راحتی در زمین داشته باشند.
  • سریال بازگشت به خانه (Homecoming)، یک تریلر روانشناسانه بر اساس پادکست محبوبی به همین نام از Gimlet Media است. این سریال، درباره یک مددکار اجتماعی در یک برنامه مرموز برای سربازان است و در حال حاضر دو فصل از آن در دسترس کاربران آمازون پرایم ویدیو قرار دارد.
  • سریال مردی در رأس قلعه (The Man in the High Castle)، یک درام علمی-تخیلی است که در یک جهان جایگزین جریان دارد که در آن نیروهای محور در جنگ جهانی دوم پیروز شده‌اند. این سریال، بر اساس کتابی به همین نام نوشته فیلیپ کی. دیک است و پس از چهار فصل به پایان رسید.
  • خانم میزل شگفت انگیز (The Marvelous Mrs. Maisel)، یک درام کمدی است که داستان آن در دهه ۱۹۵۰ رخ می‌دهد و به تصویر خانه‌داری پرانرژی می‌پردازد که کشف می‌کند استعدادی در زمینه کمدی دارد. این سریال، در طول پخش خود تعداد زیادی از جوایز را از آن خود کرده است و یکی از سریال‌های برتر و تحسین‌شده در پلتفرم آمازون پرایم ویدیو محسوب می‌شود.
  • عشق مدرن (Modern Love)، نیز یک مجموعه عاشقانه است که به بررسی جوانب مختلف عشق در جهان مدرن می‌پردازد. این مجموعه، شامل لیستی از بازیگران و هنرپیشگان معروف است و به تازگی برای فصل دوم انتخاب شده است.
  • سریال شفاف (Transparent)، یک درام کمدی است که داستان یک خانواده را روایت می‌کند که متوجه می‌شوند پدرشان به عنوان یک زن ترنس زندگی می‌کند. این سریال، یکی از اولین برنامه‌های اصلی آمازون پرایم بوده و بیش از پنج سال پس از شروع، هنوز هم به عنوان یکی از برترین‌ها شناخته می‌شود.
  • سریال راه آهن زیرزمینی (The Underground Railroad)، یک سریال محدود به سبک علمی تخیلی است که داستان خود را در قرن نوزدهم بازگو می‌کند، جایی که یک شبکه در جنوب ایالات متحده وجود دارد که برای آزادسازی بردگان، یک خط راه‌آهن واقعی را احداث می‌کند.
بهترین فیلم های آمازون پرایم ویدیو
بهترین فیلم های آمازون پرایم ویدیو

بهترین فیلم های آمازون پرایم ویدیو

اشتراک آمازون پرایم ویدیو، شامل یک مجموعه گسترده از صدها فیلم جهت پخش آنلاین است و به طور معمول دارای زیرنویس کامل و پشتیبانی از چند زبان می‌باشد. 

حتی اگر چیزی برای تماشا نیافتید، هزاران فیلم دیگر برای اجاره یا خرید و پخش فوری در دسترس قرار دارند. در واقع، آمازون پرایم ویدیو با ارائه یک مجموعه بسیار بزرگ‌تر از رقبای خود، به شما این امکان را می‌دهد که از تنوع گسترده‌ای از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی برخوردار شوید.

در ادامه، چند فیلم اصلی آمازون پرایم ویدیو فهرست شده‌اند تا به شما تصویری از تنوع و کیفیت محتواهای موجود در این پلتفرم بدهد. 

  • فیلم شای‌رک (Chi-Raq)، یک کمدی جنایی موزیکال است که توسط اسپایک لی تولید و کارگردانی شده است. داستان این فیلم درگیری‌های یک باند در شیکاگو را به تصویر می‌کشد و این اولین اثری است که توسط آمازون استودیوز تولید شده است.
  • فیلم پسر عزیز (Honey Boy)، یک درام به کارگردانی شیا لبوف، داستان زندگی پسری به نام هانی را به تصویر می‌کشد که با چالش‌های کودکی دشوار و رابطه پیچیده با پدرش مواجه است.
     فیلم منچستر کنار دریا ( Manchester by the Sea)، یک درام درباره مردی که به طور ناگهانی خود را مسئولیت بزرگ کردن خواهرزاده نوجوانش می‌یابد. این اثر در سال ۲۰۱۶ برنده جوایز متعددی شد، از جمله جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد (کیسی افلک) و بهترین فیلمنامه اصلی.
  • فیلم یک شب در میامی (One Night in Miami)، رجینا کینگ با این فیلم خیره‌کننده، کارگردانی خود را آغاز می‌کند که درباره شبی است که نمادهای سیاه‌پوست محمد علی، مالکوم ایکس، سام کوک و جیم براون برای بحث در مورد نژاد و نقش آن‌ها در جنبش حقوق مدنی دهه ۶۰ گرد هم آمدند و این فیلم باعث برنده شدن رجینا کینگ در جشنواره اسکار شد.
  • فیلم گزارش (The Report)، یک درام هیجان‌انگیز درباره محققانی که استفاده سازمان سیا از شکنجه را پس از حملات ۱۱ سپتامبر برملا می‌کنند. این فیلم با بازی آدام درایور در نقش محقق اصلی ساخته شده و فلاش‌بک‌هایی به بلافاصله پس از حملات دارد.
  • فیلم سفر به آمریکا (Coming 2 America)، دنباله‌ای طولانی‌مدت بر فیلم کمدی کلاسیک بازگشت به آمریکا، با بازی ادی مورفی در نقش شاهزاده عکیم از زمامبا است.
  • فیلم جنگ فردا (The Tomorrow War)، کریس پرت در یک حماسه سفر در زمان علمی-تخیلی بازی می‌کند، درباره انسان‌هایی در زمان حال که برای مبارزه با تهاجم بیگانگان به زمین در آینده استخدام می‌شوند.
  • فیلم ریکاردو بودن (Being the Ricardos)، نیکول کیدمن در این فیلم درباره بازیگر سریال تلویزیونی که توسط آرون سورکین نوشته و کارگردانی شده است، نقش لوسیل بال را بازی می‌کند.
  • فیلم گستره شب (The Vast of Night)، یک اثر علمی-تخیلی درباره دختر نوجوان و یک دی‌جی جوان رادیو در نیومکزیکوی دهه ۱۹۵۰ است که به بررسی یک سیگنال عجیب که ممکن است مربوط به بیگانگان باشد، می‌پردازند در حالی که بقیه شهرشان به بازی بسکتبال مشغول هستند.

آمازون پرایم ویدیو یا نتفلیکس؟

نتفلیکس، همواره به عنوان غول حوزه خدمات پخش ویدیو شناخته می‌شود و این امر دلیل قابل توجهی دارد. این سرویس، دارای حجم عظیمی از محتوا است که شامل تعداد بسیار بیشتری از سریال‌ها و فیلم‌های اصلی موفق نسبت به سایر سرویس‌های پخش ویدیو می‌باشد.

نتفلیکس

هرچند که طرح پایه نتفلیکس تنها کیفیت 480p را ارائه می‌دهد، اما هزینه اشتراک آن بیشتر از اشتراک مستقل آمازون پرایم ویدیو با قیمت ۹.۹۹ دلار در ماه است. اگر به کیفیت بهتر (که باید اعتراف کرد که ضروری است) نیاز دارید، طرح 1080p با قیمت ۱۵.۴۹ دلار در ماه و طرح 4K با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در ماه در دسترس قرار دارند.

اشتراک آمازون پرایم، با هزینه کمتر، مزایای بیشتری را فراهم می‌کند. اما اگر تنها به دنبال محتوای پخش زنده هستید، خدمات نتفلیکس به عنوان گزینه‌ای جذاب‌تر معرفی می‌شوند. در نهایت، اگرچه بین نتفلیکس و آمازون پرایم ویدیو تفاوت‌های زیادی وجود ندارد، اما هر دو ارزش خرید اشتراک را دارا هستند.

Amazon Prime Video یا هولو؟ 

برای کاربران با بودجه محدود که اصلی‌ترین علاقه آن‌ها تماشای سریال‌ها است و کمتر به فیلم‌ها علاقه‌مند هستند، هولو گزینه‌ی بسیار مناسبی است. پلن تبلیغاتی هولو با قیمت ۷.۹۹ دلار در ماه، حتی از اشتراک مستقل پرایم ویدیو هم ارزان‌تر است.

لوگوی هولو

لوگوی هولو

اشتراک هولو به شما اجازه می‌دهد به بسیاری از سریال‌های محبوب مانند ساینفیلد (Seinfeld)، آینده‌نما (Futurama) و اتاق اورژانس (ER) دسترسی داشته باشید، همچنین این امکان را فراهم می‌کند که سریال‌ها را روز بعد از پخش در تلویزیون زنده تماشا کنید. اگر تمایل به تماشای آن‌ها به صورت زنده دارید، می‌توانید اشتراک Hulu + Live TV را دریافت کرده و برای همیشه با تلویزیون وداع کنید.

برای صرفه‌جویی بیشتر در هزینه و داشتن دسترسی به محتوای پخش بیشتر از آنچه تماشا می‌کنید، می‌توانید به بسته Disney Plus-Hulu-ESPN Plus به قیمت ۱۲.۹۹ دلار در ماه مراجعه کنید.

دیزنی پلاس یا آمازون پرایم ویدیو؟ 

دیزنی پلاس، به تازگی به عنوان یکی از جدیدترین ورودی‌ها به عرصه خدمات پخش آنلاین وارد شده است، و با یک شروع موفق همراه بوده است. این سرویس به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانواده‌هایی که اعضای جوان دارند شناخته می‌شود. دیزنی پلاس میزبان هر فیلم از دنیای سینمایی مارول، جنگ ستارگان و تمام انیمیشن‌های پیکسار منتشر شده تاکنون نیز است. این سرویس، همچنین بسیاری از برنامه‌ها و فیلم‌ها را ارائه می‌دهد که در هیچ سرویس دیگری قابل دسترسی نیستند، از جمله دبیرستان موسیقی (High School Musical)، همیلتون (Hamilton)، واندا ویژن (WandaVision)، لوکی (Loki) و ماندالورین (Mandalorian). 

لوگوی دیزنی پلاس

لوگوی دیزنی پلاس

به علاوه، این سرویس از نظر مالی بسیار مقرون به صرفه است؛ با شروع قیمت ابتدایی تنها ۷.۹۹ دلار در ماه. همچنین، شما می‌توانید با پرداخت چند دلار اضافی، بسته Disney Plus، Hulu و ESPN Now را دریافت کرده و تمامی نیازهای پخش خود را با یک اشتراک واحد پوشش دهید.

اپل تی وی پلاس یا Amazon Prime Video؟

سریال See در اپل تی وی پلاس

سریال See در اپل تی وی پلاس

ورود اپل به عرصه خدمات پخش آنلاین با بهره‌گیری از ابزار پخش اختصاصی خود، یعنی اپل تی وی، محقق گردیده است. خدمات پخش آنلاین اشتراکی با نام اپل تی وی پلاس، به عنوان یکی از گزینه‌های بسیار مقرون به‌صرفه در بازار شناخته شده است که قیمت ماهیانه آن تنها ۶.۹۹ دلار می‌باشد. حتی می‌توانید با خرید برخی از محصولات اپل، یک سال از این خدمات به صورت رایگان بهره‌مند شوید.

علاوه بر این، تقریباً هر محتوای این پلتفرم انحصاری است. در آن هیچ اثری از سریال‌های دهه ۹۰ نیست، اما می‌توانید به سریال‌ها و فیلم‌های با کیفیتی مانند جستجوی افسانه‌ای (Mythic Quest)‌، برنامه صبحگاهی (The Morning Show)، دیدن (See) و دیگر آثار دست یابید.

سوالات متداول 

چند نفر می‌توانند به طور همزمان در آمازون پرایم، ویدیو پخش کنند؟
حداکثر تعداد سه نفر قادر به همزمان پخش محتوا هستند، با این حال، این امکان وجود دارد که همان محتوا فقط بر روی دو دستگاه به طور همزمان پخش شود.

آیا آمازون پرایم ویدیو دارای برنامه‌ها و فیلم‌های 4K است؟
بله، آمازون پرایم ویدیو از کیفیت 4K پشتیبانی می‌کند، با این حال تعداد عناوین پشتیبانی شده محدود می‌باشد.

آیا آمازون پرایم ویدیو دارای تبلیغات است؟
آمازون پرایم ویدیو هیچگونه تبلیغاتی برای سایر محصولات یا خدمات ندارد. با این حال، پیش از پخش قسمت‌ها یا فیلم‌ها، اغلب تریلرهایی از سایر برنامه‌های موجود در سرویس را نمایش می‌دهد. به علاوه، فریوی (Freevee) به صورت اصلی بر پایه تبلیغات عمل می‌کند.

منبع محتوا: AndroidAuthority.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره غزل لالوند

و در آغاز کلمه بود و کلمه... سالهاست می‌نویسم؛ کلمات را بهم می‌چسبانم تا جمله‌ای شکل بگیرد، که خوشایند و راهگشای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =