توسعه دهندگان

اکانت دولوپر اپل چیست؟

اپل دولوپر چیست؟

 درباره اکانت Developer اپل چه می‌دانید؟

اکانت دولوپر اپل چیست و چه قیمتی دارد؟ چرا برای انتشار اپلیکیشن های آی او اس و مک ، نیاز به اکانت دولوپر اپل داریم؟ جهت آشنایی با این اکانت با ما همراه باشید.

اکانت Developer اپل به شما اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌هایی که برای پلتفرم tvOS، watchOS، macOS، iOS و iPadOS می‌سازید را در اپ استور اپل منتشر کنید. با توجه به دستورالعمل‌ها و خطی مشی اپل، شما باید یک حساب توسعه دهنده برای انتشار اپلیکیشن‌هایتان توسعه ببخشید. به لطف این اکانت، شما می‌توانید کنترل بیشتری روی اپلیکیشن‌هایی که در اپ استور قرار می‌دهید، داشته باشید.

همه چیز درباره اکانت دولوپر اپل

همه چیز درباره اپل دولوپر

اکانت دولوپر اپل چیست و چه امکاناتی دارد؟

از مهم‌ترین مزایایی که این اکانت ارائه می‌کند، امکان بررسی دقیق اپلیکیشن‌های در حال توسعه شما روی دستگاّ‌های مختلف از طریق برنامه‌ای به نام Test Flight است. شما به لطف تست فلایت می‌توانید نسخه‌های آزمایشی اپلیکیشن خود را در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار دهید تا آن‌ها اپلیکیشن را آزمایش کرده و بازخوردهایشان را برای هر چه بهتر شدن عملکرد اپلیکیشن در نسخه نهایی به شما ارائه کنند.

اکانت دولوپر اپل

اکانت دولوپر اپل چیست

در این بخش از مقاله “اکانت دولوپر اپل چیست؟” به شما میگوییم اگر یک توسعه دهنده اپلیکیشن هستید، برای قرار دادن اپلیکیشن خود در اپ استور باید مراحلی را بگذرانید که اولین مرحله آن، تهیه یک اکانت Apple Developer است. شما باید بعد از ایجاد یک اپل آیدی مختص به خود که آدرس و هویت شما در آن ثبت شده باشد، یک اکانت توسعه‌دهنده ایجاد کنید و سپس آن در در سامانه iOS Developer اپل به ثبت برسانید. هزینه این اکانت بر اساس آدرس ایمیل Apple ID و طبق یک مالیات مشخص براورد می‌شود. هزینه خرید اکانت Developer اپل سالیانه ۹۹ دلار است.

اکانت Developer اپل دارای چند حالت است؟

شما می‌توانید اکانت Developer اپل را در دو مدل Individual و Organization تهیه کنید. اگر قصد تهیه اکانت در مدل Organization را داشته باشید، باید صاحب یک شرکت ثبت شده در خاک ایالات متحده باشید. اما اگر یک برنامه نویس ساده هستید یا شرکتی در ایالات متحده ندارید هم می‌توانید با تهیه اکانت Individual اپلیکیشن‌های خودتان را در اپ استور اپل منتشر کنید.

اکانت دولوپر اپل چیست و چه کاربردی دارد

اکانت دولوپر اپل چیست؟

اما برای تهیه اکانت توسعه‌دهنده  باید یک مورد بسیار مهم را در نظر داشته باشید. آدرسی که در اکانت کاربر ثبت شده است، باید با آدرس کارت بانکی که قرار است برای پرداخت این اکانت از طریق آن انجام شود، یکسان باشد. در صورت مغایرت، سفارش اکانت توسط اپل رد خواهد شد. صدور این اکانت نیز می‌تواند چیزی در حدود ۳۰ روز کاری به طول انجامد.

با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت نهایی اکانت توسعه‌دهنده اپل در ایران متغییر خواهد بود و سایت‌های محدودی امکان تهیه این اکانت را دارند که فراسیب به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های تخصصی اپل از محدود سایت هایی می باشد که می‌توانید اکانت دولوپر گوگل و اپل را از آن تهیه کنید.

 

 

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =