تکنولوژی

سرویس فمیلی شیرینگ فراسیب

فمیلی شیرینگ فراسیب

احتمالا با شنیدن نام فمیلی شیرینگ (Family Sharing)، یاد سرویس محبوب اپل افتادید؛ باید به عرض‌تان برسانم، در این نوشته قصد نداریم سرویس اپل را معرفی کنیم؛ بلکه هدف ما معرفی فمیلی شیرینگ فراسیب است؛ خدمتی جدید با نمونه‌برداری از سرویس‌های خارجی، اما بومی‌سازی شده و بسیار جذاب برای کاربران ایرانی.

ایده فمیلی شیرینگ فراسیب از کجا آمد؟

پیش از اینکه به بررسی قابلیت‌های جذاب فمیلی شیرینگ فراسیب بپردازیم، اجازه دهید در چند خط داستان پدید آمدن این ایده را توضیح دهیم که دانستن آن خالی از لطف نیست.

احتمالا از قیمت بالای اشتراک سرویس‌های خارجی خبر دارید و تا به حال به ظالمانه بودن پرداخت ریالی برای خرید اشتراک دلاری فکر کرده‌اید (بگویید خب)؛ خوشبختانه، فراسیب از مشکل شما آگاه و به دنبال راه حلی برای آن بوده است.

تیم فراسیب در راستای افزایش رضایت کاربران خود، تصمیم گرفته امکان فعال‌سازی سرویس Family Sharing را فراهم کند و اشتراک سرویس‌هایی را که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند با قیمت ارزان‌تری موجود کرده است.

حساب چند کاربره

حساب چند کاربره

فمیلی شیرینگ فراسیب چیست؟

فمیلی شیرینگ فراسیب به کاربران اجازه می‌دهد به صورت ۵ نفره اشتراک یک سایت یا اپلیکیشن را خریداری کرده و از آن استفاده کنند. بدین ترتیب هزینه خرید اکانت بین ۵ نفر تقسیم می‌شود؛ در حالی که هر کدام می‌توانند به صورت شخصی به قابلیت‌های سرویس دسترسی داشته باشند.

حریم خصوصوی در فمیلی شیرینگ

حریم خصوصوی در فمیلی شیرینگ

حریم خصوصی در فمیلی شیرینگ فراسیب

با خرید اشتراک فمیلی شیرینگ، عضوی از فمیلی فراسیب خواهید شد؛ به عبارت دیگر، مدیریت حساب‎‌های فمیلی شیرینگ فراسیب توسط اپراتورهای مجموعه انجام می‌شود، نه یکی از ۵ نفر کاربر حساب.

نقش اپراتور در اکانت، صرفا به اضافه کردن کاربران و یا حذف مشترکینی که اشتراک آن‌ها تمام شده است، محدود می‌شود؛ لذا نیازی به نگرانی در مورد حفظ حریم شخصی وجود ندارد. حفظ حریم شخصی کاربران مهم‌ترین اصل فراسیب است و سخت‌گیرانه به رعایت آن نظارت دارد.

چطور یک نفره فمیلی شیرینگ بخریم؟

یکی از مشکلات اصلی خریداران فمیلی شیرینگ، عدم توانایی در یافتن ۵ کاربر برای خرید یک اشتراک فمیلی است. طبیعی است که بسیاری از دوستان و آشنایان به خرید سرویسی که ما به آن علاقه‌مندیم، تمایلی نداشته باشند؛ زیرا سلیقه‌ها متفاوت است. نیازی به نگرانی نیست؛ سرویس فمیلی شیرینگ فراسیب این مشکل را نیز برطرف می‌کند.

برای خرید این سرویس نیازی نیست 5 کاربر از سمت شما معرفی شوند؛ در حقیقت اصلا امکان چنین چیزی وجود ندارد. همانطور که پیش‌تر گفتیم، مدیر حساب‌های فمیلی شیرینگ فراسیب اپراتورهای مجموعه هستند و 5 کاربر سرویس به صورت کاملا تصادفی انتخاب می‌شوند.

اشتراک فمیلی اپل آرکید Apple Arcade

اشتراک فمیلی اپل آرکید Apple Arcade

نکته حائز اهمیت اینجاست که اعضا هیچ‌گونه دسترسی به فعالیت عضو دیگر ندارند و تنها می‌توانند از طریق اکانت شخصی خود به قابلیت‌های برنامه دسترسی داشته باشند.

تکلیف اطلاعات اکانت پس از پایان اشتراک

دغدغه خیلی از خریداران سرویس‌های فمیلی شیرینگ این است که پس از پایان مدت اشتراک چه اتفاقی برای اکانت شخصی‌ می‌افتد. اولا، امکان تمدید اشتراک وجود دارد و در این صورت همان اکانت پیشین با تمامی شخصی‌سازی‌های انجام شده در اختیار شما قرار می‌گیرید. یعنی تا وقتی اشتراک خود را تمدید کنید اکانت تماما برای شما خواهد بود و می‌توانید مانند یک اکانت شخصی از آن استفاده کنید.

دوم، اگر قصد تمدید اکانت را نداشته باشید تمامی اطلاعات اکانت پیشین ضمن حفظ حریم خصوصی کاربر بازنشانی شده و اکانت شما به تنظیمات پیش فرض بازمی‌گردد. پس از پایان اشتراک، فراسیب یک هفته به کاربران خود مهلت می‌دهد تا اشتراک خود را تمدید کنند؛ پس از این مهلت اکانت بازنشانی شده و به کاربر دیگری تعلق خواهد گرفت.

چه سرویس هایی قابلیت فمیلی شیرینگ دارند؟

بسیاری فمیلی شیرینگ را با سرویس محبوب اپل می‌شناسند؛ در حالی که این قابلیت برای انبوهی از سرویس‌های مختلف در دسترس است. در ادامه چندتا از پرطرفدارترین سرویس‌های فمیلی شیرینگ فراسیب را معرفی می‌کنیم.

فمیلی شیرینگ اسپاتیفای

فمیلی شیرینگ اسپاتیفای

اگر به دنیای موسیقی علاقه‌مند باشید، حتما با سرویس پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای آشنایی دارید. این سرویس از فمیلی شیرینگ پشتیانی می‌کند و اشتراک فمیلی اسپاتیفای در سایت فراسیب موجود است.

فمیلی شیرینگ اپل موزیک

فمیلی شیرینگ

اپل موزیک

اپل‌بازان علاقه‌مند به دنیای موزیک، سرویس اپل موزیک را به اسپاتیفای ترجیح می‌دهد. اپل موزیک، سرویس اختصاصی پخش آنلاین موسیقی اپل است که امکان استفاده از آن تنها روی پلتفرم‌های IOS و Mac وجود دارد. علاقه‌مندان می‌توانند اشتراک فمیلی اپل موزیک را از فروشگاه فراسیب خریداری کنند.

سرویس فمیلی شیرینگ نتفلیکس

نتفلیکس family sharing

بعید است به دنیای فیلم و سریال علاقه‌مند باشید و نام نتفیلیکس به گوشتان نخورده باشد. نتفلیکس به عنوان بزرگترین سرویس پخش آنلاین فیلم در جهان، خدمات خود را از طریق خرید اشتراک به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه قیمت دلاری اشتراک نتفلیکس برای ایرانیان گران تمام می‌شود، خرید اشتراک فمیلی نتفلیکس می‌تواند جایگزین مناسب و اقتصادی‌تری برای کاربران ایرانی باشد.

یوتیوب پریمیوم بصورت فمیلی شیرینگ

یوتیوب پریمیوم

یوتیوب، محبوب‌ترین سرویس تماشای آنلاین ویدیو در جهان است. این پلتفرم به کاربران خود اجازه می‌دهد با خرید اشتراک پریمیوم از قابلیت‌های جذابی نظیر دانلود ویدیو با کیفیت عالی و حذف تبلیغات بهره‌مند شوند. اگر شما هم یک خوره تماشای ویدیو در یوتیوب هستید، می‌توانید با اشتراک فمیلی یوتیوب پریمیوم جذابیت گشت‌وگذار در این پلتفرم را دو چندان کنید.

و دیگر سرویس های محبوب

سرویس‌های ذکر شده تعداد اندکی از ده‌ها سرویسی هستند که در فراسیب می‌توانید به اکانت Family Sharing آن‌ها دسترسی داشته باشید. امکان خرید اکانت سرویس‌های دیگری نظیر اپل وان، اپل آرکید، گوگل وان، تیدال، دولینگو و … نیز برای کاربران فراسیب فراهم است. برای آشنایی با لیست کامل سرویس‌های فمیلی شیرینگ فراسیب کافیست سری به فروشگاه فراسیب بزنید.

سخن پایانی

فمیلی شیرینگ فراسیب خدمتی نو و جذاب برای ایرانیانی است که می‌خواهند با قیمتی ارزان‌تر به سرویس‌های جهانی دسترسی داشته باشند. اگرچه هزینه سرویس‌های فمیلی توسط ۵ کاربر پرداخت می‌شود، اما همگی آن‌ها از حریم شخصی و فضای جداگانه‌ای برخوردار می‌شوند.

فراسیب به کاربران خود پیشنهاد می‌کند سرویس‌های مورد علاقه خود را که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند به صورت فمیلی شیرینگ خریداری کنند؛ با اینکار ضمن پرداخت هزینه کمتر از قابلیت‌های یکسانی با سرویس‌های اختصاصی بهره‌مند شوند.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره غزل لالوند

و در آغاز کلمه بود و کلمه... سالهاست می‌نویسم؛ کلمات را بهم می‌چسبانم تا جمله‌ای شکل بگیرد، که خوشایند و راهگشای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 6 =