آموزش و ترفند iOS

نحوه اتصال Shazam به اسپاتیفای و سینک کردن موزیک ها

نحوه اتصال Shazam به اسپاتیفای و سینک کردن موزیک ها

اگر از طرفداران موسیقی هستید و از سرویس‌های پخش متنوع استفاده می‌کنید، ممکن است بخواهید نحوه اتصال شزم به اسپاتیفای را بدانید و از گوش دادن به آهنگ‌های Shazam در اسپاتیفای لذت ببرید. ما در این مطلب از فراسیب به نحوه کانکت کردن اسپاتیفای به شزم می‌پردازیم؛ در ادامه با ما همراه باشید…

همان‌طور که می‌دانیم سرویس Shazam یکی از سرویس‌های اپل است که طرفداران زیادی دارد. در این سرویس می‌توان از طریق گوش دادن و رمزگشایی موسیقی در حال پخش، مواردی مانند اسم و متن شعر آهنگ، نماهنگ، نمایش‌های تلویزیونی و بسیاری از مشخصات دیگر را شناسایی کرد. همچنین باید بدانید شزم بطور پیشفرض با سرویس Apple Music سازگار هست، اما امکان متصل کردن شزم به اسپاتیفای نیز وجود دارد.

شما می‌توانید برای خرید اشتراک اپل موزیک و همچنین خرید اکانت اسپاتیفای از فروشگاه فراسیب بصورت کاملا قانونی اقدام نمایید.

اتصال شزم به اسپاتیفای

اتصال شزم به اسپاتیفای

چگونگی متصل کردن شزم به اسپاتیفای و انتقال موزیک ها

پس از ورود به اپلیکیشن شزم می‌توانید بر روی دکمه بزرگ Shazam کلیک کرده و سپس در صورت نیاز، در اسپاتیفای و اپل موزیک به آن آهنگ‌ها گوش داد؛ در ادامه نحوه اتصال شزم به اسپاتیفای را برای شما شرح می‌دهیم…

  1. در قدم اول باید مطمئن شوید که هردو برنامه Shazam و Spotify را بر روی دستگاه‌های خود مانند آیفون، آیپد یا آیپد تاچ نصب کرده‌اید. اگر نصب ندارید می‌توانید از طریق اپ استور آن‌ها را دانلود و نصب کنید.
نصب برنامه های شزم و اسپاتیفای بر روی آی دیوایس

نصب برنامه های شزم و اسپاتیفای بر روی آی دیوایس

  1. Shazam را در آی‌دیوایس مورد نظر خود اجرا کنید و سپس در صفحه اصلی برنامه Shazam، پنل My Music که در پایین قرار گرفته را به بالا بکشید و روی دکمه Settings که به صورت چرخ دنده و در بالای صفحه و گوشه سمت چپ قرار دارد لمس کنید.
Settings در My Music شزم

Settings در My Music شزم

  1. در این مرحله بر روی گزینه Connect واقع در کنار Spotify کلیک کنید. زمانی که برنامه اسپاتیفای باز شد، به پایین صفحه بروید و بر روی دکمه سبز رنگ Agree ضربه بزنید تا لینک مربوطه را تایید کنید.
موافقت با اتصال اسپاتیفای به شزم

موافقت با اتصال اسپاتیفای به شزم

با انجام این کار تمام موزیک‌هایی که از طریق Shazam شناسایی یا در کتابخانه این اپ اضافه شده‌اند، به اپلیکیشن Spotify منتقل می‌شوند. حال شما به موسیقی‌های کتابخانه شزم در اکانت اسپاتیفای دسترسی کامل دارید.

در پایان

لازم به ذکر است که پس از ایجاد اتصال شزم به اسپاتیفای، به طور کامل می‌توانید به آهنگ‌های Shazam در Spotify گوش دهید. اگر می‌خواهید در شزم، یک پیش نمایش ۳۰ ثانیه‌ای از آهنگ مورد نظر خود را بشنوید بر روی دکمه Play که در کنار آهنگ است کلیک کنید. در صورتی که قصد دارید به کل یک آهنگ در اسپاتیفای گوش دهید باید بر روی Spotify که در کنار شزم قرار دارد کلیک کنید و یا این که در زمان مشاهده Shazam به صورت فول اسکرین، بر روی صفحه ضربه بزنید.

پخش آهنگ شزم در Spotify

پخش آهنگ شزم در Spotify

علاوه بر موارد فوق‌الذکر، نکته مهم دیگر این است که اگر قصد دارید در اسپاتیفای خود یک پلی لیست «My Shazam Tracks» ایجاد کنید، می‌توانید برنامه Shazam را دریافت کنید. برای این منظور باید به Settings این برنامه بروید و دکمه کنار Sync کردن را به حالت ON درآورید که سبز رنگ می‌شود. با این عمل می‌توانید در اسپاتیفای به تمامی پلی لیست‌های قبلی خود در My Shazam Tracks برنامه شزم دسترسی داشته باشید.

اگر می‌خواهید اشتراک سرویس محبوب اسپاتیفای را با ضمانت تا آخرین روز تهیه کنید، به صفحه اشتراک اسپاتیفای مراجعه کنید!

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 17 =