اخبار اپل

معرفی اپل واچ SE بطور رسمی انجام شد ؛ یک میانرده ارزان دیگر از محصولات اپل

معرفی اپل واچ SE بطور رسمی انجام شد ؛ یک میانرده ارزان دیگر از محصولات اپل

اپل واچ SE به عنوان نسخه مقرون به صرفه نسل 6 اپل واچ معرفی شد. در ادامه با امکانات و قیمت Apple Watch SE آشنا خواهید شد، همچنین اگر به تازگی ساعت هوشمند خریداری کرده اید می توانید مطلب آموزش کامل راه اندازی اپل واچ جدید بصورت قدم به قدم را مطالعه کنید.

اپل در کنفرانس Time Flies خود به همراه ششمین نسل ساعت هوشمند اپل واچ، از نسخه ارزان قیمت‌تر آن با نام اپل واچ SE نیز رونمایی کرد. اپل واچ اس ای اکثر امکانات نسل 6 اپل واچ را به همراه یک طراحی مدرن و زیبا در اختیار دارد، در عین حال با قیمت مقرون به صرفه‌تری عرضه خواهد شد. مهم‌ترین ویژگی این گجت پوشیدنی یک نمایشگر بزرگ و پیشرفته Retina است که به کاربران اجازه‌ی مشاهده‌ی جزئیات بیشتری را روی مچ دستشان می‌دهد.

اپل واچ SE چیست؟

اپل واچ SE در اصل نسخه ارزان قیمت‌تر اپل واچ 6 است که با امکاناتی کمتر، می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای جذب مشتریان باشد. این گجت پوشیدنی از همان شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و ارتفاع‌سنج همیشه فعال به کار رفته در اپل واچ 6 بهره می‌برد و با جدیدترین حسگرهای حرکتی و میکروفون، امکانات ایمنی و سلامت قدرتمندی را همچون تشخیص سقوط، تماس اضطراری بین‌المللی، کمک اضطراری و اپلیکیشن Noise در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

اپل واچ SE

اپل واچ SE

این نسخه‌ی ارزان قیمت اپل واچ با سه قاب مختلف طراحی شده است که به صورت 100 درصدی از آلومینیوم بازیافت شده ساخته شده‌اند. علاوه بر این با تمام بندهای اپل واچ شامل بندهای جدید سری Solo Loop سیلیکونی و بافته شده نیز سازگار است. جف ویلیامز (Jeff Williams) مدیر عملیات شرکت اپل در توصیف این دیواسی می‌گوید:

Apple Watch SE ترکیبی از طراحی سری 6 با مهم‌ترین امکانات اپل واچ است که با قیمتی مقرون به صرفه‌تر عرضه می‌شود. ما مفتخریم یک گزینه‌ی عالی دیگر را برای کمک به در ارتباط ماندن، فعال‌تر بودن و نظارت بر سلامت مشتریانمان ارائه می‌کنیم.

طراحی و عملکرد اپل واچ اس ای

اپل واچ اس ای به یک نمایشگر زیبا و توانمند رتینا با حاشیه‌های باریک و لبه‌هایی گرد مجهز شده است که 30 درصد بزرگ‌تر از نمایشگر به کار رفته در سری 3 خواهد بود. رابط کاربری آن به شما اجازه می‌دهد فونت‌ها و آیکون‌ها را بزرگ‌تر از گذشته ببینید. طیف جدیدی از فیس واچ‌ها نیز اکنون برای این نمایشگر بهینه شده‌اند؛ بنابراین کاربر می‌تواند به آسانی نوتیفیکیشن‌ها را مشاهده کرده، پیام‌های متنی را ببیند و امتیازهای تمرینات ورزشی خود را در اختیار داشته باشد.

اپل واچ SE

اپل واچ SE

با S5 SiP و پردازنده 2 هسته‌ای، اپل واچ SE عملکرد بسیار سریعی را ارائه می‌کند و سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها در آن 2 برابر بیشتر از اپل واچ سری 3 است. تاج دیجیتالی و بازخوردهای هپتیک نیز احساس لرزش طبیعی را هنگام چرخواندن تاج کناری به شما القا می‌کنند. این دیوایس به یک اسپیکر و میکروفون جدید نیز مجهز است که می‌تواند کیفیت صوتی بهتری را همراه با نسخه 5 بلوتوث برای تماس‌های تصویری، ارتباط با سیری و استفاده از Walkie-Talkie ارائه کند.

امکانات پیشرفته تناسب اندام

نسل جدید ارتفاع‌سنج همیشه فعال، ثبت اطلاعات مربوط به ارتفاع در تمام طول روز را همراه با GPS و شبکه Wi-Fi ممکن می‌کند. این ویژگی قادر به تشخیص کوچک‌ترین تغییرات در ارتفاع از 30 سانت بالا و پایین دیوایس است و می‌تواند آن را در قالب امتیازهای ورزشی یا یک واچ فیس به نمایش درآورد.

اپل واچ SE

اپل واچ SE

قطب‌نمای داخلی علاوه بر شیب، ارتفاع، طول و عرض جغرافیایی، جهت‌ها را نیز بهتر به نمایش می‌گذارد. کاربران می‌توانند از یکی از 3 ویجت قطب‌نمای طراحی شده در واچ فیس خود استفاده کنند. علاوه بر این توسعه دهندگان نیز می‌توانند با استفاده از اطلاعات این قطب‌نمای دقیق، تجربیات بهتری را در اپلیکیشن‌های خود به ارمغان بیاورند.

سلامت و ایمنی در اپل واچ اس ای

با کمک اضطراری در اپل واچ، کاربران می‌توانند برای کمک خیلی سریع، فقط با فشردن یک دکمه با سرویس‌های اورژانسی تماس بگیرند. کاربران نسخه‌ی سیم کارت خور اپل واچ SE نیز می‌توانند در هر کجای کره زمین که هستند، از ویژگی تماس اضطراری بین‌المللی ساعت هوشمند خود بهره‌مند شوند.

تشخیص سقوط از یک الگوریتم سفارشی استفاده می‌کند و به لطف شتاب‌سنج و ژیروسکوپ به کار رفته در اپل واچ SE می‌تواند افتادن کاربر روی زمین را تشخیص دهد. سپس با تجزیه و تحلیل مسیر چرخش مچ دست و شتاب افتادن، اپل واچ از کاربر می‌خواهد شدید بودن این اتفاق را تأیید یا رد کند تا در صورت لزوم با اورژانس تماس بگیرد. پس از افتادن 60 ثانیه مهلت دارید تا به این پیغام جواب دهید، در غیر این صورت یک تماس اضطراری با اورژانس گرفته خواهد شد و با یک پیغام صوتی، موقعیت جغرافیایی کاربر اعلام می‌شود. علاوه بر این امکان ارسال پیغام برای مخاطبان تعیین شده نیز وجود دارد.

اپل واچ SE

اپل واچ SE

اپل واچ برای حفظ ایمنی کاربرانش از جدیدترین نسل میکروفون‌های موبایلی استفاده می‌کند تا بتواند صدای محیط پیرامون کاربر را تشخیص دهد. اگر سطح دسی‌بل صدای اطراف کاربر به حدی افزایش پیدا کند که منجر به آسیب رسیدن به آن شود، یک نوتیفیکیشن روی صفحه اپل واچ اس ای به نمایش درخواهد آمد. کاربران همچنین می‌توانند در دیگر زمان‌ها نیز با رفتن به اپلیکیشن Noise یا فیس واچ Noise، میزان صدای پیرامون خود را بررسی کنند.

این ساعت هوشمند برخلاف نسل 6 اپل واچ فاقد یک حسگر اکسیژن خون است که به نظر می‌رسد حذف آن به خاطر کاهش قیمت از این دیوایس اتفاق افتاده باشد.

واچ او اس 7

کاربران با واچ او اس (watchOS 7) سطح جدیدی از سفارشی‌سازی گجت پوشیدنی خود را همراه 7 گزینه‌ی واچ فیس از جمله GMT، Chronograph Pro، Stripes و Artist تجربه خواهند کرد. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید واچ فیس‌های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید یا واچ فیس‌های به اشتراک گذاشته شده را دانلود کنید.

اپل واچ SE

اپل واچ SE

از ویژگی‌های جدید تناسب اندام و سلامت واچ او اس 7 می‌توان به کاهش حداکثر اکسیژن مصرفی، نظارت بر خواب، تشخیص شست و شوی دست و اضافه شدن تمرینات ورزشی جدید اشاره کرد که همگی به مدیریت بهتر کاربر روی تناسب اندام و سلامت خود منجر می‌شود. از طریق اپلیکیشن Maps نیز شما می‌توانید به مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری و اتومبیل‌های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید و از دستیار مجازی سیری برای ترجمه زبان روی مچ دست خود استفاده کنید.

Family Setup در اپل واچ SE‌ برای خانواده‌ها

Family Setup در واچ او اس 7 به کودکان و افراد مسن یک خانواده که فاقد آیفون هستند اجازه می‌دهد بتوانند از امکانات ایمنی و تناسب اندام apple watch استفاده کنند. کودکان می‌توانند از اپل واچ خود برای ارتباط گرفتن، کمک اضطراری و حلقه‌های فعالیت استفاده کنند و حالت جدیدی به نام Schooltime به آن‌ها کمک خواهد کرد در هنگام فراگیری درس در مدرسه و یا نوشتن تکالیف خود در منزل، تمام تمرکز آن‌ها روی درسشان باشد.

اپل واچ SE

اپل واچ SE

واچ او اس 7 امکاناتی را نیز برای افراد مسن خانواده ارائه می‌کند که به کمک آن می‌توانند یک چک لیست بهداشتی در اپلیکیشن Health‌ آیفون ایجاد کنند و از امکاناتی همچون تشخیص سقوط و افتادن اپل واچ بهره‌مند شوند.

تاریخ عرضه و قیمت اپل واچ SE

نسخه مجهز به GPS اپل واچ SE با قیمت پایه 279 دلار عرضه می‌شود، در حالی که نسخه حاوی GPS و سیم کارت خور آن 329 دلار قیمت دارد. عرضه این مدل‌ها از فردا 18 سپتامبر (28 شهریور) در سراسر جهان آغاز خواهد شد. به همراه اپل واچ SE، بندهای جدید این ساعت هوشمند از جمله بند Solo Loop سیلیکونی و بافته شده نیز عرضه خواهند شد.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =