اخبار اپل

در کنفرانس امشب اپل، با معرفی خانواده آیفون ۱۶ همراه فراسیب باشید!

رویداد آیفون‌های 16

بالاخره انتظارها به پایان رسیده و امشب، ۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، اپل کنفرانس It’s Glowtime را برگزار می‌کند. در این کنفرانس انتظار معرفی خانواده آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو به همراه اپل واچ‌های جدید و حتی ایرپاد نسل بعدی را داریم. فراسیب به عنوان یک رسانه اپلی، این را وظیفه خود می‌داند که کنفرانس امشب را همچون کنفرانس‌های پیشین اپل، پوشش کامل داده و اخبار آن را برای فارسی‌زبانان منتشر کند.

در کنفرانس آیفون ۱۶ همراه فراسیب باشید

هر آنچه که از کنفرانس اپل بنام It’s Glowtime انتظار داریم؛ از معرفی آیفون ۱۶ تا ایرپاد جدید!

کنفرانس اپل بنام It’s Glowtime به همراه معرفی آیفون ۱۶

اگر در دنیای تکنولوژی به دنبال محبوب‌ترین کنفرانس‌های جهان باشیم، بدون شک نام کنفرانس‌های پاییزی اپل نیز به چشم می‌خورد. کنفرانسی که در آن اپل از گوشی‌های هوشمند خود بصورت رسمی رونمایی می‌کند. اولین باری که کنفرانس معرفی گوشی هوشمند آیفون (نسل اول) برگزار شد، روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ یا ۱۹ دی ۱۳۸۵ بود. بعدها اپل رفته رفته این کنفرانس را به اوایل سپتامبر تغییر داد و حالا سال‌هاست که عادت داریم در اواسط و یا اواخر شهریور ماه، به تماشای کنفرانس رونمایی از سری جدید آیفون بنشینیم.

کنفرانس آیفون ۱۶ اپل را از کجا تماشا کنیم؟

برای تماشای کنفرانس اپل بصورت زنده و رسمی می‌توانید به وبسایت اپل بخش Apple Events یا کانال یوتیوب Apple YouTube Channel مراجعه کنید. این کنفرانس بصورت ضبط شده خواهد بود. فراسیب نیز همانند کنفرانس‌های گذشته، پس از پایان این رویداد، به سرعت تمامی اخبار و محصولات معرفی شده را در وبلاگ خود برای شما عزیزان قرار خواهد داد.

پس اگر نمی‌توانید به تماشای رویداد اپل بنشینید یا که می‌خواهید اخبار رسمی را به زبان فارسی مطالعه کنید، امشب پس از کنفرانس، همراه فراسیب باشید.

در پایان

در کنفرانس امشب اتفاقات هیجان‌انگیز زیادی رخ خواهد داد. طبق گزارش‌ها و مطالبی که منتشر کردیم، اپل امسال با دست پر آمده تا در ترند هوش مصنوعی این روزها، قد علم کند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از تماشای کنفرانس یا مطالعه وبلاگ‌های مربوطه، همه آنچه از کنفرانس اپل انتظار داریم را مطالعه کنید. امشب با فراسیب همراه ما باشید!

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.