آی دیوایس ها

مقایسه عملکرد باتری آیفون SE 3 با آیفون SE 2 و سایر آیفون ها

مقایسه عملکرد باتری آیفون SE 3 با آیفون SE 2 و سایر آیفون ها

اگر پیگیر اخبار و از طرفداران اپل بوده باشید، حتما می‌دانید که در رویدادی که این کمپانی کوپرتینویی به تازگی برگزار کرد، بالاخره از آیفون SE 2022 پرده برداشت. در این مقاله از فراسیب، به مقایسه باتری آیفون SE 3 با آیفون SE 2 و سایر آیفون ها پرداختیم که می‌تواند راهنمای خرید خوبی برای شما باشد…

اگر قصد دارید از یک آیفون مقرون به صرفه به همراه باتری قدرتمند بهره‌مند شوید، این آیفون اس ای جدید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. آیفون SE 2022 فارغ از پیشرفت‌هایی که در تراشه A15 و ویژگی‌های دیگرش داشته، از نظر عملکرد باتری نیز نسبت به نسل قبلی خود و سایر آیفون ها بهبود قابل توجهی داشته است. حال ما به مقایسه‌ای از عملکرد باتری این آیفون جدید با آیفون های دیگر می‌پردازیم.

مقایسه باتری آیفون SE 3 با آیفون SE 2

مقایسه باتری آیفون SE 3 با آیفون SE 2

مقایسه باتری آیفون SE 3 با آیفون SE 2

درست مانند نسخه‌های پیشین آیفون SE، این آیفون اس ای جدید هم در دسته مقرون بصرفه‌ترین آیفون‌ها قرار می‌گیرد و خرید اقتصادی به شمار می‌رود.

در عین حال که این آیفون از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند، همچنین از سه رنگبندی و تراشه A15 Bionic نیز برخوردار است. اما ویژگی‌هایی نیز هستند که این آیفون فاقد آن‌هاست و در زیر برخی از این موارد را بیان کرده‌ایم:

  • از فناوری MagSafe پشتیبانی نمی‌کند
  • فاقد Ceramic Shield
  • از استاندارد IP67 برخوردار نیست

جالب است بدانید با وجود این که این آیفون از همان طراحی و ابعاد آیفون SE 2 و همچنین به احتمال زیاد از همان ظرفیت باتری 1821 میلی آمپر ساعت برخوردار است، باتری با دوام‌تری دارد و این موضوع یکی از خصوصیات مثبت این دیوایس است که می‌تواند شما را به خرید آن تشویق کند.

اندازه آیفون SE 3 در دست

اندازه آیفون SE 3 در دست

علت اصلی این اتفاق این است که اپل در این آیفون تراشه A15، بقیه‌ قسمت های سخت افزاری و همچنین سیستم عامل نرم افزاری iOS را با هم بصورت فشرده ادغام کرده است. اپل از این موضوع به عنوان آخرین ترکیب باتری و آپدیت های طراحی داخلی آیفونی خود یاد کرده است!

انتظارها از عمر باتری آیفون SE 3

همانطور که در جدول زیر می‌بینید باتری آیفون SE 2022، برای پخش ویدیو به مدت زمان ۲ ساعت و برای پخش صدا به میزان ۱۰ ساعت بیشتر از آیفون SE 2 یا آیفون 8 دوام خواهد آورد.

این موضوع باعث می‌شود که عمر باتری آیفون SE 3 با آیفون 12 مینی یکسان عمل کند، اما باز هم از عملکرد و دوام باتری خانواده آیفون 13 کمتر است!

  iPhone SE 3 iPhone SE 2 iPhone 8 iPhone 13/12 mini
عمر باتری برای پخش ویدیو 15 ساعت 13 ساعت 13 ساعت 15 / 17 ساعت
عمر باتری برای پخش استریمینگ 10 ساعت 8 ساعت 10 / 13 ساعت
عمر باتری برای پخش صدا 50 ساعت 40 ساعت 40 ساعت 50 / 55 ساعت

بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از آیفون 8، آیفون SE 2 یا مدل‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنید، مطمئناً تحت تأثیر عمر باتری iPhone SE 3 قرار خواهید گرفت. طبق ادعای کمپانی اپل، آیفون SE جدید به میزان 4 ساعت بیشتر از آیفون 6s قابلیت پخش ویدیو دارد.

 مشخصات آیفون SE 3

مشخصات آیفون SE 3

لازم به ذکر است که این آیفون نیز درست مانند iPhone SE 2 و مدل‌های دیگر، قابلیت شارژ سریع را ارائه می‌کند؛ این بدین معناست که یک آداپتور برق 20W+ در 30 دقیقه می‌تواند 50 درصد دستگاه شما را شارژ کند. با تمام تعاریفی که از این آیفون داشتیم، متوجه شدیم که باتری iPhone SE 3 به نسبت دیگر آیفون‌ های هم رده خود پیشرفت قابل توجهی داشته است.

در جدیدترین اخبار مربوط به این رویدادی که اپل اخیرا برگزار کرد، به بررسی مشخصات و تغییرات آیپد ایر ۵ با تراشه M1 پرداختیم که در صورت تمایل می‌توانید مطالعه کنید. همچنین در این کنفرانس اپل از کامپیوتر حیرت انگیز خود با نام Mac Studio رونمایی کرد که در مطلبی درباره این محصول جذاب هم صحبت کردیم.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهسا نمیرانیان

از صفر شروع کردم و تو هر زمینه‌ای یه سرکی کشیدم؛ تولید محتوا (متنی، گرافیکی و ویدیویی)، سئو، دیجیتال مارکتینگ، وردپرس و طراحی سایت و کارای مرتبط تو این زمینه‌ها؛ شروع کارم از 6 سال پیش و با دنیای اپل و محصولاتش بود و هنوزم طرفدار پروپاقرصشم:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفده =