اخبار, اخبار اپل

اپل واچ اولترا ۳ در کار نیست! اپل واچ اولترا ۲ صرفاً در رنگ جدید و با بند جدید رونمایی شد!

اپل واچ اولترا ۳ در کار نیست! اپل واچ اولترا ۲ صرفاً در رنگ جدید و با بند جدید رونمایی شد!

باور کنید یا نه اپل دوباره شگفتی آفرید! این غول دنیای فناوری در کنفرانس اخیر خود یک مدل کاملاً جدید ارائه نکرد، بلکه رنگ‌های جذابی را به اپل واچ اولترا ۲ افزود که حتی بیشتر از همیشه شما را تحت‌تأثیر قرار خواهند داد! اگرچه شایعات بسیاری در مورد عرضه اپل واچ اولترا ۳ مطرح شده بود؛ اما همان‌طور که بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند، اپل تصمیم گرفت مدل جدیدی از این سری ارائه نکند. به جای آن، این برند با معرفی رنگ جدید اپل واچ اولترا ۲ به رنگ تیتانیوم مشکی مات ثابت کرد که حتی با تغییرات کوچک هم می‌تواند تفاوت‌های بزرگی ایجاد کند. اگر شما هم به دنبال یک ساعت هوشمند قدرتمند و شیک هستید، این ساعت برای شماست!

رنگ جدید اپل واچ اولترا ۲

رنگ جدید اپل واچ اولترا ۲

نگاه اجمالی به اپل واچ اولترا ۲

اپل واچ اولترا برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شد. این مدل به طور خاص برای افراد ماجراجو و علاقه‌مند به فعالیت‌های پرخطر مثل کوهنوردی و غواصی طراحی شده بود. بااین‌حال، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و عمر باتری طولانی‌تر باعث شد که این ساعت هوشمند در میان سایر افراد نیز محبوب شود!

تغییرات کوچک اما جذاب

اپل واچ اولترا ۲ با حفظ طراحی اصلی مدل قبلی، توانسته با تغییرات دقیق و هوشمندانه، دوباره توجهات را به خود جلب کند. این ساعت با در اختیار داشتن یک تراشه سریع‌تر، عملکرد بهتری از خود ارائه می‌دهد. همچنین کاربران به‌وضوح تفاوت عملکرد را حس خواهند کرد و تجربه‌ای روان و سریع‌تر خواهند داشت.

علاوه بر این‌ها نمایشگر اپل واچ اولترا ۲ حالا روشن‌تر از قبل است که موجب استفاده راحت‌تر آن حتی در زیر نور شدید خورشید می‌شود. همچنین، فناوری پیشرفته‌تر اولترا وایدبند (Ultra-Wideband) امکان ارتباط دقیق‌تر و سریع‌تر را فراهم کرده است که برای کاربرانی که به دقت و سرعت در تعاملات خود اهمیت می‌دهند، بسیار ارزشمند است.

کناره‌های اپل واچ اولترا ۲

کناره‌های اپل واچ اولترا ۲

اما شاید جذاب‌ترین تغییر معرفی رنگ جدید تیتانیوم مشکی مات باشد. این رنگ نه‌تنها به ساعت ظاهری لوکس و شیک می‌بخشد، بلکه خاصیت ضدخش بودن آن موجب می‌شود ساعت شما در شرایط سخت و استفاده مداوم نیز براق و بدون خط‌وخش باقی بماند. این تغییرات، اپل واچ اولترا ۲ را به یک انتخاب عالی برای کسانی که هم فناوری پیشرفته و هم طراحی زیبا می‌خواهند، تبدیل کرده است.

بندهای جدید اپل واچ اولترا ۲ و همکاری با برند هرمس

همراه با نسخه جدید Apple Watch Ultra 2، بندهای جدیدی نیز معرفی شده‌اند.  یکی از چشم‌گیرترین بندهای جدید، بند میلانی تیتانیومی (Titanium Milanese Band) است. علاوه بر این، نسخه جدیدی از این ساعت با همکاری برند لوکس هرمس (Hermès) نیز معرفی شده است. این نسخه دارای کیس تیتانیومی طبیعی و بند «Hermès En Mer» به رنگ آبی تیره (Bleu Nuit) است. این بند بافتی مستحکم و مقاوم دارد که برای فعالیت‌های آبی مانند غواصی مناسب است.

در کنار این بند، واچ‌فیس مخصوص هرمس (Hermès Maritime Watch Face) نیز ارائه شده‌اند. این واچ‌فیس دارای اعداد بزرگ و خوانا و قابلیت تبدیل به تایمر شمارش معکوس برای مسابقات قایقرانی است. این ساعت با طراحی منحصربه‌فرد خود، توجه کاربران لوکس پسند را جلب کرده است.

بند جدید اپل واچ اولترا ۲

بند جدید اپل واچ اولترا ۲

قیمت‌گذاری و پیش‌فروش

قیمت نسخه استاندارد اپل واچ اولترا ۲ از ۷۹۹ دلار آغاز می‌شود. البته برای نسخه هرمس، قیمت پایه ۱۳۹۹ دلار است. پیش‌فروش این ساعت‌ها از هم‌اکنون آغاز شده و تاریخ تحویل آن برای ۲۰ سپتامبر (30 شهریور) تعیین شده است.

در انتها

در نهایت، اگرچه خبری از اپل واچ اولترا ۳ نشد؛ اما رنگ جدید اپل واچ اولترا ۲، مشکی مات و همکاری با برند لوکس هرمس، همچنان یک انتخاب جذاب برای کاربران است. این مدل با طراحی ظریف و ویژگی‌های پیشرفته، نیازهای افراد مختلف را پوشش می‌دهد؛ از ماجراجویان و ورزشکاران حرفه‌ای تا کسانی که تنها به دنبال ساعتی شیک و مدرن هستند؛ همه می‌توانند از امکانات Apple Watch Ultra 2 استفاده کنند و لذت ببرند. این ترکیب از فناوری و زیبایی می‌تواند افراد مختلف با هر سلیقه‌ای را راضی کند. 

همچنین در کنفرانس اپل، ساعت هوشمند اپل واچ سری ۱۰ در کنار آیفون ۱۶ و سری آیفون ۱۶ پرو رونمایی شد که مطالعه این مطالب را پیشنهاد می‌کنیم تا با آخرین اتفاقات دنیای اپل بیشتر مطلع شوید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

منبع محتوا: 9to5mac.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سیزده =