آموزش و ترفند

آموزش احراز هویت یا وریفای در اکانت صرافی Binance

آموزش وریفای در اکانت صرافی Binance

در این مطلب از فراسیب قصد داریم جدیدترین روش احراز هویت یا وریفای در صرافی بایننس را با هم مرور کنیم. احراز هویت بایننس باعث می‌شود به مزایای بیشتری از این صرافی دسترسی داشته باشید؛ اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که اکانت کاربری‌تان در صرافی Binance دچار مشکل شده یا می‌خواهید از تمام مزایای آن استفاده کنید، این آموزش برای شماست. با آموزش وریفای در صرافی بایننس با ما همراه باشید…

نحوه احراز هویت و وریفای در بایننس

۱. بعد از اینکه وارد حساب کاربری‌تان در Binance App شدید، روی علامت پروفایل ضربه بزنید و وارد منو شوید.

ورود به پروفایل در اپ بایننس

ورود به پروفایل در اپ بایننس

 

۲. در منو، از قسمت بالا سمت راست، روی گزینه Unverified کلیک کنید تا فرآیند احراز هویت آغاز شود.

انتخاب دکمه Unverified

انتخاب دکمه Unverified

 

۳. همان‌طور که می‌دانید برای بدون مشکل انجام شدن مراحل آموزش وریفای در صرافی بایننس باید پاسپورت خارجی یا مدارک داشته باشید یا از وبسایت‌های معتبر خریداری کنید. برای احراز هویت باید کشور ثبت شده در پروفایل با کشور مدارک یکی باشد. سپس گزینه Start Now را انتخاب کنید.

آغاز مراحل وریفای صرافی بایننس

آغاز مراحل وریفای صرافی بایننس

 

۴. در دو قسمت بعد باید اطلاعات مدارک و اطلاعات محل سکونت را دقیق وارد کنید.

ورود اطلاعات مدارک و محل سکونت

ورود اطلاعات مدارک و محل سکونت

 

۵. در این مرحله نوع مدرکی که خریداری کردید انتخاب کنید و روی Continue ضربه بزنید.

انتخاب نوع مدرک شناسایی در Binance

انتخاب نوع مدرک شناسایی در Binance

 

۶. در مرحله بعد باید از پشت و روی مدرکی که در اختیار دارید (مثلا گواهی‌نامه) عکس واضح و باکیفیتی بگیرید و هر کدام را با توجه به تصویر زیر و در قسمت مشخص آپلود کنید و بعد از آن روی گزینه Continue ضربه بزنید. برای اسکن توسط دوربین گوشی می‌توانید مطلب بهترین برنامه های اسکنر در آیفون را مطالعه کنید.

آپلود اسکن مدارک

آپلود اسکن مدارک

 

۷. در این مرحله از آموزش وریفای در صرافی بایننس، بعد از بارگذاری مدارک، باید از خودتان یک سلفی بگیرید و آپلود کنید. با ضربه زدن روی علامت دوربین در میانه پایین صفحه دوربین فعال می‌شود و باید سلفی واضحی از خودتان بگیرید و بارگذاری کنید، به این صورت که تمام صورتتان مشخص باشد.

آپلود تصویر سلفی

آپلود تصویر سلفی

 

۸. در مرحله بعد، گزینه Begin Verification را انتخاب کنید تا دوربین گوشی فعال شود و هوش مصنوعی بایننس صورت شما را اسکن کند. به دستورالعمل‌هایی که بایننس به شما می‌دهد توجه کنید.

اسکن چهره توسط هوش مصنوعی بایننس

اسکن چهره توسط هوش مصنوعی بایننس

 

۹. بعد از اینکه چهره شما اسکن شد، مرحله وریفای به پایان می‌رسد و احراز هویت وارد مرحله بررسی می‌شود. این قسمت را در عکس زیر مشاهده می‌کنید.

تاریخ تقریبی تایید احراز هویت

تاریخ تقریبی تایید احراز هویت

 

۱۰. اگر تمام مراحل آموزش وریفای در صرافی بایننس را به درستی انجام داده باشید، نهایتا یک الی دو ساعت بعد، می‌توانید عبارت Verified را در پروفایل خود ببینید و ایمیل تایید بایننس را هم دریافت می‌کنید.

وریفای شدن حساب کاربری بایننس

وریفای شدن حساب کاربری بایننس

 

نمونه ایمیل تایید احراز هویت بایننس را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

ایمیل تایید احراز هویت در صرافی بایننس

ایمیل تایید احراز هویت در صرافی بایننس

 

جمع بندی

اگر مدارک لازم و معتبر برای وریفای اکانت بایننس را داشته باشید، مراحل آموزش وریفای در صرافی بایننس همین‌قدر راحت خواهد بود. حالا با حساب کاربری تایید شده و احراز هویت شده می‌توانید با خیال راحت به معامله و فعالیت در صرافی بایننس بپردازید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + پانزده =