اپلیکیشن های iOS, نقد و بررسی

چگونه پیام مزاحم امتیازدهی به برنامه ها در آیفون را غیرفعال کنیم؟

چگونه پیام مزاحم امتیازدهی به برنامه ها در آیفون را غیرفعال کنیم؟

هیچ‌کسی از نمایش مکرر پیام مزاحم امتیازدهی به برنامه ها در آیفون راضی نیست. احتمالا خود اپل هم فهمیده که چقدر این پیام‌ها می‌توانند آزاردهنده باشند. فرض کنید که با اکانت نتفلیکس مشغول تماشای یک قسمت از سریال محبوب خود روی صفحه آیفونتان هستید و کسی مدام روی شانه‌هایتان ضربه می‌زند. چقدر این اتفاق می‌تواند آزاردهنده باشد؟ نمایش دائم پیغام درخواست بررسی برنامه‌ها روی آیفون هم چنین حس مشابهی دارد.

اپ استور

اپ استور

اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا وقتی مشغول استفاده از یک اپلیکیشن هستیم، این پیام نمایش داده می‌شود؟ آن‌ها پیام‌هایی هستند که به شما یادآوری می‌کنند با انتشار بازخوردتان نسبت به آن برنامه در اپ استور، به بهبود آن کمک کنید. این پیغام شما را به صفحه‌ای خواهد برد که می‌توانید به یک اپلیکیشن در اپ استور امتیاز دهید و یا نظر خود را نسبت به آن بنویسید. از آنجایی که کسب امتیاز بیشتر برای هر توسعه‌دهنده‌ای مهم است، این پیام‌ها را در تمام برنامه‌ها می‌بینیم. اما آیا راهی برای رها شدن از آن‌ها وجود دارد؟ خوشبختانه بله!

اپل همراه با iOS 11 گزینه‌ای را برای تنظیم نمایش پیغام بازخورد درون برنامه‌ای در اختیار کاربران آیفون گذاشته است. با خاموش کردن آن، دیگر خبری از پیام مزاحم امتیازدهی به برنامه ها در آیفون نخواهد بود. این گزینه In-App Ratings & Reviews نام دارد.

آموزش غیرفعال کردن گزینه In-App Ratings & Reviews

غیرفعال کردن این گزینه بسیار ساده است. فقط کافیست روی آیفون خود به برنامه Settings یا تنظیمات بروید، از اینجا گزینه App Store را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. کمی صفحه را به پایین اسکرول کنید و از اینجا گزینه In-App Ratings & Reviews را به حالت غیرفعال دربیاورید.

غیرفعال کردن پیام امتیازدهی به برنامه ها در آیفون

غیرفعال کردن پیام امتیازدهی به برنامه ها در آیفون

هر زمانی که نظرتان در مورد خاموش کردن این گزینه تغییر کرد، کافیست مجددا به همین مسیر رفته و این مرتبه گزینه گفته شده را به حالت فعال دربیاورید. اگر به‌دنبال آموزش‌های دیگری از آیفون هستید، ما در مقاله‌ای جداگانه به کاربردی‌ترین ترفندهای مخفی آیفون پرداخته‌ایم که می‌تواند جالب توجه باشد. علاوه بر این، کارهای بسیاری از آیفون بر می‌آید. به‌طور مثال شما می‌توانید از آیفون به‌عنوان وبکم مک بوک استفاده کنید. این‌ها فقط بخشی از قدرت گوشی‌های محبوب اپل هستند!

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =