توسعه دهندگان

روش انتشار مستقیم اپلیکیشن بصورت اینترپرایز چیست؟

روش انتشار مستقیم اپلیکیشن بصورت اینترپرایز چیست؟

در معرفی اکانت دولوپر نوع Enterprise اپل باید گفت با استفاده از آن می‌توانید بدون نیاز به تأییدیه اپل، اپلیکیشن های iOS خود را به صورت مستقیم عرضه کنید.

در مطلبی جداگانه گفتیم که اکانت دولوپر اپل چیست و اشاره کردیم که با تهیه این اکانت می‌توانید اپلیکیشن‌های توسعه داده خود را در اپ استور اپل منتشر کنید. اما اکانت اینترپرایز چیست و چه تفاوتی با دولوپر دارد؟ اپل اینترپرایز – Apple Enterprise نوع متفاوت اکانت دولوپر است که به جای اشخاص، در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد و می‌توانند از آن برای اهداف اقتصادی و تجاری خود استفاده کنند.

اکانت دولوپر اینترپرایز

اکانت دولوپر اینترپرایز

اکانت دولوپر اینترپرایز چیست و چه امکاناتی دارد؟

اکانت دولوپر اینترپرایز اپل به سازمان‌های بزرگ اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را برای استفاده داخلی در اختیار کارمندانش بگذارد. علاوه بر این، شرکت‌های توسعه دهنده می‌توانند بدون هرگونه محدودیت در انتشار اپلیکیشن‌هایشان (تأیید و سپس انتشار اپلیکیشن در اپ استور پس از بررسی اپل در نوع معمولی اکانت دولوپر اپل)، پس از توسعه لینک دانلود اپلیکیشن خود را بدون نیاز به تأییدیه اپ استور مستقیماً در وب‌سایت خود قرار دهند. با این کار کاربران می‌توانند به وب‌سایت شرکت مراجعه کرده و بدون نیاز به اپ استور، آن را به صورت مستقیم روی آیفون یا آیپد خود دریافت و نصب کنند.

 

اکانت دولوپر اینترپرایز اپل

اکانت دولوپر اینترپرایز اپل

آیا اکانت اینترپرایز اپل مختص شرکت‌ها است؟

در واقع شاید قاعده این است که شرکت‌ها می‌توانند اکانت اینترپرایز اپل را تهیه کنند، اما شما به عنوان یک توسعه دهنده یا گروه کوچکی از توسعه‌دهندگان بدون هرگونه شرکت ثبت شده در ایالات متحده هم می‌توانید از مزایای آن بهره‌مند شوید. جهت استفاده شما باید از شرکتی برای خرید اکانت اینترپرایز اپل استفاده کنید که دارای DUNS Number است. اپل فقط به شرکت‌هایی مجوز استفاده از این اکانت را می‌دهد که دارای DUNS Number هستند.

اکانت دولوپر اینترپرایز اپل

اکانت دولوپر اینترپرایز اپل

شما به عنوان یک توسعه دهنده اپلیکیشن‌های iOS با استفاده از اکانت اینترپرایز می‌توانید یک بستر برای دانلود مستقیم برنامه‌هایتان ایجاد کنید و از آمار تعداد نصب شده اپلیکیشن خود مطلع شوید. با توجه به تحریم‌های ایران از سوی دولت ایالات متحده، هیچ گروه یا شرکتی نمی‌تواند مستقیماً یک اکانت Enterprise از اپل تهیه کند. در حال حاضر وب‌سایت‌های بسیار محدودی قادر به ارائه این سرویس به توسعه دهندگان ایرانی هستند.

 

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =