آموزش و ترفند تکنولوژی

تنظیمات اگزیت لگ برای بازی فورتنایت

تنظیمات اگزیت لگ برای بازی فورتنایت

امروزه بازی‌های آنلاین به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی بسیاری از افراد، به خصوص جوانان، تبدیل شده‌اند. با وجود محبوبیت این نوع بازی‌ها، چالش‌هایی نیز گریبان‌گیر گیمرهاست که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، لگ و تأخیر در حین بازی است. به‌لطف پیشرفت تکنولوژی، ابزارهای زیادی برای کاهش لگ در بازی‌ها به‌وجود آمده‌اند، ولی همگی کارایی لازم را ندارند. یکی از بهترین آن‌ها، سرویسی به‌نام اگزیت لگ است که می‌تواند لگ بازی محبوب فورتنایت را به‌خصوص برای پلیرهای ایرانی به‌طور محسوسی کاهش دهد. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین تنظیمات اگزیت لگ بپردازیم تا بیشترین اثرگذاری را از آن دریافت کنید. اما در ابتدا بد نیست کمی بیشتر با این سرویس آشنا شوید.

اگزیت لگ چیست؟

سرویس ExitLag یک نرم‌افزار بهینه‌سازی شبکه است که به گیمرهای ایرانی کمک می‌کند تا تأخیر (پینگ) و نوسانات اتصال به اینترنت خود را کاهش دهند. این سرویس با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و الگوریتم‌های مسیریابی هوشمند، ترافیک اینترنتی را از مسیرهای بهینه‌تری هدایت می‌کند. این کار باعث کاهش تأخیر و افزایش پایداری اتصال در بازی‌های آنلاین می‌شود. ExitLag به‌طور خاص برای گیمرها طراحی شده و از تعداد زیادی بازی آنلاین محبوب از جمله فورتنایت پشتیبانی می‌کند. به‌طوری که کاربران می‌توانند با کمترین تأخیر و مشکلات اتصال، تجربه بازی بهتری را داشته باشند.

تنظیمات اگزیت لگ برای بازی فورتنایت

بازی فورتنایت

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه اگزیت لگ می‌توان به قابلیت عبور از محدودیت‌های جغرافیایی، پشتیبانی از چندین مسیر اتصال و نظارت زنده بر کیفیت اتصال اشاره کرد. این سرویس به‌طور مرتب به‌روزرسانی‌هایی دریافت می‌کند تا از جدیدترین تکنولوژی‌ها و بهترین مسیرها برای هر بازی استفاده کند. اگر شما هم از مشکلات اینترنت رنج می‌برید و اتصال بد نمی‌گذارد آنطور که باید در بازی Fortnite عرضه اندام کنید، با خرید اگزیت لگ به‌طرز چشمگیری تأخیر را کاهش دهید و از بازی خود لذت ببرید.

بهترین تنظیمات اگزیت لگ برای بازی بدون تأخیر فورتنایت

بعد از این که اکانت ExitLag را تهیه می‌کنید، باید به سایت رسمی آن به آدرس exitlag.com مراجعه کنید و با ایمیل و پسورد ارائه شده، برنامه را اجرا کنید. نرم افزار اگزیت لگ بین شبکه‌ها جستجو کرده و به‌صورت خودکار بهترین شبکه‌ها را برای اتصال و کاهش لگ و پینگ پیدا خواهد کرد.

شما با کلیک روی آیکون سمت چپ و بالای صفحه می‌توانید برنامه را فعال یا غیرفعال کنید. بعد از فعالسازی، اکنون باید نام بازی مورد نظر که در اینجا فورتنایت هست را وارد کنید تا مسیردهی به آن انجام شود. از این پس، دیگر نیازی به ورود دستی نام بازی نیست. از این بخش کافیست به بخش Recent رفته و روی نام بازی فورتنایت کلیک کنید.

تنظیمات اگزیت لگ برای بازی فورتنایت

تنظیمات اگزیت لگ برای بازی فورتنایت

در این صفحه گزینه‌ای به‌نام Game region دیده می‌شود که مربوط به مسیردهی بازی است. شما می‌توانید این گزینه را روی حالت Automatic (Recommended) قرار دهید تا مسیردهی به‌صورت خودکار انجام شود. دو گزینه دیگر به‌نام‌های TCP routes و UDP routes نیز در صفحه این برنامه وجود دارد که به‌صورت پیش‌فرض مقداری در آن‌ها وارد شده است. توصیه می‌شود که این مقادیر را به حالت پیش‌فرض بگذارید و تغییری ندهید.

برای اجرای بازی‌های دارای لانچر که نیازمند ورود نام کاربری و پسورد هستند، می‌توانید از گزینه Redirect login connection استفاده کنید. در صورتی که مشکل از اینترنت بین‌المللی باشد، می‌توانید با فعال‌سازی گزینه Use the routes within my country first، مشکل را دور بزنید. همچنین اگر گزینه Optimize را فعال کنید، کلیه تنظیمات برنامه اگزیت لگ به‌صورت خودکار روی سیستم شما فعال خواهد کرد.

جمع بندی

اگر گیمر هستید و لگ و تأخیر در بازی فورتنایت شما را کلافه کرده است، فقط کافیست از ابزاری به‌نام ExitLag استفاده کنید و مشکلات خود را حل کنید.

با خرید اکانت ExitLag، تنظیمات شبکه دستگاه شما بهینه شده و از لگ‌های اعصاب‌خردکن خبری نخواهد بود. این سرویس با بهبود اتصال اینترنتی، تجربه بازی شما را روان‌تر می‌کند. با استفاده از این نرم افزار به قهرمان بازی فورتنایت تبدیل شوید و از بازی بدون مشکلات اتصال لذت ببرید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =