اخبار اپل

همه چیز درباره اپل واچ 3

همه چیز درباره اپل واچ 3

اولین موضوعی که شب گذشته، اپل از آن سخن گفت و نسخه جدید آنرا رونمایی کرد، اپل واچ 3 بود. قابلیت هایی همچون پشتیبانی از LTE ، تشخیص دقیق و درست ضربان نبض و… از مهمترین های این سری از اپل واچ به شمار میرود. برای بررسی این شاهکار اپل با فراسیب همراه باشید تا به جزئیات بیشتری بپردازیم…

اشاره ای به اپل واچ های سری قبل

خرید، محبوبیت و استفاده از اپل واچ از سال گذشته 50% افزایش داشته و در این یک سال از جایگاه دوم، به جایگاه اول در بین برند های ساعت قرار گرفته است. اپل واچ توانسته 97% رضایت کاربران را به همراه داشته باشد.

همچنین تعداد برنامه های حوزه سلامتی در اپل واچ افزایش یافته که این ساعت هوشمند توانسته در این زمینه بیش از پیش خوش بدرخشد. تشخیص دقیق ضربان نبض اپل واچ نیز از مواردی هست که در هر سری اپل واچ بیشتر روی آن تمرکز میشود. اپل اشاره ای هم به بند های زیبای اپل واچ داشت که روز به روز تنوع آنها بیشتر میشود.

اپل واچ

اپل واچ

 

و اما درباره اپل واچ نسل 3

پس از نمایش تیزر مربوط به اپل واچ سری 3 در مراسم دیشب، Jeff Williams اشاره ای به قابلیت های جدید WatchOS 4 بروی اپل واچ 3 داشت و از امکان ذخیره سازی بیش از 40 میلیون آهنگ به روی آن سخن گفت. این ساعت دارای پردازنده دو هسته ای قدرتمند S3 هست (70% سریعتر از نسل قبل) و برنامه های روی آن با سرعت بیشتر و روانتر از گذشته عمل میکنند. همچنین قابلیت دریافت Wi-Fi این اپل واچ 85% سریعتر و بهتر از نسل قبل عمل میکند.
همچنین قادر خواهید بود بدون استفاده از آیفون خود، تماس برقرار کنید، پیام بفرستید و از اپل موزیک استفاده کنید.

در این سری اپل واچ، صفحه نمایش تعنوان آنتن دستگاه نقش ایفا میکند. همچنین از بند های جدید هرمس (Hermes Bands) هم رونمایی شد. قابلیت های GPS ، ضد آب بودن، چیپ W2 ، باتری قدرتمند و… هم از سایر ویژگی های اپل واچ نسل 3 به حساب می‌آیند.

اپل واچ 3

اپل واچ 3

 

قیمت این نسل از اپل واچ

قیمت پایه این اپل واچ در نسخه بدون قابلیت LTE از 329 دلار بوده و در نسخه با قابلیت LTE از 399 دلار میباشد. در این مراسم قیمت پایه اپل واچ نسل 1 هم کاهش یافت و از 249 دلار به فروش میرسد.

  • لازم به ذکر است قابلیت LTE اپل واچ تنها به کشور های امریکا، کانادا، استرالیا، چین، ژاپن، انگلیس، آلمان، فرانسه و سوئیس محدود میشود و مشخص است در ایران این قابلیت فعال نخواهد شد.
  • زمان سفارش اپل واچ 3 از 15 سپتامبر آغاز میشود و از 22 سپتامبر بطور عمومی عرضه میگردد.

مشاهده صفحه اپل واچ 3 در سایت اپل

نظر شما درباره اپل واچ 3 چیست؟ آیا شما این مدل را خریداری میکنید؟

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 2 =