اپلیکیشن ها, اپلیکیشن های iOS

تفاوت پلن‌های Individual و فمیلی اسپاتیفای در چیست؟

تفاوت پلن های Individual و فمیلی اسپاتیفای

در این مطلب از فراسیب می‌خواهیم به تفاوت پلن‌های اسپاتیفای (فمیلی یا Individual) اشاره کرده و ببینیم کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد.

سرویس اسپاتیفای از جمله عناوین معروف در حوزه موسیقی به حساب می‌آید که کاربرانِ آن رفته رفته در حال افزایش است. Spotify با جمع‌آوری موزیک‌های روز دنیا و در اختیار قرار دادن آن‌ها برای کاربران، توانسته سهم تأثیر گذاری در این عرصه از آنِ خود کند.

اسپاتیفای در حال حاضر میزبان پلن‌های مختلفی برای کاربران است که متناسب با نیاز خود، می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و خدمات متناسب با همان پلن اشتراکی را از این سرویس دریافت کنند. این پلن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • پلن Individual
  • پلن Duo
  • پلن Family
  • پلن Student

در اینجا به بیان تفاوت پلن‌های اسپاتیفای می‌پردازیم و به این ترتیب شما می‌توانید به صورت کاملا آگاهانه و با اطلاعات کامل، نسبت به خریداری پلن دلخواه Spotify خود اقدام کنید! همچنین اطلاعات کاملتری از پلن های اسپاتیفای را میتوانید در صفحه Spotify Premium – Spotify (US) مطالعه و مشاهده بفرمایید.

پلن‌های مختلف اسپاتیفای

پلن‌های مختلف اسپاتیفای

تفاوت پلن‌های مختلف اسپاتیفای و انواع آن

بطور کلی هر پلن فمیلی (Family) شامل 5 ظرفیت است که شما با خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای از فروشگاه فراسیب، اکانت شما عضوی از فمیلی ۱۰۰٪ قانونی فراسیب خواهد شد. در صورتی که اکانت شما دچار محدودیت یا Limit شده، امکان استفاده از پلن فمیلی وجود نداشته و باید پلن Individual را خریداری کنید و یا یک اکانت جدید در اسپاتیفای ایجاد و در اختیار پشتیبانی فراسیب قرار دهید. منظور از Limit این است که شما تنها 2 بار در سال مجاز هستید تغییر فمیلی اکانت خود را انجام دهید. منظور از سال در این عبارت، 365 روز کامل بوده و سال شمسی یا میلادی یا هجری تفاوتی در این زمینه نخواهد داشت.

با تهیه پلن فمیلی، پلی لیست‌ها و تمامی اطلاعات کاربران از سایر اعضای فمیلی کاملا جدا بوده و با اطمینان خاطر کامل نسبت به عدم درز اطلاعات و پلی لیست‌ها، می‌توانید از موزیک‌های دلخواه خود لذت ببرید و مطمئن باشید که اطلاعات اکانت شما با دیگران به اشتراک گذاشته نخواهد شد و همچنین بلعکس. تنها نام کاربری و تصویر پروفایل شما در لیست اعضای Family مشخص خواهد بود که این موضوع آنچنان اهمیتی ندارد.

مطلب پیشنهادی فراسیب: تفاوت گیفت کارت و اشتراک اسپاتیفای

سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای

سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای

همچنین این موضوع را در ذهن داشته باشید که اگر اکانت شما محدود (Limit) شده است، می‌توانید یک اکانت جدید ایجاد کنید و یا در صفحه محصول، ایمیل و پسورد دلخواه خود را یادداشت بگذارید که در اسپاتیفای با آن حساب کاربری نداشته باشید و تیک مربوط به ساخت اکانت را بزنید تا پشتیبانی فراسیب این مورد را برای شما بصورت کاملا رایگان انجام دهد. بدیهیست پلن فمیلی در مقایسه با پلن Individual اسپاتیفای کاملا به صرفه‌تر خواهد بود.

 

تفاوت پلن های Individual و فمیلی اسپاتیفای

تفاوت پلن های Individual و فمیلی اسپاتیفای

توجه داشته باشید : فراسیب مسئولیتی درباره لیمیت بودن تغییر فمیلی اکانت شما ندارد، این مورد مستقیما به اکانت شما، محدودیت های اسپاتیفای و فروشنده قبلی مربوط است؛ برای رفع این مورد، میتوانید یک اکانت جدید در اسپاتیفای ایجاد کنید و توسط آموزش انتقال پلی لیست اسپاتیفای تمامی اطلاعات اکانت قبلی خود را به اکانت جدید منتقل کنید و لزومی ندارد پلن فردی یا Individual تهیه کنید.

برای تشخیص محدود (Limit) بودن اکانت خود پیش از تهیه اشتراک اسپاتیفای، می‌توانید مشخصات صحیح اکانت خود را به پشتیبانی تلگرام فراسیب یا چت آنلاین فراسیب ارسال کنید تا پشتیبانی فراسیب این مورد را برای شما بررسی کنند.

پلن Individual برای افرادی است که قصد دارند تا به صورت تکی و بدون عضویت در پلن فمیلی و اشتراک با دیگران، به صورت کلی و اصلی مالکیت پلن خود را بر عهده داشته باشند. در پلن فردی یا Individual پرداخت مستقیما روی اکانت خریدار صورت میگیرد و در پلن فمیلی، پرداخت اشتراک به عهده مدیر فمیلی (که در اینجا سایت فراسیب است) خواهد بود. علاوه بر امکان خرید پلن Individual از طریق صفحه محصول اسپاتیفای، میتوانید با خرید گیفت کارت اسپاتیفای و یا ویزا کارت مجازی و مستر کارت مجازی برای تهیه این مورد استفاده بفرمایید که البته صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

ژانرهای موسیقی در Spotify

ژانرهای موسیقی در Spotify

پلن‌های دو نفره و مناسب محصلین Spotify

از سوی دیگر، پلن‌های Duo و Student در اسپاتیفای وجود دارند. پلن Duo نیز مشابه گزینه فمیلی است، اما با این تفاوت که به جای 5 نفر، 2 نفر ظرفیت داشته و افراد متأهل یا اشخاصی از این قبیل که با یک شخص نزدیک در ارتباط هستند، می‌توانند این پلن را خریداری کرده و به صورت دوتایی از آن استفاده کنند. اما در نهایت خرید و فعال‌سازی این پلن به صرفه نیست.

در نهایت به پلن Student می‌رسیم که به دلیل نیاز به مدرک تحصیلی معتبر، امکان تهیه آن در ایران وجود ندارد. از همین روی دو پلن اخیر اسپاتیفای یعنی Duo و Student در سایت فراسیب به فروش نمی‌رسد. اما در صورت تمایل به تهیه پلن Duo اسپاتیفای میتوانید ویزا کارت مجازی و یا مستر کارت مجازی تهیه بفرمایید که البته صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

با توجه به تمام موارد گفته شده در رابطه با تفاوت پلن های اسپاتیفای، اگر تمایل به تهیه اشتراک اسپاتیفای و ارتقاء اکانت خود را دارید، می‌توانید به راحتی پلن مورد نظر خود را از صفحه اکانت اسپاتیفای سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اکانت خود را ارتقاء داده و از خدمات جذاب و کم نظیر Spotify استفاده کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 10 =