اخبار اپل

آیا میدانید فعالسازی اشتراک اپل فیتنس پلاس بدون نیاز به اپل واچ امکان پذیر است؟

خرید و فعالسازی اشتراک اپل فیتنس پلاس، دیگر نیاز به یک اپل واچ ندارد!

آیا میدانید فعالسازی اشتراک اپل فیتنس پلاس بدون نیاز به اپل واچ امکان پذیر است؟

با آپدیتی که پاییز امسال عرضه می‌شود، برای خرید اشتراک اپل فیتنس پلاس و فعالسازی آن، دیگر نیاز به یک اپل واچ نیست. فیتنس پلاس برای اولین بار در دسترس همه کاربران آیفون قرار خواهد گرفت. با عرضه iOS 16 و احتمالا در آپدیت iOS 16.1، گزینه +Fitness برای همه در دسترس خواهد بود.

اپل واچ و اشتراک اپل فیتنس پلاس

وقتی فیتنس پلاس در پاییز ۲۰۲۰ عرضه شد، اپل تأکید کرد Apple Fitness Plus بر اساس تجربه اپل واچ طراحی شده است. البته این ادعا زمانی درست است که اپل فیتنس پلاس به طور کاملا هوشمند با اپل واچ ادغام شود و هنگام ورزش و تمرین بتواند اطلاعات را ثبت کند و به طور همزمان ویدیو هم پخش کند، اما تا امروز همیشه مثل یک محدودیت مصنوعی احساس می‌شد و چنین قابلیتی نداشت. در واقع وجود اپل واچ برای لذت بردن از تمرین ضروری نبود.

خرید و فعالسازی اشتراک اپل فیتنس پلاس

اپل فیتنس پلاس بر روی آیفون و اپل واچ

چند سال گذشت و اپل هم متوجه این موضوع شد. در کنفرانس Far Out اپل اعلام کرد هر کسی که آیفون دارد، از این به بعد می‌تواند به راحتی به فیتنس پلاس دسترسی داشته باشد؛ یعنی بازاری بسیار بزرگ‌تر از کاربران اپل واچ از این پس می‌توانند اشتراک فیتنس پلاس تهیه کنند و بدون نیاز به اپل واچ از ورزش و تمرین لذت ببرند.

برای خرید اشتراک اپل فیتنس پلاس نیز می‌توانید از فروشگاه فراسیب اقدام کنید. هم‌چنین می‌توانید با خرید اشتراک اپل وان به فیتنس پلاس هم دسترسی داشته باشید. از از این پس دیگر نگران نباشید؛ چرا که برای خرید و فعالسازی اشتراک فیتنس پلاس، دیگر نیاز به یک اپل واچ نیست.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =