اخبار اپل

واچ او اس ۱۱ با آپدیت های حوزه سلامتی و امکاناتی تحسین برانگیز معرفی شد!

واچ او اس ۱۱ با آپدیت های حوزه سلامتی و امکاناتی تحسین برانگیز معرفی شد!

آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که یک ساعت هوشمند چه توانایی‌هایی می‌تواند داشته باشد؟ با معرفی نسخه جدید سیستم‌عامل ساعت هوشمند این شرکت یعنی واچ او اس ۱۱، اپل به ما نشان خواهد داد که این تکنولوژی فراتر از یک ساعت عادی است. در واقع واچ او اس ۱۱، یک همراه هوشمند و یک مربی شخصی برای سلامتی و تناسب‌اندام شماست. در این کنفرانس اپل از آی او اس ۱۸ و آیپد او اس ۱۸ نیز پرده‌برداری کرد.

با بهبودهای چشمگیر در امکانات سلامتی، ارتقا قابلیت‌های تعاملی، و افزودن امکاناتی که هر روزه‌ شما را بهتر و دوست‌داشتنی‌تر می‌کنند، watchOS 11 یک قدم جدید در راه تجربه کاربری هوشمندانه و بی‌نظیر است.

امکانات و قابلیت های جدید و کاربردی واچ او اس ۱۱

با معرفی واچ او اس ۱۱ در آخرین کنفرانس اپل (WWDC 2024) که به‌تازگی برگزار شد، این شرکت یک مجموعه از بهترین ویژگی‌ها و امکانات جدید را در قالب ساعت هوشمند به کاربران خود ارائه می‌دهد. با این کار تجربه استفاده از اپل واچ بهتر و کارآمدتر از قبل خواهد شد. همراه با ما باشید تا در ادامه، به معرفی برخی از امکانات جذاب واچ او اس ۱۱ بپردازیم…

ارتقا حلقه‌های فعالیت، روزهای استراحت و اهداف روزانه سفارشی

یکی از مهم‌ترین تغییرات در WatchOS 11، امکان افزودن روزهای استراحت به حلقه‌های فعالیت است. در نسخه‌های قبلی، اگر به دلیل بیماری یا هر دلیل دیگری نیاز به استراحت داشتید، ازدست‌دادن یک روز کامل فعالیت منجر به شکست در تکمیل حلقه‌های فعالیت می‌شد. اکنون با این قابلیت جدید، می‌توانید بدون ازدست‌دادن روند پیشرفت خود، روزهای استراحت را به‌راحتی تعیین کنید.

اهداف روزانه در واچ او اس ۱۱

اهداف روزانه در واچ او اس ۱۱

علاوه‌برآن، امکان تعیین اهداف فعالیت سفارشی برای روزهای مختلف هفته نیز فراهم شده است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا اهداف فعالیت بالاتری را برای روزهایی که امکان انجام تمرینات ورزشی بیشتر دارید مشخص کنید. همچنین شما می‌توانید اهداف واقع‌بینانه‌تری را برای سایر روزها تعیین کنید. با این ویژگی، می‌توانید برنامه ورزشی خود را به‌صورت انعطاف‌پذیرتر و متناسب با زندگی روزمره‌تان تنظیم کنید.

بار تمرینی (Training Load) برای تمرینات بهتر در واچ او اس ۱۱

واچ او اس ۱۱ با معرفی قابلیت Training Load، شما را در بهبود برنامه‌های تمرینی خود یاری می‌کند. این ویژگی با استفاده از داده‌های حیاتی شما در طول هر جلسه تمرین، میزان تلاشتان را ارزیابی می‌کند و به شما می‌گوید که آیا می‌توانستید بیشتر تلاش کنید یا باید کمتر فشار بیاورید. این سیستم هوشمند به شما توصیه‌هایی ارائه می‌دهد که می‌تواند تمرینات شما را بهینه کند و کمک کند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشید.

بار تمرینی برای تمرینات بهتر در واچ او اس ۱۱

بار تمرینی برای تمرینات بهتر در واچ او اس ۱۱

همچنین، امکان تنظیم دستی Training Load پس از هر تمرین وجود دارد تا به بهبود دقت سیستم و پیش‌بینی‌های آن کمک کند. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا همیشه در مسیر درست برای رسیدن به اهداف تمرینی خود باشید.

صفحه ساعت عکس در واچ او اس ۱۱ به طور خودکار کار می‌کند!

watchOS 11 صفحه ساعت با عکس را ارتقا داده است. اپل از هوش مصنوعی برای انتخاب و نمایش بهترین عکس‌ها بر روی صفحه ساعت استفاده می‌کند، بدون اینکه شما نیاز به انتخاب دستی داشته باشید. این ویژگی با نمایش عکس‌های منتخب به شما لحظات شاد و خاطره‌انگیز را به‌صورت خودکار به نمایش می‌گذارد و هر بار که به ساعت خود نگاه می‌کنید، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

اپلیکیشن Vitals برای بهبود ردیابی سلامتی

ابزار Vitals برای بهبود ردیابی سلامتی در WatchOS 11

ابزار Vitals برای بهبود ردیابی سلامتی در WatchOS 11

اپلیکیشن جدید Vitals در واچ او اس ۱۱ معرفی شده است که یک راه جدید برای مشاهده و تحلیل داده‌های سلامتی شما ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری درباره سلامتی و تناسب‌اندام خود بگیرید و به‌طورکلی از وضعیت سلامتی خود آگاه‌تر باشید. با این ابزار جدید، شما می‌توانید به‌راحتی اطلاعات سلامتی خود را مدیریت کنید و تغییرات لازم را در سبک زندگی خود ایجاد کنید. البته این ویژگی از قابلیت‌های بیشتری برخوردار خواهد بود اگر با اشتراک اپل فیتنس پلاس همراه باشد.

ویجت‌های تعاملی برای اقدامات راحت‌تر در WatchOS 11

ویجت‌های تعاملی برای اقدامات راحت‌تر در WatchOS 11

ویجت‌های تعاملی برای اقدامات راحت‌تر در WatchOS 11

در سال گذشته، اپل ویجت‌های واچ او اس را با افزودن دکمه جانبی بهبود بخشید. اکنون، در watchOS 11، این ویجت‌ها تعاملی‌تر شده‌اند و می‌توانند اقدامات مفید و سریع را با یک ضربه ارائه دهند. به‌عنوان‌مثال، ویجت خانه به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی و با یک لمس، نورها را روشن یا خاموش کنید. این ویجت‌های تعاملی باعث می‌شوند تا استفاده از اپل واچ ساده‌تر و کارآمدتر شود.

سخن پایانی

واچ او اس ۱۱ قرار است پاییز امسال منتشر شود و با این بهبودها و ویژگی‌های جدید، تجربه کاربری اپل واچ را به سطحی جدید ارتقا دهد. این نسخه با تمرکز بر روی سلامتی و تناسب‌اندام، به کاربران این امکان را می‌دهد تا بهتر و هوشمندانه‌تر از همیشه به اهداف سلامتی خود دست یابند. با این ویژگی‌ها، watchOS 11 به یک ابزار ضروری برای همه علاقه‌مندان به سلامتی و تکنولوژی تبدیل خواهد شد. همچنین برای مطالعه اخبار WWDC می‌توانید سری به صفحه WWDC 24 در وبسایت فراسیب بزنید.

منبع محتوا: 9to5mac.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =