اخبار اپل

لیست اپل واچ هایی که آپدیت واچ او اس ۱۱ را دریافت خواهند کرد

لیست اپل واچ هایی که آپدیت واچ او اس ۱۱ را دریافت خواهند کرد

در جریان مراسم Apple WWDC 2024، نسخه جدید واچ او اس ۱۱ به طور رسمی معرفی شد. این آپدیت برای کاربران اپل واچ فراهم‌کننده امکاناتی بهتر و قابلیت‌های جدیدی در زمینه سلامت و تجربه کاربری است؛ اما برخی از مدل‌ها قادر به استفاده از این آپدیت نیستند. در این مقاله، لیستی از اپل واچ‌هایی که با watchOS 11 سازگار هستند و جدیدترین امکانات آن‌ها را بررسی می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

بهبودهای جدید واچ او اس ۱۱: از تنظیمات تا تجربه کاربری

watchOS 11 با بهبودهای چشمگیری در زمینه تنظیمات و تجربه کاربری همراه است. این بهبودها شامل امکاناتی هستند که قطعاً تجربه کاربری را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهند. از جمله این بهبودها می‌توان به تنظیم اهداف سلامتی بر اساس عادت‌های روزانه، دسترسی آسان‌تر به اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌های محبوب، و امکان بهبود تجربه کاربری از طریق ویجت‌ها و صفحه‌های شخصی‌سازی اشاره کرد.

برتری در سلامت و تناسب اندام را با واچ او اس ۱۱ تجربه کنید!

اپل در واچ او اس ۱۱ بهبودهای قابل‌توجهی در زمینه سلامت و تناسب اندام نیز ارائه کرده است. این بهبودها شامل امکاناتی مانند تنظیم اهداف سلامتی برای هر روز، امکان بررسی وضعیت تمرینات و فعالیت‌های ورزشی و مانیتورینگ بیشتری برای بهبود کیفیت خواب هستند. این امکانات از طریق watchOS 11 به کاربران ارائه شده است، تا آنها بتوانند بهترین استفاده را از دستگاه خود برای حفظ سلامتی و تناسب اندام داشته باشند.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره امکانات و قابلیت‌های جدید واچ او اس ۱۱ کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «آپدیت‌های هیجان انگیز watchOS 11» را مطالعه کنید.

برتری در سلامت و تناسب اندام را با واچ او اس ۱۱ تجربه کنید!

برتری در سلامت و تناسب اندام را با واچ او اس ۱۱ تجربه کنید!

فهرست مدل‌های اپل واچ سازگار با واچ او اس ۱۱

در زیر نام تمامی مدل‌های اپل واچ که با watchOS 11 سازگار هستند و می‌توانند از امکانات جدید این آپدیت بهره‌مند شوند، گردآوری شده است.

  • اپل واچ سری 6
  • اپل واچ سری 7
  • سری 8 اپل واچ
  • اپل واچ سری 9
  • نسل دوم اپل واچ SE
  • اپل واچ اولترا (نسل اول)
  • اپل واچ اولترا (نسل دوم)

مدل‌های محروم

متأسفانه، در برخی از مدل‌های قدیمی اپل واچ امکان استفاده از watchOS 11 وجود ندارد. این مدل‌ها عبارت‌اند از:

  • اپل واچ سری ۴
  • اپل واچ سری ۵
  • نسل اول اپل واچ SE

دلیل این محرومیت و عدم سازگاری با آپدیت جدید هنوز توسط شرکت اپل مشخص نشده است.

سخن پایانی

واچ او اس ۱۱، نه تنها یک بهبود بلکه یک انقلاب در تجربه کاربری اپل واچ است. این آپدیت با امکانات جدیدی در زمینه سلامت و راحتی مانند تنظیم اهداف سلامتی بر اساس عادت‌های روزانه، امکان بهبود تجربه کاربری از طریق ویجت‌ها و صفحه‌های شخصی‌سازی، دسترسی آسان‌تر به اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌های محبوب، تجربه خوشایندی را برای کاربران فراهم می‌کند. با بهبودهای چشمگیر در زمینه سلامت و تناسب اندام، watchOS 11 به‌عنوان یک ابزار برجسته برای بهبود کیفیت زندگی فردی و ارتقا سلامتی، نقش مهمی را در زندگی افراد ایفا می‌کند.

منبع محتوا: 9to5mac.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − نه =