اخبار اپل

عکس های جدید از آیفون ۱۶ خبر از رنگ برنزی می‌دهد!

عکس های جدید از آیفون ۱۶ خبر از رنگ برنزی می‌دهد!

اخبار و حواشی پیرامون آیفون ۱۶ همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد تا آخرین لحظات معرفی این گوشی‌های هوشمند، باید منتظر موضوعات جدید و تازه‌ای باشیم. تا به امروز، اخبار مختلفی را درباره آیفون‌های جدید خوانده و شنیده‌ایم و می‌دانیم که حداقل از نظر ظاهری به‌جز موارد خاص و محدود، نباید انتظار زیادی از محصول تازه‌وارد اپل داشته باشیم. علی‌رغم تغییرات ظاهری جزئی، به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد از طیف‌های رنگی بیشتری در سری ۱۶ آیفون استفاده کند و اخبار امروز نیز گواه همین ادعاست.

به رنگ جدید آیفون ۱۶ پرو و پرومکس خوش آمد بگویید!

بر اساس تصاویری که ساعات گذشته منتشر شد، ظاهراً مدل‌های آیفون ۱۶ پرو و پرومکس میزبان رنگ جدیدی هستند: برنزی یا خاکی تیره. در حالی که در روزهای گذشته تصاویر مختلف از مدل‌های iPhone 16 Pro و iPhone 16 Pro Max نشان می‌داد که اپل قصد دارد این دو دیوایس را تنها در سه رنگ عرضه کند، خبر امروز گویای موضوع دیگری است.

در حساب X سانی دیکسون (Sonny Dickson) که در زمینه افشای اطلاعات پشت پرده محصولات و گجت‌های جدید برای بسیاری از کاربران نام‌آشنا است، با انتشار تصویری جدید مدعی شد که اپل اعضای بزرگ‌تر خانواده آیفون ۱۶ را با چهار رنگ‌بندی عرضه خواهد کرد. این تصاویر که از نسخه ماکت یا Dummy آیفون پرو و پرومکس گرفته شده است، نشان می‌دهد رنگ برنزی یا خاکی تیره، احتمالاً گزینه جدید اپل خواهد بود.

اپل و سابقه عرضه رنگ‌‌های مختلف برای آیفون

با نگاهی به گذشته متوجه می‌شویم که کوپرتینویی‌ها برای مدل‌های پرو و پرو مکس آیفون ۱۵ هم چهار رنگ تیتانیوم مشکی، تیتانیوم سفید، تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی در نظر گرفته بودند؛ بنابراین وجود یک رنگ چهارم جدید و متفاوت برای سری ۱۶ آیفون چندان دور از انتظار نیست. پیش‌تر شایعه شده بود که رنگ جدید پرچمدارهای آیفون احتمالاً رز (Rose) یا طلایی (Gold) باشد؛ اما تصویر منتشرشده نشان داد که این گفته‌ها چندان منطبق با واقعیت نیستند. البته انتشار این شایعه چندان به‌ مذاق برخی کاربران خوش نیامد و عده‌ای را که انتظار رنگ طلایی یا طیفی از آن را داشتند، ناامید کرد.

رنگ برنزی آیفون ۱۶ پرو و پرومکس

رنگ برنزی آیفون ۱۶ پرو و پرومکس

بد نیست در اینجا به این موضوع هم اشاره کنیم که آیفون ۱۵ پرو و پرومکس اولین سری از گوشی‌های اپل بود که طیف‌های رنگی طلایی مانند رز گلد به‌کلی از چرخه تولید آن حذف شد و بعید نیست اپل با ارائه رنگ برنز به‌دنبال جایگزین‌کردن آن باشد.

نکته مهم دیگر که در این تصویر به‌خوبی نشان داده شده، تیرگی نسخه مشکی آیفون است. به نظر می‌رسد غلظت رنگ مشکی در آیفون ۱۶ پرو و پرومکس بیشتر بوده و تیرگی بیشتری نسبت به همتای قبلی خود دارد که اخبار پیشین در خصوص بدنه تیتانیومی سیاه تر آیفون ۱۶ را تأیید می‌کند.

از شایعه تا واقعیت

با آنکه این تصویر و سایر عکس‌های مشابه از نسخه‌های دامی یا ساختگی آیفون گرفته شده‌اند؛ بنابراین نمی‌توان به‌طور دقیق و قاطع درباره کیفیت یا غلظت رنگ‌ها اظهارنظر خاصی کرد. با این حال، به نظر می‌رسد اپل تمایل چندانی به عرضه پرچمداران خود با طیف‌ها و رنگ‌بندی‌های شاد ندارد و این گزینه را تنها برای مدل‌های معمولی و پلاس آیفون کنار گذاشته است.

در نهایت باید دید در روز معرفی آیفون جدید، اپل دقیقاً چه رنگ‌هایی را برای علاقه‌مندان تدارک دیده است و شاهد چه تفاوت‌هایی در آیفون ۱۶ و ۱۶ پرو هستیم. نظر شما در ارتباط با این شایعه جدید چیست؟ آیا رنگ برنزی جذابیت لازم را برای جذب مخاطبان دارد یا اینکه پس از مدتی شاهد کنار گذاشتن آن خواهیم بود؟

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

منبع محتوا: 9to5mac.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =