اخبار اپل

مک او اس Sequoia بصورت رسمی با قابلیت های منحصر به فرد رونمایی شد!

مک او اس Sequoia بصورت رسمی با قابلیت های منحصر به فرد رونمایی شد!

آخرین بروزرسانی مطلب در 23 خرداد 1403 توسط امیرحسین جبلی انجام شده است.

در کنفرانس WWDC امشب اپل، ۲۱ خرداد، مک او اس ۱۵ بنام سکویا Sequoia با قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل، یادداشت ریاضی یا Math Note و قابلیت‌های دیگر، معرفی شد. همچنین از آی او اس ۱۸ و آیپد او اس ۱۸ در کنار دیگر آپدیت‌ها، رونمایی کرد که خواندن آن مطالب را نیز به علاقمندان، پیشنهاد می‌کنیم. 

مک او اس سکویا (macOS Sequoia) رسما معرفی شد!

با مک او اس ۱۵، کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جدید Continuity یا همان ارتباط پیوسته بین محصولات اپل استفاده کنند. بطور مثال نه تنها می‌توانید صفحه آیفون خود را روی مک ببینید بلکه می‌توانید به راحتی آن را کنترل کنید؛ آن هم زمانی که آیفون شما روی حالت قفل بوده و کسی متوجه فعالیت شما نمی‌شود. حتی می‌توانید در اپلیکیشن‌های مختلف وارد شده و با آن‌ها کار کنید.

مک او اس ۱۵

مک او اس ۱۵

اپل همچنین از اپلیکیشن جدید بنام Passwords رونمایی کرد تا بتوان تمام پسوردها، تاییدهای دو مرحله‌ای و … دسترسی داشته و با برنامه‌های شخص‌ثالث به اشتراک گذاشت. سافاری نیز هوشمندتر از گذشته شده تا بتوانید به کمک هوش مصنوعی اپل بنام Apple Intelligence یک هایلایت از متن روبروی خود دریافت کنید؛ یا حتی به مقصد مورد نظر در صفحه وب، مسیریابی کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای وب را در اندازه پنجره سافاری، بزرگنمایی کنید.

macOS Sequoia از Apple Intelligence بصورت Built in بهره می‌برد تا بتوانید از تمامی قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل استفاده کنید.

زمان انتشار آپدیت مک او اس Sequoia

مک او اس ۱۵ برای برنامه نویسان بصورت نسخه بتا، از امشب در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین نسخه عمومی و نهایی از پاییز امسال بصورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

منبع محتوا: 9to5mac.com

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − نه =