آموزش و ترفند iOS

نحوه ارسال سریع لوکیشن در آیمسیج

نحوه ارسال سریع لوکیشن در آیمسیج

آيا مايل هستيد موقعيت مکانی فعلی خود را به سرعت و سهولت از طريق پيام رسان iMessage در آیفون يا آيپدتان با شخص ديگری به اشتراک بگذاريد؟ در اينجا نحوه انجام اين کار را به شما نشان خواهيم داد. گرچه اشتراک‌گذاری موقعيت مکانی موضوعی حساس است، اما در برخی موارد به منظور تسهيل ارتباط با ديگران، ممکن است نياز به اين کار داشته باشيد. به عنوان مثال، اگر دوستتان بخواهد شما را در مکان مشخصی ملاقات کند، ارسال لوکیشن در آیمسیج می‌تواند راهکاری سريع و آسان باشد، به شرط آنکه طرف مقابل نيز از دستگاه‌های اپل استفاده کند.

ارسال لوکیشن در آیمسیج

ارسال سریع لوکیشن در آیمسیج کار ساده‌ای به‌نظر می‌رسد. در واقع با چند لمس ساده صفحه شما می‌توانید موقعیت مکانی فعلی خود را فورا برای یکی از دوستانتان که صاحب گوشی آیفون است، ارسال کنید.

برای این کار، کافیست اپلیکیشن Messges را باز کنید، فرد مورد نظر را پیدا کرده، روی نام او ضربه بزنید، سپس روی گزینه “Send My Current Location” کلیک کنید.

ارسال سریع لوکیشن در آی مسیج

ارسال سریع لوکیشن در آی مسیج

نکته: این روش فقط در صورتی کار می‌کند که گزینه “Predictive” را در تنظیمات کیبورد آیفون خود روشن کرده باشید. برای اطمینان از روشن بودن آن، وارد اپ Settings شده و به مسیر General > Keyboard بروید. مطمئن شوید که گزینه Predictive فعال است.

فعال کردن Predictive کیبورد آیفون

فعال کردن Predictive کیبورد آیفون

این روند خیلی پیچیده نیست، اما خوشبختانه روش دیگری هم وجود دارد که کار را بسیار سریع‌تر می‌کند. در زیر نحوه دسترسی به آن را به شما خواهیم گفت.

یک روش راحت‌تر

پس از انجام مراحل قبلی، برنامه Messages را مجددا باز کرده و مکالمه‌ای را انتخاب کنید که قصد اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی با آن را دارید. سپس عبارت I’m at را تایپ کرده و یک فاصله بگذارید. در این مرحله، سیستم پیشنهاد اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی را به شما ارائه خواهد داد. با کلیک بر روی گزینه “Current Location”، موقعیت مکانی شما به سرعت و به سادگی به طرف مقابل ارسال خواهد شد. این روش نسبت به روش معمول و پیچیده‌تر، بسیار ساده‌تر و راحت‌تر است.

ارسال سریع لوکیشن در آی مسیج

ارسال سریع لوکیشن در آی مسیج

این نکته کوچک و کاربردی، می‌تواند در آینده برای بسیاری از کاربران مفید باشد. در واقع، می‌توان از قابلیت پیش‌بینی متن در آیفون یا آیپد برای افزودن ایموجی‌ها نیز استفاده کرد. تنها کافی است کلماتی مانند pizza یا burger را تایپ کنید تا ایموجی‌های مرتبط به طور خودکار در نوار پیش‌بینی ظاهر شوند. این روش، فرآیند افزودن ایموجی را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند.

آیمسیج، هر روز در حال پیشرفته‌تر شدن است تا کاربران را از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان متفرقه، بی‌نیاز کند. ما در مقاله به معرفی بیش از ۱۵ قابلیت آیمسیج در iOS 18 پرداخته‌ایم که دیدن آن نیز خالی از لطف نیست.

جمع‌بندی

ارسال لوکیشن در آی مسیج کاربردهای بسیار متنوعی دارد. از قرار گذاشتن با دوستان تا درخواست کمک در مواقع اضطراری. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کرده و موقعیت خود را به اشتراک بگذارید. در این مقاله، روش‌های مختلف ارسال لوکیشن در آی مسیج به همراه مثال‌های کاربردی آموزش داده شد. اگر هم نگران امنیت خود هستید، ما در مقاله‌ای ده‌ها روش کاربردی برای افزایش امنیت آیفون را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند ایمن‌تر از گوشی خود استفاده کنید.

سوالات متداول

  • آیا برای ارسال لوکیشن در آی مسیج نیاز به اینترنت دارم؟

بله، برای ارسال لوکیشن به اینترنت نیاز دارید.

  • آیا می‌توانم موقعیت مکانی خود را به صورت زنده برای دیگران ارسال کنم؟

بله، آی مسیج امکان اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی به صورت زنده را نیز فراهم می‌کند.

  • آیا می‌توانم تاریخچه ارسال لوکیشن‌های خود را در آی مسیج ببینم؟

خیر، معمولا آی مسیج تاریخچه دقیقی از تمام لوکیشن‌های ارسال شده را نگه نمی‌دارد.

  • اگر طرف مقابل آیفون نداشته باشد، آیا می‌تواند لوکیشن ارسالی من را ببیند؟

خیر، برای مشاهده لوکیشن ارسالی، طرف مقابل نیز باید از دستگاه‌های اپل استفاده کند.

  • آیا می‌توانم لوکیشن خود را در یک گروه در آی مسیج به اشتراک بگذارم؟

بله، می‌توانید لوکیشن خود را در یک گروه در آی مسیج به اشتراک بگذارید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

منبع محتوا: wccftech.com