آموزش و ترفند, آموزش و ترفند iOS

آموزش تغییر اپلیکیشن پیشفرض ایمیل در آیفون در iOS 14

آموزش تغییر اپلیکیشن پیشفرض ایمیل در آیفون در iOS 14

کاربران iOS 14 قادر به تغییر اپلیکیشن پیشفرض ایمیل در آیفون خود هستند. در این مقاله به آموزش این کار و معرفی اپلیکیشن های ایمیل پشتیبانی کننده از آن می‌پردازیم.

وقتی اپل آی او اس 14 و آیپد او اس 14 را رونمایی کرد، به کاربران اعلام کرد که می‌توانند یک اپلیکیشن ایمیل دیگر را به جز Mail به عنوان اپلیکیشن پیشفرض ایمیل خود تعیین کنند. اگرچه Mail عملکرد بسیار خوبی دارد‌، اما هستند کاربرانی که اپلیکیشن‌های دیگر را به آن ترجیح دهند.

اگر شما هم یکی از این افراد هستید، خبر خوب اینکه ما در این مقاله به آموزش تغییر اپلیکیشن پیشفرض ایمیل در آیفون در iOS 14 خواهیم پرداخت. سپس وقتی شما روی یک آدرس ایمیل یا یک لینک حاوی ایمیل دریافتی کلیک کنید، می‌توانید بدون هیچگونه گام اضافی آن را در اپلیکیشن ایمیل متفاوتی که انتخاب کرده‌اید، مشاهده کنید.

چگونه اپلیکیشن پیشفرض Mail در آیفون را تغییر دهیم؟

بدیهیست که اگر می‌خواهید اپلیکیشن ایمیل دیگری را به عنوان پلتفرم ایمیل پیشفرض آیفون خود تعیین کنید، باید آن را دانلود و روی گوشی‌تان نصب کرده باشید. ضمناً مطمئن باشید که آن به آخرین نسخه به‌روز شده باشد.

  1. اپلیکیشن Settings را روی آیفون خود اجرا کنید.
  2. به پایین رفته و روی اپلیکیشن ایمیل مدنظر در لیست کلیک کنید.
  3. روی گزینه‌ی Default Mail App کلیک کنید.
  4. اپلیکیشن ایمیلی که مدنظرتان است را انتخاب کنید. اگر بیش از یک اپلیکیشن ایمیل روی گوشی شما نصب است، می‌توانید آن‌ها را در این فهرست مشاهده کنید.
تغییر اپلیکیشن پیشفرض ایمیل در آیفون

تغییر اپلیکیشن پیشفرض ایمیل در آیفون

کار تمام است. اکنون می‌توانید در گوشه‌ی سمت چپ صفحه روی بازگشت به عقب کلیک کنید تا از صفحه خارج شوید. در نظر داشته باشید که در حال حاضر تمام اپلیکیشن‌های موبایل از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین اگر نمی‌توانید نام آن را در بخش Default Mail App مشاهده کنید، این بدان معناست که برای پشتیبانی آن از چنین ویژگی باید منتظر بمانید. فهرستی از اپلیکیشن‌های ایمیل که از این ویژگی iOS 14 پشتیبانی می‌کنند را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

جمع‌بندی

این یک قابلیت خیلی ساده است. شما پس از آپدیت به iOS 14 می‌توانید یک اپلیکیشن دیگر را به عنوان اپلیکیشن پیشفرض ایمیل در آیفون خود انتخاب کنید. آیا شما هم می‌خواهید از اپلیکیشن متفاوتی برای ایمیل خود استفاده کنید؟ کدام یک از اپلیکیشن‌های فهرست بالا را برای استفاده ترجیح می‌دهید؟

ویدیوی آموزش تغییر اپلیکیشن پیشفرض ایمیل در آیفون در iOS 14

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =